♡ IKM UKE 1 ♡

Var nok skyggestrek igjen igår... blenda idag 8dpo. Og den sikkerheten jeg hadde før testen i går også er borte. Mest i frustrasjon over at skyggestreken tilfeldigvis dukker opp på lik tid som forrige pp.
Selvom det er tidlig så tenker jeg murringene og utfloden de siste dagene skyldes at tr bygger seg opp til tidenes blodhav.

Frøken positiv tar seg ei pause idag kjenner jeg. Og de ebaytestene kastes så fort tanta kjæm. Tips til g.tester som sjeldent gir skyggestreker?
Ikke noe kjekt dette...
Jeg bruker de sensitive g.testene fra tostreker.no (Helm Medical) Jeg har brukt de lenge nå og har aldri fått skyggestrek.

Samme svaaake streken idag også, så får tro den er sterkere i morgen, hvis ikke er det nok skygge! :o

Symptomer:
Sykt vondt når jeg nyser.
Små vondt når jeg ler (aldri opplevd før).
Tisser ofte. Kan gå en dag med kun 3 dobesøk - er nå oppe i 6-7 om dagen ^^
Hormonell...

Men kan sikkert være pga pilleslutt også :)

Samme svaaake streken idag også, så får tro den er sterkere i morgen, hvis ikke er det nok skygge! :eek:

Symptomer:
Hormonell...

Har det på samme måte. Irriterende med svake streker som kan være skyggestreker. Lykke til med testing i morgen!

Ikke noe kjekt dette...
Jeg bruker de sensitive g.testene fra tostreker.no (Helm Medical) Jeg har brukt de lenge nå og har aldri fått skyggestrek.

Kanskje jeg må prøve de neste gang hvis det viser seg at de strekene jeg har fått de siste dagene er skyggestreker. Har brukt Make Sure fra fertil.no denne PP.

Mandag 2/1:
Mammatiltoskjønne<3 - 2 pp med Femar - b3 - el ca19/12 - IKM 2/1

Hvordan går det? :)

Samme svaaake streken idag også, så får tro den er sterkere i morgen, hvis ikke er det nok skygge! :eek:

Symptomer:
Hormonell...

Legg ut bilde? :D

Noen som ser noe her? Er bare 7/8 dpo så er vel litt tidlig, men synes jeg kanskje kan skimte noe.. men er jo så lett å lure seg selv når man vet hvor streken skal være :-P
ImageUploadedByBV Forum1483357104.490629.jpg

Noen som ser noe her? Er bare 7/8 dpo så er vel litt tidlig, men synes jeg kanskje kan skimte noe.. men er jo så lett å lure seg selv når man vet hvor streken skal være :p Vis vedlegget 213901

Jeg ser et eller annet, men syns kanskje streken ser litt grå ut?...
prøv igjen om 2 dager, om du er gravid så skal det vel være stor forskjell da :D

Da oppdaterte jeg litt tidlig! Men du står på tr, håper selfølgelig du få deg en overraskelse i form av positiv test ;)
Negativ test i dag, og TR kom i dag :( Heldigvis skal jeg til legen i morgen, så får satt i gang utredning/få hjelp da.

Negativ test i dag, og TR kom i dag :( Heldigvis skal jeg til legen i morgen, så får satt i gang utredning/få hjelp da.
Lykke til med utredning! Godt å kanskje få noen svar :)

Lykke til med utredning! Godt å kanskje få noen svar :)
Takk :) Ja godt å få svar, og da muligheter for hjelp. Skulle jo ha gjort utredningen for lenge siden men man håper jo at "neste måned klarer vi det jo"...

Tempen er oppe igjen da, det er jo noe. Våkna kl 4 av at det rant svette og tskjorta var gjennomvåt. Men enda er jeg så sikker på tantebesøk at jeg var innom å kjøpte tamponger i sta.

f6a448f07603f42842356c03b05a1607.jpg

(mye hule rundinger, men er tatt til ca samme tid med mest mulig sammenhengende søvn).

Det skjønner jeg, kjenner litt på skuffelsen jeg også, men prøver å ikke ta det så tungt da vi ikke har prøvd så lenge enda[emoji4]
Jeg har bare billige tester fra ebay som jeg bruker nå og 1 cb digital, den skal spares til jeg klart og tydelig kan se to streker på billigtestene[emoji4]

Det er sikkert lurt! Har ikke kjøpt billige strimler for prøver å ikke la det ta over :D jeg har en personlighet som blir liiiitt for mye revet med hehhehe

Back
Topp