♡ IKM UKE 1 ♡

Joda, forsåvidt greit å slippe så mange symptomer, men det gir meg så dårlig magefølelse:p Jeg tror dpo-land sniker seg inn i psyken min, blir jo helt tussete av å gå å vente!
Krysser fingrene for at det er en liten spire i magen din denne pp<3
takk <3

IMG_4071.jpg

Tempen synker.. men fortsatt høy, eller? Bad feeling

Endeliig kom hoppet jeg har ventet på. Så er vi oppe i en god temp ^^
3b84bfad508be0bec8ba94d131c54147.jpg

Nevnt det før men har utrolig mye utflod. Nesten elslim og kremet i et.. men også litt klebrig. Det kommer ikke så mye ut anna enn når jeg trener, men når jeg skal kjenne på tappen så kjennes det egentlig ut som jeg nettopp har hatt samleie (Sorry detaljer, regner med dere er herda nå). Leste et sted at når det er en enorm produksjon av nye celler så produserer det også mye sekret .

Ellers: oppblåst og mensmurringer.
Oppblåst-skyldes mest sannsynlig at jeg ikke har noe filter på hva jeg stapper i meg om dagen. Og mensmurringer kan være luftplager pga maten [emoji14]

Brant av en test i dag, 10 dpo. Helt blenda :(
Vet ikke om jeg skal håpe på en positiv test på onsdag, for jeg vet at skuffelsen blir mega stor hvis tr kommer.
Vet heller ikke hvordan jeg skal tolke murringer i rygg og mage som har kommet og gått siden 23.desember. Har ikke ømme bryster, men innimellom noe som kjennes ut som stikking i brystvortene innimellom.
Vel tar meg et glass musserende i kveld da. Orker ikke at de andre på nyttårsfesten skal tro at vi kan være gravide, når vi mest sannsynlig enda ikke er det.
Håper dere alle får en fin nyttårsfeiring. Så har jeg enda troa på at 2017 er vårt år :-)

Skvirevippen: Mener du at du har så mye utflod nå i denne pp eller alltid?

13dpo, temp dipp og negativ g-test, så da kommer nok TR imårra....

Takk! Testen min var selvfølgelig feil på i dag, så får teste på formiddagsurinen etterpå ;)

Åh nei, kjipt med feil på test[emoji32] Min var blenda i dag, 9 dpo, mulig det er litt tidlig enda, men er innstilt på at tr kommer neste torsdag[emoji51] Hvordan gikk det med den nye testen?[emoji4]

7dpo, tatt på sovi-altfor-lite-3,5t-urin. Jeg synes dette er skummelt. Fikk lignende forrige pp, men det var nok skygge, så ikke skyggestreken igjen.. er det ikke da tilfeldig at jeg får den samme på første testen jeg tar igjen?
2774f4acf106a1316067e0d406380292.jpg

668f6603f8ae0589cd241a4daa8b8c9d.jpg

Føler meg kanskje litt dum siden jeg føler det bare er meg som ser de [emoji85]

Back
Topp