♡ IKM UKE 1 ♡

7dpo, tatt på sovi-altfor-lite-3,5t-urin. Jeg synes dette er skummelt. Fikk lignende forrige pp, men det var nok skygge, så ikke skyggestreken igjen.. er det ikke da tilfeldig at jeg får den samme på første testen jeg tar igjen?
2774f4acf106a1316067e0d406380292.jpg

668f6603f8ae0589cd241a4daa8b8c9d.jpg

Føler meg kanskje litt dum siden jeg føler det bare er meg som ser de [emoji85]
Jeg ser!!! :D

7dpo, tatt på sovi-altfor-lite-3,5t-urin. Jeg synes dette er skummelt. Fikk lignende forrige pp, men det var nok skygge, så ikke skyggestreken igjen.. er det ikke da tilfeldig at jeg får den samme på første testen jeg tar igjen?
2774f4acf106a1316067e0d406380292.jpg

668f6603f8ae0589cd241a4daa8b8c9d.jpg

Føler meg kanskje litt dum siden jeg føler det bare er meg som ser de [emoji85]
Der er det strek, hvertfall :)

Iih. Jeg håper det... jeg svetter ikke like mye nå som sist, er forberedt på å bli skuffa i morgen tidlig så :)

Åssen er det med deg og testene?
Har ikke testet enda. Venter til 10 dpo, da jeg Har blitt "lurt" før og nærmest har testeangst. Har ingen feeling noen vei, men håper er der selfølgelig. :)

Når viser dere testen til mannen? Ang slike svake streker. Er redd for å få opp forhåpningene hans da han i går sa at han synes det var så kjipt da det tok så lang tid. Da hadde vi jo nettopp vært på middag med verdens nydeligste onkelunge da så [emoji14]

Når viser dere testen til mannen? Ang slike svake streker. Er redd for å få opp forhåpningene hans da han i går sa at han synes det var så kjipt da det tok så lang tid. Da hadde vi jo nettopp vært på middag med verdens nydeligste onkelunge da så [emoji14]

Jeg viser ikke til han før det er helt klart 2 streker.. vil heller ikke få opp forhåpningene....

Hei alle sammen. Jeg har ikke skrevet noe innpå her før, men nå er jeg forvirret og må høre hva dere synes. Hadde EL 22.12, IKM 04.01 (tror jeg, men litt ustabile sykluser). La inn masse aksjer og følte på meg at jeg var gravid. Samme følelse i magen som de to gangene jeg har vært gravid. Tok en test i går morges, svaksvak strek. En til på ettermiddagen, litt sterkere. Forventet klar strek nå i morges, men ingenting. :( Så da tenkte jeg at det var en kjemisk eller noe. Men nå i dag har jeg fått gravid-svimmelheten som jeg pleier å få rundt uke 5, og det hugger til magen/livmoren når jeg nyser. Kan det likevel være kjemisk?? Skulle tro at symptomene forsvant sammen med HCG.

7 dpo i dag, og kom friskt/rosa blod på papiret etter dobesøk! Tar det som et godt tegn egentlig , selvom det jo kan være tr som kommer 3 dager for tidlig også..

7 dpo i dag, og kom friskt/rosa blod på papiret etter dobesøk! Tar det som et godt tegn egentlig , selvom det jo kan være tr som kommer 3 dager for tidlig også..
Håper på festeblødning da :D

Back
Topp