♡ IKM UKE 1 ♡

Flere som ikke har noen tro på denne pp? Forrige hadde jeg skikkelig håp, og klarte omtrent ikke å tenke på annet, tror jeg hadde en kjemisk den pp. Denne tar jeg det mye mer med ro, og føler egentlig det ikke klaffet :p godt å klare tenke på andre ting, men vil jo gjerne ha klaff :p Funnet ut jeg har lutealfase på ca 10 dager som jo er litt kjipt, men krysser fingrene :D
Var veldig positiv etter EL, kjente mye ilinger og trykk. Men i går hadde jeg litt murringer som jeg får før TR og negativ g-test, så mistet litt troen for at det går. Men i dag har vært en litt bedre dag. Så håper at det endelig er min tur nå. Håper på det beste men er forberedt på at det ikke går denne måneden heller.

Hold humøret oppe damer. Nå er vi straks i testeuka. Er jo mange som sier at den mnd de hadde null tro og null syptomer var den mnd det klaffa.

Men skjønner frustrasjonen så godt. Jeg er veldig sånn "etter boka" og vi har blitt fortalt siden seksualundervisninga på skolen at " har du sex uten beskyttelse blir du gravid". Javeeeel liksom? [emoji14]
Og tenk på alle pengene vi kunne ha spart på prevensjon, hadde vi visst det var så vanskelig å bli gravid [emoji14] jeg har bestemt at jeg ikke skal begynne å klage før jeg er over 1000lappen. Hittill: 372 kr spart [emoji14] (og kasta ut vinduet igjen på el- og gtester)

Edit: mente selvsagt ikke at dere klager. Isåfall hadde dere hatt min fulle sympati. Mente bare at jeg ikke har lov enda da jeg ser hvor lang tid dette kan ta, noe som skremmer meg veldig.

Last edited:
Negativ test 10dpo men fin graf..
ImageUploadedByBV Forum1483093582.978517.jpg

12dpo og negativ test idag også
IMG_5267.jpg

Brenner av en test i morgen tidlig tenker jeg. Håper på positiv, men prøver og ikke holde all fokus på det i tilfelle skuffelsen blir stor denne runden og.
Masse lykke til damer :-)

Tenker også å teste i morgen. Veldig spent! Har vært kvalm det siste døgnet og har sluttet å drømme fæle drømmer. Drømte ofte at jeg spontanaborterte og våknet med blod bad i sengen.... håper dette er et godt tegn :)

:( Tempen er lovende da?
Ja den var det :) så håper den holder seg der nå :) begynte dagen med murringer, men nå er det mer stikninger på begge sider, og litt i lysken. Men leter man etter symptomer så finner man vel alltids noe selv om det ikke er noe der. Får bare vente å se.

Ja den var det :) så håper den holder seg der nå :) begynte dagen med murringer, men nå er det mer stikninger på begge sider, og litt i lysken. Men leter man etter symptomer så finner man vel alltids noe selv om det ikke er noe der. Får bare vente å se.
Ja :) lykke til!

Dette er det jeg hater mest med å ha kort lutealfase: andre folk med samme IKM kan teste positivt før jeg i det hele tatt har fått bekreftet EL [emoji14]

Vi prøvde bare en gang denne el. Å trpr ikke det klaffet. Føler meg ikke gravid. Luft i magen å såre nipler 7dpo å som regel det jeg får før tr. Ellers drømte samboer at jeg tok en positiv test. Og jeg hadde en sykt rar drøm om ei bebi jente som var vår i natt. Amma ho tydeligvis, Åsså kom jordmor å sa " det E nok laktose no! Ta å gi ho ett bad! Her E bruksanvisningen !" ++ mye mer rare ting x)) vet ikke heilt Korsn E skal tolke det. Føle egentlig at visst det ikke klaffa no så klaffa det ikke før pp6 tidligst. ?

Noen som har symptomer? Har dårlig følelse denne mnd og tror ikke det klaffet for oss, 8 dpo i dag og har kun ømme pupper, de ble ømme i går[emoji31] Lurer på å svi av en test i morgen tidlig, er da 9 dpo, men tror den er blenda denne mnd[emoji51]

Noen som har symptomer? Har dårlig følelse denne mnd og tror ikke det klaffet for oss, 8 dpo i dag og har kun ømme pupper, de ble ømme i går[emoji31] Lurer på å svi av en test i morgen tidlig, er da 9 dpo, men tror den er blenda denne mnd[emoji51]
Ingen symptomer enda, og syns det er veldig greit jeg, da jeg har hatt "symptomer" i 7 pp uten klaff ;)

Føler med deg. Er vel 9dpo idag.

Tror ikke det har klaffet, niplene ble såre 7dpo. Så regner bare med at tr er like rundt hjørnet..

Ingen verdens symptomer her, men dro av en test i dag i ren nysgjerrighet før nyttårsaften. 10 dop og kritt hvit..

Ingen verdens symptomer her, men dro av en test i dag i ren nysgjerrighet før nyttårsaften. 10 dop og kritt hvit..

Hmm har vurdert å ta en i morra tidlig Mtp alkohol. Men har heller ikke noe tro. Så føler det Er bortkasta penger om den er så negativ som jeg tror. Hmm..

Back
Topp