♡ IKM UKE 1 ♡

Jeg hadde positive tester i går og på lørdag, første negative i dag. Denne pp kom den 1-2 dager fortidlig, forrige pp var det 1-2 dager senere enn forventet. Håper vi har fått gjort vårt :) Har ikke fått EL bekreftet på FF enda, men testene tilsier det :)
Spennende! Har dere BD hver dag? :)

Spennende! Har dere BD hver dag? :)
Ikke hver dag. Men har hatt det de to dagene med positiv nå :) Var ikke helt forberedt på tidligere positiv test. Men håper det sitter likevel, never know ;) Når er det forventet EL hos deg? Er det BD hver dag eller annenhver dag dere går for?

Ikke hver dag. Men har hatt det de to dagene med positiv nå :) Var ikke helt forberedt på tidligere positiv test. Men håper det sitter likevel, never know ;) Når er det forventet EL hos deg? Er det BD hver dag eller annenhver dag dere går for?
Vi pleier å ha annenhver til hver dag, men hvertfall dagen med positiv el test. Er bare litt bekymret for hvis denne syklusen blir lik som den forrige så har jeg el på onsdag, og da jobber mannen dag og jeg natt så da får vi ikke lagt inn aksjer før torsdag ettermiddag :( får lagt inn tirsdag da. Tok første el test idag, såvidt synlig strek, så håper så veldig at el blir torsdag istede :)

ImageUploadedByBV Forum1482165930.325234.jpg

Her er min el-test i dag, første pp jeg bruker el-tester, men tenker at el er rett rundt hjørnet? Satser på at streken blir sterkere og sterkere de neste to døgnene, el skal være ca 22/12[emoji4] Dette er spennende altså[emoji16]

Vi pleier å ha annenhver til hver dag, men hvertfall dagen med positiv el test. Er bare litt bekymret for hvis denne syklusen blir lik som den forrige så har jeg el på onsdag, og da jobber mannen dag og jeg natt så da får vi ikke lagt inn aksjer før torsdag ettermiddag :( får lagt inn tirsdag da. Tok første el test idag, såvidt synlig strek, så håper så veldig at el blir torsdag istede :)
Håper EL blir på torsdag da :) ikke så enkelt. Føler selv at det optimalet er aksjelegging på EL dag, men det har jo ikke klaffet hittil, og ikke alltid vi får det til den dagen heller.

IMG_4770.JPG
Øverste er fredag kveld=negativ
De to nederste er lørdag=positiv

IMG_4777.JPG Søndag kl 15=positiv

IMG_4782.JPG Søndag kl 21=negativ

Håper EL blir på torsdag da :) ikke så enkelt. Føler selv at det optimalet er aksjelegging på EL dag, men det har jo ikke klaffet hittil, og ikke alltid vi får det til den dagen heller.
De sier jo at sædcellene skal kunne leve MINST 2 døgn der oppe, så i utgangspunktet skal det jo holde i massevis. Men man (jeg) blir jo litt desperat når det har gått litt tid og ingen metoder har fungert både uten og med hjelpemidler, sex hver dag, annenhver, spare opp etc :p og hvertfall når gyn sier alt ser helt supert ut og at jeg er kjempefertil, kom igjen a kroppen...

Vis vedlegget 212285
Her er min el-test i dag, første pp jeg bruker el-tester, men tenker at el er rett rundt hjørnet? Satser på at streken blir sterkere og sterkere de neste to døgnene, el skal være ca 22/12[emoji4] Dette er spennende altså[emoji16]

Forventet el den 22.12 her også! Mine streker er ikke så sterke enda, men sist pp var el 5 dager forsinket :wtf: Spennende det her ja! Satser på klaff denne pp :happy:

De sier jo at sædcellene skal kunne leve MINST 2 døgn der oppe, så i utgangspunktet skal det jo holde i massevis. Men man (jeg) blir jo litt desperat når det har gått litt tid og ingen metoder har fungert både uten og med hjelpemidler, sex hver dag, annenhver, spare opp etc :p og hvertfall når gyn sier alt ser helt supert ut og at jeg er kjempefertil, kom igjen a kroppen...
Jo det skal jo holde, men som du skriver man blir desperat når ting ikke går som planlagt. Skulle ønske kroppen ville samarbeidet litt da, ikke bare gå sine egne veier :p
Wow, så digg å få SÅ positive tester. Da er det jo ingen tvil da. Regner du deg som 1 dpo idag da? :)
Nei ingen tvil med sånne tester :) usikker på når jeg tenker meg 1dpo... idag eller imorgen. Leste en plass at man gjerne får en dipp i LH litt før EL, så da tenker jeg at den negative fra igår er den før dippen. Men så leste jeg på Fertility Friend at har man flere dager med positiv er det sannsynlig at den siste dagen med positiv er EL, for LH nivået har jo blitt samlet i urinen så den blir jo ikke borte med en gang. Idag hadde jeg også et hopp i temperatur så, kanskje EL var igår.

