Heldig [emoji23] hvor bor du?Godt eg bur i ødemarko så eg sleppe sånne fristelser... lappene fyke fort på nattåpent ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldig [emoji23] hvor bor du?Godt eg bur i ødemarko så eg sleppe sånne fristelser... lappene fyke fort på nattåpent ;-)
På ei lita øy i Kvinnherad har ett lite senter på fastlandet med tunellforbindelse, men for skikkelig god shopping må eg te Haugesund og da tar tid og energi som eg kkkje har for tioHeldig [emoji23] hvor bor du?
På ei lita øy i Kvinnherad har ett lite senter på fastlandet med tunellforbindelse, men for skikkelig god shopping må eg te Haugesund og da tar tid og energi som eg kkkje har for tio
Kjenner litt ekstra på nervene disse dagene nå. Sist svangerskap mistet jeg 9+4 og i dag begynner jeg på uke 9. Men da jeg mistet sist hadde jeg allerede begynt med blødning i slutten av uke 8 da. Det er vanskelig å ikke bekymre seg litt ekstra nå kjenner jeg[emoji85] Selv om jeg ikke har hatt noen blødninger eller tegn på at noe er galt.
Kjenner litt ekstra på nervene disse dagene nå. Sist svangerskap mistet jeg 9+4 og i dag begynner jeg på uke 9. Men da jeg mistet sist hadde jeg allerede begynt med blødning i slutten av uke 8 da. Det er vanskelig å ikke bekymre seg litt ekstra nå kjenner jeg[emoji85] Selv om jeg ikke har hatt noen blødninger eller tegn på at noe er galt.
Mista 5+4 før det satt forrig gang. Å i dag e æ 5+3 å kjenne veldig på frykta. Hadd æ vært lenger når æ mista så hadd æ nok kjent enda mer på frykta. Vi får bare håp at alt går bra [emoji813]️
Drittform idag. Vært til lege og fått sykemelding.. Men er bare 6+3 og alt virker uutholdelig... [emoji24]
5+1 idag, skal kontakte legen snart da jeg er lovet ekstra oppfølging med TUL’er og kontroller denne graviditeten.. Noen som har lignende?
Kvalmen er heftig for tiden, pluss en hodepine som aldri slipper [emoji30]
Vi får ekstra oppfølging. Tar Lutinus og Albyl-E, og har fått time til TUL om 3 uker. Hadde håpet å få det litt før, men skjønte at de har stor aktivitet på sykehuset nå, samt ferieavvikling. Jeg er 5+4 i dag.
Ååå, spennende! Får du oppfølging/kontroll ofte?
Spennande! va og på første legetime i dag 8+4, sist va eg på første kontroll i veke 5 og fekk TUL, men ikkje denna gongen :-/ heldigvis fått ordna meg direkte med gyn i slutten av juli, så får bare prøva å holde tålmodigheten i sjakkI dag hadd æ første legetimen. 5+5 i dag å ble henvist videre til sykehuset. Første ul om et par uka regne æ med. Speeeeenende [emoji813]️
Skulle gjerne hatt kontroll oftere, som blodprøver som måler hcg etc, men jeg orket ikke krangle meg til det. Vurderer privat TUL, for dette ligger an til å bli noen lange uker.
Trykk på rundingen med hake oppe i høyre hjørne [emoji3] [emoji818]Hei! [emoji4] kan noen snille folk her inne hjelpe meg med hvordan jeg «følger forumet». Skriver fra appen, og der er en fane som heter noe om at jeg kan følge forum/ tråd. Det hadde jo vært lettvint å slippe finne frem med å bla rundtomkring hver gang [emoji28]
Og en ting til for en nybegynner, kan man ikke fra appen få opp varsel om når noen svarer på innlegget mitt, slik som jeg kan når pålogget via nettsiden? [emoji85][emoji28]
Tusen takk [emoji5]