♡ IKM UKE 1 ♡

Testet i dag, siden jeg enda ikke har fått mensen. Fikk noe som kanskje er en supersvak strek. Spent på om det faktisk er noe[emoji33]
Så spennende! lykke til og hold oss oppdatert :D

Siden testene kom i dag kunne jeg ikke la være å ta en test nå i kveld... blødd mindre enn jeg pleier første dag med mensen... men blenda hvit test...

Ses kanskje i uke 6? :-)

Testet i dag, siden jeg enda ikke har fått mensen. Fikk noe som kanskje er en supersvak strek. Spent på om det faktisk er noe[emoji33]

Spennende Rusk. Jeg klarte altså ikke å vente til testene kommer i posten etter du skrev det :p Jeg hadde jo el 23 desember jeg også så jeg håpa på en supersvak strek men neida, her var det også blenda hvitt

Hvor lenge ville dere ventet med å ta ny test? Vil det gi noe mer utslag å teste igjen allerede i morgen?

Hvor lenge ville dere ventet med å ta ny test? Vil det gi noe mer utslag å teste igjen allerede i morgen?
Hcg nivået skal vel fordobles ca annenhver dag eller hver tredje dag, men det kan jo hende det er sterkere imorgen også :)

Etter 5 tester ser jeg vel egentlig ikke noen strek, men mensen har enda ikke kommet. Syklusen er sikkert ikke på plass enda, så det er vel bare å vente på mens sikkert

Etter 5 tester ser jeg vel egentlig ikke noen strek, men mensen har enda ikke kommet. Syklusen er sikkert ikke på plass enda, så det er vel bare å vente på mens sikkert
Så frustrerende da, når man ikke vet det ene eller det andre.

Ja, det blir jo sånn at jeg tenker en del på det, så nå håper jeg bare at kroppen min kan vise meg hvordan det egentlig står til[emoji28]
Håper på det :)

Back
Topp