Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
takk <3Joda, forsåvidt greit å slippe så mange symptomer, men det gir meg så dårlig magefølelse Jeg tror dpo-land sniker seg inn i psyken min, blir jo helt tussete av å gå å vente!
Krysser fingrene for at det er en liten spire i magen din denne pp<3
Kan det enkelt å greit ha noe med at du er frisk igjen da? Evt at viruset er ute av kroppen?Vis vedlegget 213658
Tempen synker.. men fortsatt høy, eller? Bad feeling
Nå i denne pp. Hatt de 2 siste dagene.Skvirevippen: Mener du at du har så mye utflod nå i denne pp eller alltid?
[emoji20] da kan du i allefall kose deg med et glass i kveld daDa er det over og ut her. Tr kommer nok imorgen, spotter mye fortsatt og idag kom tempdippen..
Rart hvor forskjellige symptomer man har, forrige mnd hadde jeg masse symptomer, men denne mnd er det ingenting, bare ømme og lett hovne bryst:-O Håper kvalmen og formen din blir bedre!
Takk! Testen min var selvfølgelig feil på i dag, så får teste på formiddagsurinen etterpå
Åh nei, kjipt med feil på test[emoji32] Min var blenda i dag, 9 dpo, mulig det er litt tidlig enda, men er innstilt på at tr kommer neste torsdag[emoji51] Hvordan gikk det med den nye testen?[emoji4]
Der er det noe jo! Håper det utvikler seg til babystrek for deg ❤Fin start på 2017 dette om det er babystrek! <3 8 dpo!
Vis vedlegget 213769
(Øverste har hakk så ser på den som ugyldig).
Symptomer?Fin start på 2017 dette om det er babystrek! <3 8 dpo!
Vis vedlegget 213769
Så i dagboken din at du Har fått positiv test og er gravid! Gratulerer! Så flytter deg til gravid8 dpo her. Har litt symptomer, men ikke trua denne pp. Har snusa igjen denne uka:-/ og akevitten sitter løst Vis vedlegget 213380
Jeg seeerFin start på 2017 dette om det er babystrek! <3 8 dpo!
Vis vedlegget 213769