♡ IKM UKE 1 ♡

Så ikke at man skulle skrive så mye ang pp :p meen, pp1- barn nr 3, EL 23.12 :D

Her trur jeg ikke det er nå spire på vei :)
Graviditetstestene er blenda, og el-testen var så negativ at strek nr 2 kom nesten ikke til syne ^^ Hehe.
Så jeg håper bare at tr kommer til helga, så jeg kan starte pp2 og kanskje få litt kontroll over syklusen etter pilleslutt i november :)

Eggløsningstester og cb monitoren ligger klar :D

Gratulerer så masse til de med positiv test! Og lykke til på neste pp de som har fått tr! <3

Tempgrafen min tilsier at det ikke har klaffet denne måneden heller, og jeg skal vel egentlig ikke håpe, men... *noe* er annerledes! Jeg er ofte varm og rød i ansiktet, og brystene er så ømme at jeg bare kan bruke sports-BH. Ømme bryster har jeg alltid, men disse "hetetoktene" har jeg ikke vært med på før!

Hvor mensen er det mulig å ha uten å faktisk blø da??
Altså... på andre dagen det stikker og kramper og vondt i hodet og kvalm.. Altså, tanta lager kvalm uten å være til stede om dere skjønner.. tempen droppa idag, så tr kommer nok, men herregud som det drøyer?? Spotter ingenting heller..

Last edited:
Nærmer seg IKM her (6/1)... ikke testet enda og tror egentlig jeg ikke er gravid :-P men la inn ei lita bestilling på testet i kveld... kommer kanskje ikke frem før helga men skulle ikke tr komme i løpet av helga får vi teste da :-)

Dagens test. Hadde vel håpet på litt sterkere strek i dag, men føler at den kanskje er bittelitt sterkere. Og selv om mange har opplevd tullestreker på disse testene, så vil jeg tro det er babystrek når jeg alltid pleier å få heeelt blenda tester, og nå plutselig har kryss to dager på rad. Strekene har riktig tykkelse også, og dagens har i hvert fall et klart blåskjær.

Dagens test er den nederste og gårsdagens øverst på bildet med to. El-smerter natt til mandag 26 gir vel ca 11 dpo i dag? Forventer mens på lørdag.
ImageUploadedByBV Forum1483595049.800161.jpg
ImageUploadedByBV Forum1483595061.400592.jpg

Dagens test. Hadde vel håpet på litt sterkere strek i dag, men føler at den kanskje er bittelitt sterkere. Og selv om mange har opplevd tullestreker på disse testene, så vil jeg tro det er babystrek når jeg alltid pleier å få heeelt blenda tester, og nå plutselig har kryss to dager på rad. Strekene har riktig tykkelse også, og dagens har i hvert fall et klart blåskjær.

Dagens test er den nederste og gårsdagens øverst på bildet med to. El-smerter natt til mandag 26 gir vel ca 11 dpo i dag? Forventer mens på lørdag.Vis vedlegget 214250Vis vedlegget 214251

Husk at hcg dobler seg bare annenhver dag så kanskje streker ikke blir sterkere før imorgen:)

Da var tr ankommet. Fikk levd i troen i to dager ihvertfall. Mistenker kjemisk i forrige pp og at el og tr har blitt forskjøvet pga dette.

Torsdag 5/1:
Bringebærpudding - pp8 - B1 - el ca 22/12 - ikm 5/1
Milla_1981. Pp 11, barn nr 1, EL 22/12, IKM 5/1

Ingen tr i sikte for min del, ikke spottet engang og mensmurringene er borte? Tester lørdag om hun ikke har dukket opp :)

(Og i det jeg skrev det kom tr. Bye bye hope..)

Last edited:
Aldri blitt så glad for å få tr, men nå kom den endelig !
Så da er pp1 over og jeg ser fram til å kanskje få kontroll på syklusen etter pilleslutt :) og er klar for pp2 :D

Masse lykke til dere andre og gratulerer dere med to streker <3

Aldri blitt så glad for å få tr, men nå kom den endelig !
Så da er pp1 over og jeg ser fram til å kanskje få kontroll på syklusen etter pilleslutt :) og er klar for pp2 :D

Masse lykke til dere andre og gratulerer dere med to streker <3
Endelig,så bra:-D hvilken ikm -gruppe kommer du i neste gang da?:-)

Dagens test.. synes fortsatt det er veldig svakt, men kanskje litt økning fra i går? Er jo ihvertfall økning fra testen i forrigårs så det gir vel litt håp? Tror IKM er imorgen, så får spandere på meg en digital imorgen tidlig for å få det svart på hvitt :-)

ImageUploadedByBV Forum1483682798.853247.jpg
ImageUploadedByBV Forum1483682820.616506.jpg

Dagens ikm:
Skvirevippen - pp3 - B1 - el ca 22.12 - IKM 6/1
LilleMikro - pp2 -B3 - el ca 23/12 - ikm 6/1
B-gjengen - PP13(?) - B1 - EL 27.12. - IKM 06.01
curlygirl - pp9 - B2 - EL ? - IKM ca 6/1
Cath141 - pp2 - B1 - EL 21/12 - IKM 2/1
Rusk - pp1 - b2 - el 23/12 - ikm 6/1
Novemberbarn - pp? - prøver på nr 2, EL 23/12 IKM 6/1

Tell us? :D

Back