♡ IKM UKE 1 ♡

Forventet TR idag siden EL kom noen dager fortidlig, men ingenting har kommet enda. Kjenner stikk/trykk i sidene, og fikk litt rosa/brunt på papiret igår kveld og idag etter dobesøk. Føler på meg at den kommer sikkert iløpet av kvelden men håper den holder seg unna :)

Forventet TR idag siden EL kom noen dager fortidlig, men ingenting har kommet enda. Kjenner stikk/trykk i sidene, og fikk litt rosa/brunt på papiret igår kveld og idag etter dobesøk. Føler på meg at den kommer sikkert iløpet av kvelden men håper den holder seg unna :)
Da oppdaterte jeg litt tidlig! Men du står på tr, håper selfølgelig du få deg en overraskelse i form av positiv test ;)

Da oppdaterte jeg litt tidlig! Men du står på tr, håper selfølgelig du få deg en overraskelse i form av positiv test ;)
Tar en ny test imorgen hvis ingenting skjer iløpet av kvelden og natten. Håper på jo selvfølgelig på positiv test ;) men tempen gikk enda mer ned idag enn igår så har ikke de store forhåpningene.

Det er det jeg føler er på tur her også:-/ Har vondt inni brystene og nå i kveld er de også litt hovne, men det kan jo komme av så mangt...
Har du testet enda?:)

Nei orka ikke stri med det. Hehhe. Drakk ikke i går læl. Så blir bare å vente på det komme :) enn du da?

Da kom tr 2 dager for tidlig. Merkelig igrunn da den har komt på dagen siste 5 mnd? Jaja bedre lykke neste gang Hehe :)

Da kom tr 2 dager for tidlig. Merkelig igrunn da den har komt på dagen siste 5 mnd? Jaja bedre lykke neste gang Hehe :)
Min begynte også å surre plutselig :p

Rart det der. ? Var akkurat på toalettet for jeg trodde tr hadde komt. Men var kun litt brunt..?? Noe jeh aldri har hatt før.

Jammen tror jeg ikke tr kom som et brak i år! Pleier alltid å spotte litt dagen før, men denne pp var det ingen forvarsel i form av menssmerter som det pleier en gang... :bored: Trodde jo jeg kanskje kunne ha festeblødning, siden jeg kun er 7 dpo og tr ikke er forventet før 05. Men så har blødningen liksom vedvarte her, så da er det vel tr og ikke spire :sorry: æsj altså, har hatt kort lutealfase på 10 dager de pp vi har prøvd, men 7 dager er jo ikke helt greit kjenner jeg :shifty: æsj.. Holder håpet bittelitt enda, for noen kan vel blø en del ved festeblødning har jeg lest? Erfaringer?:angelic: :sour:

Nei orka ikke stri med det. Hehhe. Drakk ikke i går læl. Så blir bare å vente på det komme :) enn du da?

Greier ikke vente jeg, alt for nyskjerrig[emoji28] Ryker en test hver morgen her til evt tr dukker opp[emoji56] Var negativ i dag tidlig også, men det er egentlig som forventet, føler ikke det er klaff denne mnd...

Greier ikke vente jeg, alt for nyskjerrig[emoji28] Ryker en test hver morgen her til evt tr dukker opp[emoji56] Var negativ i dag tidlig også, men det er egentlig som forventet, føler ikke det er klaff denne mnd...

Åå, jeg tenker på pengene da hihi. Så har en liggende jeg sparer til tr uteblir. Pluss de 2 gangene jeh har testa før tr har jeg vert veldig skuffa. Så orker ikke skuffe meg selv haha

Var nok skyggestrek igjen igår... blenda idag 8dpo. Og den sikkerheten jeg hadde før testen i går også er borte. Mest i frustrasjon over at skyggestreken tilfeldigvis dukker opp på lik tid som forrige pp.
Selvom det er tidlig så tenker jeg murringene og utfloden de siste dagene skyldes at tr bygger seg opp til tidenes blodhav.

Frøken positiv tar seg ei pause idag kjenner jeg. Og de ebaytestene kastes så fort tanta kjæm. Tips til g.tester som sjeldent gir skyggestreker?

Last edited:
IMG_4082.jpg
Tempen går rett vei hvertfall :)

Åå, jeg tenker på pengene da hihi. Så har en liggende jeg sparer til tr uteblir. Pluss de 2 gangene jeh har testa før tr har jeg vert veldig skuffa. Så orker ikke skuffe meg selv haha

Det skjønner jeg, kjenner litt på skuffelsen jeg også, men prøver å ikke ta det så tungt da vi ikke har prøvd så lenge enda[emoji4]
Jeg har bare billige tester fra ebay som jeg bruker nå og 1 cb digital, den skal spares til jeg klart og tydelig kan se to streker på billigtestene[emoji4]

Back
Topp