☆skravletråd☆

Nå har me skikkelig familieidyll her i heimen, eg og mannen ligge på sofaen og frøkeno sitte i farens armkrok og surfe YouTube ❤️ Eg glømte å kvile i dag så spent om eg holde heilt til leggetid.
 
Det må åpne seg igjen hvis man skulle få en spontanabort?
Ja, det må den jo, for at blod skal kunne strømme ut (akkurat som en mens). Jeg sluttet å sjekke, fordi den gjorde så mye rart at det bare gjorde meg stresset. Hvis det er en MA, så vil den jo ikke åpne seg, fordi kroppen fortsatt tror den er gravid, men det har jeg hørt at er ganske sjeldent.
 
Herregud, så sinnsykt kvalm!! Føles ut som jeg har drukket for mye kaffe kvalme. Har ikke rørt kaffe på 2-3 dager.. Var aldri kvalm med førstemann.
 
Bor på et hotell i Finland under forskningsopphold her, og nå har jeg begynt å brekke meg av lukta her :( hver gang jeg kommer inn nå er det et par brekninger i det jeg kommer inn i gangen, og to-tre til når jeg kommer inn på rommet før jeg får slengt opp vinduet på vidt gap :p
 
Noen som har begynt med gravid bukser? Er bare i uke 6 men tror ikke jeg greier å gå med buksene mine lengre [emoji23] er 3 gangs gravid..
 
Noen som har begynt med gravid bukser? Er bare i uke 6 men tror ikke jeg greier å gå med buksene mine lengre [emoji23] er 3 gangs gravid..
Har heldigvis lenge igjen før eg trenge leita fei fram! Like meg vest i kosebukser uansett når eg bare e heima ;-) men e nesten sånn at eg håpe at eg har ein synlig mage når ferien e øve... sist hadde eg liten mage heile veien, lyst på litt større denna gongen :p
 
Bor på et hotell i Finland under forskningsopphold her, og nå har jeg begynt å brekke meg av lukta her :( hver gang jeg kommer inn nå er det et par brekninger i det jeg kommer inn i gangen, og to-tre til når jeg kommer inn på rommet før jeg får slengt opp vinduet på vidt gap :p
Uff så fælt! Eg sleit i mitt eget hus sist, eller da vil sei eg blei uvel når leigeboeren laga seg middag og lukta hang i huset heile dagen og så va da på an igjen :p
 
Uff så fælt! Eg sleit i mitt eget hus sist, eller da vil sei eg blei uvel når leigeboeren laga seg middag og lukta hang i huset heile dagen og så va da på an igjen :p
Uff ja, jeg skal i alle fall ikke bo her så lenge, så det er jo godt :) Det rareste er jo at jeg var på akkurat samme plassen da jeg ble kvalm i første svangerskap, så Helsinki begynner jo å få en litt negativ klang her :p
 
Uff ja, jeg skal i alle fall ikke bo her så lenge, så det er jo godt :) Det rareste er jo at jeg var på akkurat samme plassen da jeg ble kvalm i første svangerskap, så Helsinki begynner jo å få en litt negativ klang her :p
Hahaha... skikkelig uflaks for Helsinki :p
 
Haha, veldig! Etter sist gang klarte jeg ikke gule regnfrakker heller, fordi de var veldig in i Helsinki på den tida :p
 
Etter korøving oppdaget jeg at det var nattåpent. Og siden det ikke regner, så er jo alle i Bergen ute! Jeg skulle ha en bukse. Endte opp med tre bukser, to gensre, en singlet, fire kokebøker og masse pynt og småting som jeg overhodet ikke trenger. Pluss take away. Der røk de sparepengene... godt at restskatten ikke skal betales før august [emoji23]
 
Etter korøving oppdaget jeg at det var nattåpent. Og siden det ikke regner, så er jo alle i Bergen ute! Jeg skulle ha en bukse. Endte opp med tre bukser, to gensre, en singlet, fire kokebøker og masse pynt og småting som jeg overhodet ikke trenger. Pluss take away. Der røk de sparepengene... godt at restskatten ikke skal betales før august [emoji23]

Kjenner så alt for godt til det der!
Jeg gjør meg klar til å rusle til nattåpent akkurat nå[emoji28] Wish me luck[emoji23]
 
Kjenner så alt for godt til det der!
Jeg gjør meg klar til å rusle til nattåpent akkurat nå[emoji28] Wish me luck[emoji23]
Ja det tar helt av [emoji3] Det er ikke vits i å love seg selv å "holde seg i skinnet" heller, det er bare tomme løfter. Du finner nok mye fint. Lykke til [emoji23]
 
Etter korøving oppdaget jeg at det var nattåpent. Og siden det ikke regner, så er jo alle i Bergen ute! Jeg skulle ha en bukse. Endte opp med tre bukser, to gensre, en singlet, fire kokebøker og masse pynt og småting som jeg overhodet ikke trenger. Pluss take away. Der røk de sparepengene... godt at restskatten ikke skal betales før august [emoji23]
Godt eg bur i ødemarko så eg sleppe sånne fristelser... lappene fyke fort på nattåpent ;-)
 
Noen som har begynt med gravid bukser? Er bare i uke 6 men tror ikke jeg greier å gå med buksene mine lengre [emoji23] er 3 gangs gravid..

Buksene mine er også for trangeHar ikke gått opp i vekt, men noe har skjedd. Uke 7, barn nr 2.Har bestillt gravidbukse fra HM. Ikke sånn som dekker hele magen, men med litt mer stretch enn vanlige bukser ser det ut til. Håper det blir litt mer behagelig
 
Til vanlig elsker jeg søtpotet, det er det beste jeg vet! Men nå, siden jeg ble gravid får jeg brekninger bare av å tenke på det. Bare det å skrive det nå, gjør at jeg kjenner kvalmen bak i halsen :spitoutdummy: Flere som har det slik med enkelte matvarer?
Hadde det sånn med laks hele forrige svangerskap! Klarte ikke spise, lukte eller tenke tanken på laks, vi spiste det ikke før noen mnd etter sønnen ble født..
 
Preglife appen sier termindato er 28 februar. Babyverden sier 1 mars [emoji28] Hva er riktig?

Den ene står nok på 40+2 daga å den andre 40+3 daga.
Nasjonalt senter for tostermedisin sine rettningslinja si at et svangerskap er 40+3. Det kan du endre i innstillingan. Mange utenlanske regne et svangerskap som 40+0
 
5+1 i dag å den aller siste cbd testen ligg å rope på mæ. Men ska prøv å vent til søndag. Vil så gjerne se 3+ på den
 
Back
Topp