Happin3ss
Forelsket i forumet
Gravid!!! Endelig!!
Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gravid!!! Endelig!!
Jeg var tom, men fikk tak i noen one step på finn.no de er mindre sensitive da, men skimter noe har virkelig troen nå hadde gitt opp prøve greiene og ventet til vi skulle få hjelp i februar tror det funka
Gravid!!! Endelig!!
Det gjorde jeg en gang også; tok en EL og en G-test fordi tanta ikke hadde dukket opp. Irriterende å skuffe seg selv på den måten! [emoji14]Jeg var så ivrig i morges siden jeg ikke hadde noe tegn til tr. Så jeg tok en test opp av skuffen og puttet stripsen oppi koppen. Viste 2 streker og var sååå glad! Men når jeg tok bilde av den merket jeg omsider at det var en eggløsningstest... haha huffda kortvarig lykke...
Har du hatt samme lengde i alle pp?
Høres ut som det kanskje ikke kan skade å ta en prat med legen?Første er jeg litt usikker, men tror lengden da var 8 dager, sist var 9 og denne 7.. Leste istad at man teller dagen man får tr som dag 1 igjen, og isåfall ser det sånn ut: 7 dager, 8 dager og nå 6 dager
Nei, tror nok jeg får bestille en timeHøres ut som det kanskje ikke kan skade å ta en prat med legen?
Bestilte meg time selv. Veit jeg ikke har prøvd lenge, men føler at pp3 er en slags milepel, klaffa det ikke da blir man holdenes på ei stund.Nei, tror nok jeg får bestille en time
Åååå gratulerer !!Gravid!!! Endelig!!
Anbefaler dagbokEr på vei opp av dumpa. Som hun Helene Ragnhild sa så flott: "det er lov å besøke dalen, men ikke bygge hus der". Jeg tok en snarvisitt og det gjorde godt. Blenda test. Tempen er på bærtur (kl 2 var den under gårsdagens og kl 6 var den over?? Pleier å holde meg i nærheten av kl 5 så gikk for den tatt kl 6). Ikm Torsdag. Fortsatt stikking i magen som om det er luftplager og svimmel som jeg har vært i 4 dager, men tror kanskje det er d-vitaminmangel som jeg har ca hvert år på denne tiden.
Men, tanta kommer nok straks, og det får væra greit, for fikk de nye eltestene ETTER el sist så da har jeg i allefall ikke kasta bort penger. G.tester bestilles, prøve make sure. Også har jeg en legetime til uka att.
Til alle med positiv test: idag er jeg super glad på deres veiene, dere beviser at det ikke er lov å gi opp [emoji173] [emoji173]
Lurer på om jeg skal begynne med dagbok? [emoji57]
Så godt å høre det føles litt bedre for deg i dag! Også er det jo fortsatt noen dager til ikm, så plutselig dukker det jo opp to streker også er nok ikke dumt å ta en prat med legen, selvom det "kun" er pp 3.. Pp 3 her også denne mnd, men man vil jo liksom det skal klaffe med en gang.. Jeg får manne meg opp å ringe legen, hater egentlig å dra dit :\ haha! Jeg stemmer for dagbok! Fint og spennende med noen som er i samme pp som meg vurderer å starte en selv for å få luftet litt tanker, for jammen tar det opp mye plass i hodet disse tankene rundt dette herEr på vei opp av dumpa. Som hun Helene Ragnhild sa så flott: "det er lov å besøke dalen, men ikke bygge hus der". Jeg tok en snarvisitt og det gjorde godt. Blenda test. Tempen er på bærtur (kl 2 var den under gårsdagens og kl 6 var den over?? Pleier å holde meg i nærheten av kl 5 så gikk for den tatt kl 6). Ikm Torsdag. Fortsatt stikking i magen som om det er luftplager og svimmel som jeg har vært i 4 dager, men tror kanskje det er d-vitaminmangel som jeg har ca hvert år på denne tiden.
Men, tanta kommer nok straks, og det får væra greit, for fikk de nye eltestene ETTER el sist så da har jeg i allefall ikke kasta bort penger. G.tester bestilles, prøve make sure. Også har jeg en legetime til uka att.
Til alle med positiv test: idag er jeg super glad på deres veiene, dere beviser at det ikke er lov å gi opp [emoji173] [emoji173]
Lurer på om jeg skal begynne med dagbok? [emoji57]
Bestilte meg time selv. Veit jeg ikke har prøvd lenge, men føler at pp3 er en slags milepel, klaffa det ikke da blir man holdenes på ei stund.
Så bestilte time bare for å føle at jeg gjør noe. Jeg hadde det sååå på følelsen denne pp at det hadde klaffa..
PS. Skal sies at tr ikke har kommet og jeg er bare 8dpo. Men jeg fikk en liten knekk over nok en skyggestrek, et falskt håp. I tillegg endra tappen seg idag så.. ja. Drittdag [emoji14]