Så spennende! lykke til og hold oss oppdatertTestet i dag, siden jeg enda ikke har fått mensen. Fikk noe som kanskje er en supersvak strek. Spent på om det faktisk er noe[emoji33]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! lykke til og hold oss oppdatertTestet i dag, siden jeg enda ikke har fått mensen. Fikk noe som kanskje er en supersvak strek. Spent på om det faktisk er noe[emoji33]
Ja[emoji2]Spennende da
Det skal jeg[emoji2]Så spennende! lykke til og hold oss oppdatert
Du står på tr, vil du vekk derifra?Jeg vil ut av lista.
Du står på tr, vil du vekk derifra?
Testet i dag, siden jeg enda ikke har fått mensen. Fikk noe som kanskje er en supersvak strek. Spent på om det faktisk er noe[emoji33]
Hcg nivået skal vel fordobles ca annenhver dag eller hver tredje dag, men det kan jo hende det er sterkere imorgen ogsåHvor lenge ville dere ventet med å ta ny test? Vil det gi noe mer utslag å teste igjen allerede i morgen?
Så frustrerende da, når man ikke vet det ene eller det andre.Etter 5 tester ser jeg vel egentlig ikke noen strek, men mensen har enda ikke kommet. Syklusen er sikkert ikke på plass enda, så det er vel bare å vente på mens sikkert
Ja, det blir jo sånn at jeg tenker en del på det, så nå håper jeg bare at kroppen min kan vise meg hvordan det egentlig står til[emoji28]Så frustrerende da, når man ikke vet det ene eller det andre.
Håper på detJa, det blir jo sånn at jeg tenker en del på det, så nå håper jeg bare at kroppen min kan vise meg hvordan det egentlig står til[emoji28]