Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp!Kan du sette meg opp på onsdag?
Selvsagt veit jeg det. Og er forberedt. Og gir ikke opp, bare fikk en dagsknekk iom at ALT føltes anderledes denne gangen og jeg fikk den skyggestreken [emoji14] drar ikke til legen for at vi har problemer enda, bare for at det er greit å vite at alt ligger til rette og som jeg skreiv tror jeg at det er noe vitaminmangel også er det vel egentlig anbefalt med en sjekk før man prøver også [emoji14]Kjære deg, du må ikke miste troen etter bare 3 pp. Skjønner godt at du er utålmodig, og du har sikkert hørt mange ganger at det er helt vanlig at det tar opptil et år. Men det er faktisk sant, du er helt normal. For meg tok det 5 pp med førstemann. Ta deg en tur til legen hvis du føler behov for det, men vær forberedt på at han/hun ber deg slappe av og prøve en stund til.
Venter bare på at jeg må på do igjen [emoji23]. Hadde ikke test tilgjengelig på morgenurin.Lena94-b1-pp3- el ca 20/12 -ikm 3/1
Sandraa - PP2 - B1 - EL 20/12 - IKM 3/1
Har dere noen oppdatering til oss?
Joda. Er fortsatt to dager til. Kjipt med kort lutealfase, selvom jeg er nærmere ikm, så må jeg fortsatt vente nesten over det for å evt å to streker . Men har på følelsen å få besøk idag.. føles nesten mer som el-smerter men [emoji14]Så godt å høre det føles litt bedre for deg i dag! Også er det jo fortsatt noen dager til ikm, så plutselig dukker det jo opp to streker også er nok ikke dumt å ta en prat med legen, selvom det "kun" er pp 3.. Pp 3 her også denne mnd, men man vil jo liksom det skal klaffe med en gang.. Jeg får manne meg opp å ringe legen, hater egentlig å dra dit :\ haha! Jeg stemmer for dagbok! Fint og spennende med noen som er i samme pp som meg [emoji14] vurderer å starte en selv for å få luftet litt tanker, for jammen tar det opp mye plass i hodet disse tankene rundt dette her
Selvsagt veit jeg det. Og er forberedt. Og gir ikke opp, bare fikk en dagsknekk iom at ALT føltes anderledes denne gangen og jeg fikk den skyggestreken [emoji14] drar ikke til legen for at vi har problemer enda, bare for at det er greit å vite at alt ligger til rette og som jeg skreiv tror jeg at det er noe vitaminmangel også er det vel egentlig anbefalt med en sjekk før man prøver også [emoji14]
I tillegg da, så er det kjipt å ha prøvd i et år for så å finne ut at man kommer til å trenge hjelp når man funne funnet det ut etter 6 mnd
Veit det ikke var kritikk men er så mange her inne som har skrevet "er så irriterende med de som er knust for at det ikke går etter 2-3 pp" og det er vondt å se (selvom du ikke skreiv det).Skjønner deg godt, og det var ikke meningen å kritisere. Men vet det er slitsomt å føle at det ikke går, så tenkte kanskje det ville bli lettere å takle om du ikke så så mørkt på det. Og helt enig i at det et lenge å vente et helt år før man går til legen.
Lite nytt å melde her. Har ikke tatt noen ny test etter den negative 10 dpo. Har ingen god følelse, så tr dukker nok opp ila et par dager. Har ikke helt stabil syklus, så det kan skli ut noen dager.Lena94-b1-pp3- el ca 20/12 -ikm 3/1
Sandraa - PP2 - B1 - EL 20/12 - IKM 3/1
Har dere noen oppdatering til oss?
Lykke til og god bedringLite nytt å melde her. Har ikke tatt noen ny test etter den negative 10 dpo. Har ingen god følelse, så tr dukker nok opp ila et par dager. Har ikke helt stabil syklus, så det kan skli ut noen dager.
Ligger hjemme med høy feber og meget dårlig form, så kjenner pri 1 er å bli frisk. Vurderer å begynne med EL tester hvis det ikke klaffer.
Ja! Hvor mange dpo? Gratulerer!?????
Ja GRATTIS?????
?????
Gratulerer?????
GRATULERER?????
Kan du sette meg opp på onsdag?