♡ IKM UKE 1 ♡

Her kom tr i går, tre dager før tiden... Jaja, da er det bare å kvinne seg opp til ny pp:-p

Gratulerer til alle som har fått positive tester<3

Bombus - pp2 etter sa - B1 - el? -ikm 02.01/03.01.

Tok en gtest idag morges, skimtet en liiiten strek, men veldig usikker på om det var skygge- eller babystrek. TR har derimot enda ikke meldt sin ankomst.. ventetiden ass[emoji43]

Gratulerer til alle dere som har rundet level 1 og så krysser jeg fingrene for at vi alle runder samtlige levler!

ImageUploadedByBV Forum1483509109.047689.jpg

Nå tør jeg tro strekene litt mer, så du kan nok sette meg på gravid :)

Jeg tok denne i dag - vet mange klager over skygge/lurestreker, men mine har alltid vært helt blenda når de er negative.. men vet ikke om jeg tørr håpe helt enda..
ImageUploadedByBV Forum1483511628.636203.jpg
ImageUploadedByBV Forum1483511643.075817.jpg

Jeg fikk positiv digital på denne, kanskje du kan ta en digital om 2 dager. Hvor mange dpo? Hvisker gratulerer:) Vis vedlegget 214121

Ååå er det sant! Kanskje jeg må svi av en digital på fredag om jeg ser strek på morgendagens test også :-)

Litt usikker på dpo - skulle vel hatt el den 24, fikk positiv test den 25 og kjente ganske kraftige el-smerter natt til mandag 26.. 10 dpo kanskje? Vil uansett tro IKM er på lørdag selv om det har vært litt kluss med syklusen siden SA i september..

Ingen tr ennå. Tok ny test på morgenurin, den var negativ. Den jeg tok i går ble svakt positv når den tørket, men vet ikke hvor lang tid det gikk så jeh regner ikke den som riktig. Har bare ebay tester, men må sikker kjøpe en norsk test dersom tr ikke kommer.
Øvesrte fra i går midt på dagen og nederste fra i dag.
20170104_093620.jpg

Back
Topp