♡ IKM UKE 1 ♡

Noen som har symptomer? Har dårlig følelse denne mnd og tror ikke det klaffet for oss, 8 dpo i dag og har kun ømme pupper, de ble ømme i går[emoji31] Lurer på å svi av en test i morgen tidlig, er da 9 dpo, men tror den er blenda denne mnd[emoji51]

Er kun 6 dpo idag, så ingen symptomer her. Har dårlig følelse for denne gangen, da det kun ble en runde med aksjer ;p
Har også vært ute å reist fra tirsdag til idag pga begravelse.
Men kun pp1 her så blir glad for tr også, i håp om at syklusen kommer i balanse igjen ;p
Men beste hadde vært positiv test ;)

Noen som har symptomer? Har dårlig følelse denne mnd og tror ikke det klaffet for oss, 8 dpo i dag og har kun ømme pupper, de ble ømme i går[emoji31] Lurer på å svi av en test i morgen tidlig, er da 9 dpo, men tror den er blenda denne mnd[emoji51]

Jeg er utrolig dårlig i magen, kvalme og går trøtt hele dagen. Det samme i går også. Jeg er 9dpo i dag.

Hvis jeg får negativ test i morgen får jeg heller trøste meg med et glass vin :)

Det gjør du rett i, og det skal jeg gjørr også :) men nå begynte jeg akkurat å spotte, så da har nesten håpet forsvunnet helt.. spottingen bruker å starte to dager før ikm :(

Ja, jeg og egentlig.. har ikke helt troa :/ men får bare å vente å se :)
Fint med noe godt i glasset da. Selv om spire hadde vært det beste... vært hos gyn etter at dere begynte å prøve? :)

Jeg hadde faktisk el den 22/12 og ikke på julaften som jeg først antok den skulle komme.
Dvs at jeg da er 8dpo idag? Litt usikker på hvordan det regnes.

Har flere sympomer på at jeg kan være gravid, men det kan vel så mye være tr symptom
Nytt denne PP er tett nese (uten å være forkjølet, har aldri skjedd før [emoji44]) samt halsbrann. Begge disse symptomer kan være helt uavhengige av hverandre og ikke ha noe med en mulig graviditet å gjøre

Så ja hmm, noen andre som har opplevd dette før?

Er kun 6 dpo idag, så ingen symptomer her. Har dårlig følelse for denne gangen, da det kun ble en runde med aksjer ;p
Har også vært ute å reist fra tirsdag til idag pga begravelse.
Men kun pp1 her så blir glad for tr også, i håp om at syklusen kommer i balanse igjen ;p
Men beste hadde vært positiv test ;)

Samme til oss denne mnd, 1 runde aksjer pga turnusarbeid:-/
Kondolerer, det var leit nå midt i julestria:'(
Krysser fingrene for oss begge:-)

Jeg er utrolig dårlig i magen, kvalme og går trøtt hele dagen. Det samme i går også. Jeg er 9dpo i dag.

Rart hvor forskjellige symptomer man har, forrige mnd hadde jeg masse symptomer, men denne mnd er det ingenting, bare ømme og lett hovne bryst:-O Håper kvalmen og formen din blir bedre!:-)

Ingen symptomer enda, og syns det er veldig greit jeg, da jeg har hatt "symptomer" i 7 pp uten klaff ;)

Joda, forsåvidt greit å slippe så mange symptomer, men det gir meg så dårlig magefølelse:-p Jeg tror dpo-land sniker seg inn i psyken min, blir jo helt tussete av å gå å vente!
Krysser fingrene for at det er en liten spire i magen din denne pp<3

Føler med deg. Er vel 9dpo idag.

Tror ikke det har klaffet, niplene ble såre 7dpo. Så regner bare med at tr er like rundt hjørnet..

Det er det jeg føler er på tur her også:-/ Har vondt inni brystene og nå i kveld er de også litt hovne, men det kan jo komme av så mangt...
Har du testet enda?:-)

veit ikje kar ej kan spørr. men ej hadde positiv test morgen urin 24 desember, negativ ettermiddag kveld 25. å hatt vanlig mensen fra 25 til i dag ? kan en test vise feil ?

veit ikje kar ej kan spørr. men ej hadde positiv test morgen urin 24 desember, negativ ettermiddag kveld 25. å hatt vanlig mensen fra 25 til i dag ? kan en test vise feil ?
En test kan vise feil. Eller så kan det være at du har hatt en kjemisk, at egget festet seg litt og at du da fikk en økning i hcg det som vistes på testen men at egget ikke festet seg skikkelig og at du da fikk mensen.

Back
Topp