Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag hadd æ første legetimen. 5+5 i dag å ble henvist videre til sykehuset. Første ul om et par uka regne æ med. Speeeeenende [emoji813]️
Jeg sniker fra mars-gruppa.
Hvilket sykehus hører du til?
Jeg fikk henvisning til TUL i dag, men legen min mente at de ikke tok inn før uke 11-12..
St.olavs. Hær bruke de ta inn i uke 8 når man ska ta duotest. Det for å stadfest sv.lengde å finn ut når man e i uke 12 for da ska man tilbake for ny ul.
Fikk barn i fjor å da va æ på ul uke 8 å 12.
Men hu snakka om at det va litt ekstra trykk no før ferien å da fikk æ kom ekstra tidlig.
Så det variere på årsaken til tul hvor tidlig de tar
Sogner selv til St.Olavs, og legen sendte henvisning i dag pga tidligere MA, og blødninger i dette svangerskapet. Når var du til lege?
Var i går (tirsdag). Henvisning sendt elektronisk. Ringt de i dag for å hør om vi kun få time den el den dagen. Hu skull se på det å ringt mæ tilbake noen tima etter å informert om timen.
Det hær e på nasjonalt senter for fostermedisin. Vet ikke om det e dit du ska eller om det e vanlig ul.
Jepp, skal på NSFM, er vel bare dit man henviser i Trondheim. Min lege fikk ikke til å sende elektronisk, så ble sendt med brev i dag.
Ring de på mandagå hør om de har mottar brevet du. Å så høre du med de [emoji6]
Vet at brevet ble hentet i dag. Hentes en gang om dagen, så fungerer som intern post.
Ringer over helgen. Flytter i neste uke, så er midt i skifte av adresse også..
Så bra! 5+2.De har alltid vært veldig koselig å hjelpsomm når æ har ringt. Så gjør det. Få hør hva de si sa [emoji2]
Hvor langt e du no?
Så bra! 5+2.
Hakk i hæl på mæ du da. Kanskje vi plutselig har ul samtidlig [emoji2]
Det skal du ikke se bort i fra. Vil egentlig ikke ha noe før skifte mellom uke 8 og 9, for det endte i MA i uke 8+5 sist.
Håpt på uke 8 æ å men det e fordi da ser man litt mere.
Var 8+2 med første. Sist bestemte vi oss for 11+3, men da oppdaget vi MA og bamsemumsen ble målt til 8+5. Håper vi får en lillebror eller lillesøster i februar/mars nå
Blitt hekta på goji juice og gul kiwi gått heile livet og trudd eg ikkje tålte kiwi og så vise da seg at da e forskjellige typer og eg tåle den gule
Ja e knallgod, må visst ut å få tak i meir i dag ;-)Gul kiwi e myyye bedre. Søt å go [emoji7]