☆skravletråd☆

En tråd i 'Februar 2019' startet av bondemamma85, 26 Mai 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. bondemamma85 Forumet er livet Vi som prøver :)

Vi må jo selvfølgelig ha en skravletråd her inne![emoji2]

Fyr løs med alt og ingenting![emoji116]

2. Atzy Forelsket i forumet Marslykke 2016 Januarlykke 2019

Gøy med skravletråd! Hva har dere gjort i dag da? Vi har vært på båttur, men jeg ble så sjøsyk så det ble en kort tur:p

3. Fru.86 Glad i forumet Januarlykke 2019

Her går det i eksamenslesing. Eksamen på torsdag. Gleder meg til å bli ferdig!

4. Fra2til3 Gift med forumet

Smeltet bort i sola i dag. Hadde planer om å støvsuge, men det utgikk da det var drivhusvarmt i stua[emoji23]

5. bondemamma85 Forumet er livet Vi som prøver :)

Vi har hatt felles familiefeiring for bonusjenta på 7 år og koset oss glugg med god mat,kaker og fint vær![emoji1]

6. Siigmitz mom2be FebbisBebbis2021 ❄️ Januarlykke 2019

Vi pusse opp det nye huset og begynner å pakke opp esker:D skal bli godt å komme seg på plass

7. PengNien Flørter med forumet

Har nettopp rydda i klær og litt møbler... pakka vekk alle ammegenserene.. får plassere dem et lurt sted slik at jeg finner dem igjen..[emoji23]var litt tåkete sist.. Ammer fortsatt fremtidige storebror, men kun i senga..Han er 19mnd..snart 20...

8. Solsikke123 Flørter med forumet

I går kjøpte jeg hus! Jeg prøvde å sole meg, men klarte bare 30 min i sola før jeg ikke orket mer:inpain: Også har jeg jobb helg (jobber turnus).:)

• Liker Liker x 3
  9. Fru.86 Glad i forumet Januarlykke 2019

Gratulerer med huskjøp!

• Hjertelig Hjertelig x 1
  10. bondemamma85 Forumet er livet Vi som prøver :)

Gratulerer med nytt hus [emoji1]

• Hjertelig Hjertelig x 1
  11. bondemamma85 Forumet er livet Vi som prøver :)

Vært på orientering med 3 av barna i dag - imponert over 2 åringen som nesten ikke ville bli bært[emoji1] (rundt 7km løype). Var virkelig en fin tur i knallvær med masse god niste[emoji173]

• Liker Liker x 1
  12. Gummibolla Blir kjent med forumet

Vi fikk slipt den første gjengen med sau på fjellet i går, lagd en liten bit av kjøkkenhagen og planta ut tomatplantene mine :) I dag er det først litt hjemmekontor, før jeg har et jobbmøte i kveld. Er ikke så begeistra for sånne kveldsmøter, men avspaseringa jeg kan ta sener kommer godt med!

• Liker Liker x 1
  13. Melia Betatt av forumet VIP

Gratulerer med nytt hus!

14. Solsikke123 Flørter med forumet

Tusen takk[emoji1] [emoji1]

15. Mille0219 Blir kjent med forumet

Hei! Kom nettopp over dette forumet, og er helt "noob". Må/kan man melde seg inn i gruppa/forumet på noe vis?

16. Mimink Elsker forumet

Hei [emoji4] Har du termin i februar? Isåfall kan du skrive på forskjellige tråder her inne. Det er terminlistetråd, presentasjonstråd og mange fleire der ein kan skrive litt om seg sjølv og fylgje med på andre som har termin i samme måned som deg [emoji173]️Håper eg forklarte meg greit? [emoji28]

17. Mille0219 Blir kjent med forumet

Ja, takk! Har 3.februar[emoji5] Fått til å skrive litt og tror jeg følger forumet nå, uten at jeg er sikker på hvordan jeg fikk det til[emoji85]

• Liker Liker x 1
  18. Mimink Elsker forumet

Hehe, det er ikkje lett med ein gong nei [emoji23] Men du kjem nok raskt inn i det etterkvart [emoji2][emoji1303]

• Liker Liker x 1
  19. LoveHeart Flørter med forumet

• Liker Liker x 2
  20. Laetuskattis Flørter med forumet

Hei [emoji4]
    Har nettopp kommet meg inn her sammen med dere. Testa positivt 14 dpo for litt over 2 uker siden, og har termin med mitt andre barn den 2. februar
    Gratulerer til alle dere medgravidas [emoji173]️

Termingruppa mi fra 2016 ble til en veldig sammensveiset gjeng, og jeg snakker fortsatt daglig med noen av dem Gleder meg til å dele denne tida med dere.

• Liker Liker x 4

Del denne siden