Forventet el den 22.12 her også! Mine streker er ikke så sterke enda, men sist pp var el 5 dager forsinket :wtf: Spennende det her ja! Satser på klaff denne pp :happy:

Så gøy at vi har samme el dato![emoji2] Jeg fikk tr på besøk 1 uke før tiden sist pp, skjønner ikke noe av syklusen min, har alltid gått som ei klokke på 28 dager. Valgte derfor å kjøpe el-tester denne pp, bare for å være helt sikker på at el finner sted[emoji28] Å nå kommer den ser det ut til i følge testen[emoji122] Spennt på om den blir helt positiv før den 22/12 siden streken var ganske tydelig allerede nå[emoji51]
Legger inn alle aksjer jeg kan få lagt inn for at det klaffer denne mnd, hadde vært så utrolig kos med septemberbaby[emoji173]

ImageUploadedByBV Forum1482215518.191856.jpg

Fikk fast smil på CB dobbel hormonindikator idag. Så da har jeg mest sannsynlig EL i morgen. Men får ikke testet for negativ EL test før torsdag da denne vil vise smilet i 48 timer...
Fikk ikke tatt babydansen i går da begge var alt for slitne. Men får legge inn nye aksjer i dag, og resten av dagene før vi reiser lille julaften. Fikk også danser litt i helgen så krysser fingrene for at "pausen" i går ikke ødelegger. Ikke får vi danset før etter jobb heller, men det får vi ikke gjort då mye med. Burde jo holde med de aksjene vi klarer å få lagt inn senere, eller hva tenker dere?
Håper det går bra med dere :-) Snart er vi i alle i dpo land og venter utålmodige, igjen...

Vis vedlegget 212335

Fikk fast smil på CB dobbel hormonindikator idag. Så da har jeg mest sannsynlig EL i morgen. Men får ikke testet for negativ EL test før torsdag da denne vil vise smilet i 48 timer...
Fikk ikke tatt babydansen i går da begge var alt for slitne. Men får legge inn nye aksjer i dag, og resten av dagene før vi reiser lille julaften. Fikk også danser litt i helgen så krysser fingrene for at "pausen" i går ikke ødelegger. Ikke får vi danset før etter jobb heller, men det får vi ikke gjort då mye med. Burde jo holde med de aksjene vi klarer å få lagt inn senere, eller hva tenker dere?
Håper det går bra med dere :) Snart er vi i alle i dpo land og venter utålmodige, igjen...
Tror det skal holde jeg assa :) lykke til!

For et stress denne uka er [emoji14]
Har el lille julaften, ligger an til det kjennes det ut som da alle syptomer er i rute [emoji14]
I kveld jobber jeg så jeg er hjemme på kvelden, så gubbelure skal begynne julevasken som jeg hiver meg på da jeg kommer hjem, i morgen får jeg besøk og han skal ut å spise med gutta, på torsdag jobber jeg seint og når jeg kommer hjem er det ned i kjelleren å rote frem julepynten, så er det lille julaften: julepynten i heimen, grøt med mandel hos mamma og el... ohey hvor det går [emoji14]
Men glad han drar meg i seng tidligere enn normalt, så vi orker å legge inn aksjer :)

Hvordan håndterer dere el midt oppi førjulsinnspurten?

Forresten: er evig takknemlig for dette "stresset", er så glad for å ha et trygt, godt og varmt hjem. Og er så glad for å ha dere her inne i tlf min [emoji173]

For et stress denne uka er [emoji14]
Har el lille julaften, ligger an til det kjennes det ut som da alle syptomer er i rute [emoji14]
I kveld jobber jeg så jeg er hjemme på kvelden, så gubbelure skal begynne julevasken som jeg hiver meg på da jeg kommer hjem, i morgen får jeg besøk og han skal ut å spise med gutta, på torsdag jobber jeg seint og når jeg kommer hjem er det ned i kjelleren å rote frem julepynten, så er det lille julaften: julepynten i heimen, grøt med mandel hos mamma og el... ohey hvor det går [emoji14]
Men glad han drar meg i seng tidligere enn normalt, så vi orker å legge inn aksjer :)

Hvordan håndterer dere el midt oppi førjulsinnspurten?

Forresten: er evig takknemlig for dette "stresset", er så glad for å ha et trygt, godt og varmt hjem. Og er så glad for å ha dere her inne i tlf min [emoji173]

Enig i at det er en stressende uke, mye som skjer til en hver tid i tillegg til prosjekt baby[emoji173] Menmen, satser på ei rolig romjul i dpo land (blir ikke mindre stress av det) Skviser inn litt aksjer der det er mulig å få det til og satser på at det holder[emoji6]

Blinkende smilefjes idag og nå kom influensaen... blir vel dårlig med baby prosjekt nå da [emoji26]

Dere får ikke lurt ut en soldat eller to da, alikevell? :rolleyes:

Kan alltid håpe. Får se an formen og el testen imorgen... hadde en runde igår så håper det går fint og hoppe over idag. Kan håpe at det blir blinkende noen dager før det blir fast fjes. Men forrige pp hadde jeg bare en dag med blinkende og så fast og el dagen etter det.... så får bare se hva vi får til...

Back
Topp