☆skravletråd☆

Er det noen som har hørt om tilfeller hvor en er veldig dårlig i uke 6 og det har blitt endringer før uke 12? Finnes det ørlite håp? Det føles så utrolig håpløst nå.. [emoji24]
 
I dag hadd æ første legetimen. 5+5 i dag å ble henvist videre til sykehuset. Første ul om et par uka regne æ med. Speeeeenende [emoji813]️

Jeg sniker fra mars-gruppa.
Hvilket sykehus hører du til?
Jeg fikk henvisning til TUL i dag, men legen min mente at de ikke tok inn før uke 11-12..
 
Jeg sniker fra mars-gruppa.
Hvilket sykehus hører du til?
Jeg fikk henvisning til TUL i dag, men legen min mente at de ikke tok inn før uke 11-12..

St.olavs. Hær bruke de ta inn i uke 8 når man ska ta duotest. Det for å stadfest sv.lengde å finn ut når man e i uke 12 for da ska man tilbake for ny ul.
Fikk barn i fjor å da va æ på ul uke 8 å 12.
Men hu snakka om at det va litt ekstra trykk no før ferien å da fikk æ kom ekstra tidlig.
Så det variere på årsaken til tul hvor tidlig de tar
 
St.olavs. Hær bruke de ta inn i uke 8 når man ska ta duotest. Det for å stadfest sv.lengde å finn ut når man e i uke 12 for da ska man tilbake for ny ul.
Fikk barn i fjor å da va æ på ul uke 8 å 12.
Men hu snakka om at det va litt ekstra trykk no før ferien å da fikk æ kom ekstra tidlig.
Så det variere på årsaken til tul hvor tidlig de tar

Sogner selv til St.Olavs, og legen sendte henvisning i dag pga tidligere MA, og blødninger i dette svangerskapet. Når var du til lege?
 
Sogner selv til St.Olavs, og legen sendte henvisning i dag pga tidligere MA, og blødninger i dette svangerskapet. Når var du til lege?

Var i går (tirsdag). Henvisning sendt elektronisk. Ringt de i dag for å hør om vi kun få time den el den dagen. Hu skull se på det å ringt mæ tilbake noen tima etter å informert om timen.
Det hær e på nasjonalt senter for fostermedisin. Vet ikke om det e dit du ska eller om det e vanlig ul.
 
Var i går (tirsdag). Henvisning sendt elektronisk. Ringt de i dag for å hør om vi kun få time den el den dagen. Hu skull se på det å ringt mæ tilbake noen tima etter å informert om timen.
Det hær e på nasjonalt senter for fostermedisin. Vet ikke om det e dit du ska eller om det e vanlig ul.

Jepp, skal på NSFM, er vel bare dit man henviser i Trondheim. Min lege fikk ikke til å sende elektronisk, så ble sendt med brev i dag.
 
Jepp, skal på NSFM, er vel bare dit man henviser i Trondheim. Min lege fikk ikke til å sende elektronisk, så ble sendt med brev i dag.

Ring de på mandagå hør om de har mottar brevet du. Å så høre du med de [emoji6]
 
Ring de på mandagå hør om de har mottar brevet du. Å så høre du med de [emoji6]

Vet at brevet ble hentet i dag. Hentes en gang om dagen, så fungerer som intern post.
Ringer over helgen. Flytter i neste uke, så er midt i skifte av adresse også..
 
Vet at brevet ble hentet i dag. Hentes en gang om dagen, så fungerer som intern post.
Ringer over helgen. Flytter i neste uke, så er midt i skifte av adresse også..

De har alltid vært veldig koselig å hjelpsomm når æ har ringt. Så gjør det. Få hør hva de si sa [emoji2]
Hvor langt e du no?
 
9+4 i dag og for 5 mnd siden mistet vi vår lille spire. Føles godt å komme seg forbi denne dagen her[emoji119] Gleder meg til å våkne opp i morgen[emoji4]
 
Håpt på uke 8 æ å men det e fordi da ser man litt mere.

Var 8+2 med første. Sist bestemte vi oss for 11+3, men da oppdaget vi MA og bamsemumsen ble målt til 8+5. Håper vi får en lillebror eller lillesøster i februar/mars nå :Heartred
 
Var 8+2 med første. Sist bestemte vi oss for 11+3, men da oppdaget vi MA og bamsemumsen ble målt til 8+5. Håper vi får en lillebror eller lillesøster i februar/mars nå :Heartred

Krysse fingran for nydelige vinter/vår barn [emoji813]️
 
Blitt hekta på goji juice og gul kiwi :p gått heile livet og trudd eg ikkje tålte kiwi og så vise da seg at da e forskjellige typer og eg tåle den gule :)
 
Back
Topp