♡ IKM UKE 1 ♡

Jeg skal jo ikke klage, bare pp3. Men i likhet med alle så kunne det ikke klaffa fort nok [emoji14] ei venninne sa hu var gravid i går, og jeg er suuuper glad på hennes veiene.... Bare litt kjipt når hu sa det klaffa på første [emoji13] liksom bare...
Har et inntrykk av at går du over 3 pp så blir man drivende på lenge... er det bare noe jeg ser for meg?
Det inntrykket har jeg og. pp3 eller pp4, også er spranget stort videre. men jeg lever i trua jeg om at pp8 er pp det skal klaffe for meg ;)

Det inntrykket har jeg og. pp3 eller pp4, også er spranget stort videre. men jeg lever i trua jeg om at pp8 er pp det skal klaffe for meg ;)
Sånn sett så ser jeg ikke mange her inne i pp4-12.. så det er vel før da at deg klaffer for folk flest.. 80% innen et år, sier dem vel..
Åssen ligger du an med el da?

Sånn sett så ser jeg ikke mange her inne i pp4-12.. så det er vel før da at deg klaffer for folk flest.. 80% innen et år, sier dem vel..
Åssen ligger du an med el da?
Jepp, håper jeg slipper ett år.. Er ifølge gyn kjempefertil, så nå må bare mannens svømmere finne veien! Har antatt el om 7 dager, så begynner med babydans på mandag tenker jeg :) Du da?

Jepp, håper jeg slipper ett år.. Er ifølge gyn kjempefertil, så nå må bare mannens svømmere finne veien! Har antatt el om 7 dager, så begynner med babydans på mandag tenker jeg :) Du da?
Antatt el lille julaften [emoji14] så vi begynte å varme opp i går, så blir noen dager med intensiv dansing, for denne pp skal det gå : D

Edit: Har IKM 2/1, ikke 7/1. Blir barn nr 3 ;)

Noen her som har fått positive EL tester?
Tok min første test idag, og den var positiv. Mer sterk strek enn kontrollstreken :D
Er bare å kjøre på de dagene så håper jeg på noe i løpet av to par uker og at spiren sitter :)

Hei :). Jeg lurte på om jeg skulle prøve sink tabletter denne prøveperioden, noen som har prøvd det? Fikk det opp som anonse men har ikke hørt om det før. Ellers så vurderer jeg å kjøpe hostesaft i dag siden forventet el er på onsdag.

Edit: Har IKM 2/1, ikke 7/1. Blir barn nr 3 ;)

Noen her som har fått positive EL tester?
Tok min første test idag, og den var positiv. Mer sterk strek enn kontrollstreken :D
Er bare å kjøre på de dagene så håper jeg på noe i løpet av to par uker og at spiren sitter :)
Da har jeg ordnet det :)

Hei :). Jeg lurte på om jeg skulle prøve sink tabletter denne prøveperioden, noen som har prøvd det? Fikk det opp som anonse men har ikke hørt om det før. Ellers så vurderer jeg å kjøpe hostesaft i dag siden forventet el er på onsdag.
Jeg begynte å bruke sink i forrige pp. Har lest at det skal være bra for både mannen og kvinnen å ta det når man prøver å bli gravid :)
http://www.familie-klinikken.no/fer.../21-hvordan-oke-sine-sjanser-for-a-bli-gravid
http://nycoplus.no/sink-bidrar-til-fruktbarheten/

ImageUploadedByBV Forum1481982061.049129.jpg

FF har fått det for seg at jeg hadde el på tirsdag denne uka.. men det tror jeg ikke noe på O_o bruker alltid å ha ømme brystvorter under og etter el, men nå har jeg ikke kjent noen ting. Pluss at jeg har hatt el-slim nå de siste dagene. Og el er forventet onsdag neste uke, hmm... blir ikke helt klok altså :o

Vis vedlegget 212044
FF har fått det for seg at jeg hadde el på tirsdag denne uka.. men det tror jeg ikke noe på o_O bruker alltid å ha ømme brystvorter under og etter el, men nå har jeg ikke kjent noen ting. Pluss at jeg har hatt el-slim nå de siste dagene. Og el er forventet onsdag neste uke, hmm... blir ikke helt klok altså :eek:
Jeg kan ikke hjelpe deg, skjønner ikke noe av det det enda :p men el jo før jo bedre? Har lært meg at denne kroppen min hvertfall jobber ikke likt hver pp..

Jeg kan ikke hjelpe deg, skjønner ikke noe av det det enda :p men el jo før jo bedre? Har lært meg at denne kroppen min hvertfall jobber ikke likt hver pp..

Hehe nei, man blir stadig forvirret av et eller annet :p jojo, jeg er jo glad hvis el har kommet tidligere. Men jeg har liksom ikke troa på det, siden brystene ikke er ømme når de har vært det hver pp.. og FF er usikker også siden linjene er prikkete. Jeg får bare vente å se hvordan tempen utvikler seg i løpet av den kommende uka :) syklusen kan tulle litt ja!

Positiv EL test idag, får se om det blir en dag til med det eller om den er negativ imorgen. EL kommer nok litt før antatt ser det ut til.
IMG_4769.JPG

Vis vedlegget 212044
FF har fått det for seg at jeg hadde el på tirsdag denne uka.. men det tror jeg ikke noe på O_o bruker alltid å ha ømme brystvorter under og etter el, men nå har jeg ikke kjent noen ting. Pluss at jeg har hatt el-slim nå de siste dagene. Og el er forventet onsdag neste uke, hmm... blir ikke helt klok altså :o
Slik skjedde meg og siste pp, men striplet linje betyr foreløpig beregna el. Og jeg fikk helt fint kryss noen dager seinere. Jeg så det veldig godt fordi jeg pleier å ha større tempøkning etter el enn det ff hadde satt den gangen, så hold on og kjør på med aksjer, helt sikker på at el ikke har vært :)

Slik skjedde meg og siste pp, men striplet linje betyr foreløpig beregna el. Og jeg fikk helt fint kryss noen dager seinere. Jeg så det veldig godt fordi jeg pleier å ha større tempøkning etter el enn det ff hadde satt den gangen, så hold on og kjør på med aksjer, helt sikker på at el ikke har vært :)

Ja det krysset falt allerede ut i morges så det kommer nok nytt kryss om noen dager :D

Noen som har begynt å få positive el-tester enda? :)

Noen som har begynt å få positive el-tester enda? :)
Jeg hadde positive tester i går og på lørdag, første negative i dag. Denne pp kom den 1-2 dager fortidlig, forrige pp var det 1-2 dager senere enn forventet. Håper vi har fått gjort vårt :) Har ikke fått EL bekreftet på FF enda, men testene tilsier det :)

Back
Topp