☆skravletråd☆

Her e smågodtet på bordet og har fortært ei bolle fra i går litt tidligere... hehehe... på sommeravslutning i barnehagen endte eg opp med ein god porsjon rørte jordbær såååå søte og gode [emoji173]️ Må seriøst skjerpa meg snart, men får da ikkje te...

Åå smågodt[emoji7] Jordbær hørtes også fryktelig godt ut[emoji1]
Jeg klarer ikke skjerpe meg jeg heller[emoji85] Magen min styrer meg om dagen[emoji23]
 
Åå smågodt[emoji7] Jordbær hørtes også fryktelig godt ut[emoji1]
Jeg klarer ikke skjerpe meg jeg heller[emoji85] Magen min styrer meg om dagen[emoji23]
Va sånn sist og... men så kom ein lengre periode med kvalme fra veke 8 der eg ikkje klarte nåke, så va da på an igjen fra veke 14 hahaha... håpe eg klare å styra meg ittekvert!
 
Når forteller dere om graviditeten til familie, venner, jobb, søsken??
Her har eg sagt da te dei nærmeste allerede! Mine 3 nærmeste venninner, mine og hans foreldre og søsken! :) om da går galt vil eg ha nåken å snakke med visst eg trenge det!
 
Ja, det er jo et bra poeng:). Med søsken tenkte jeg på evt andre barn man har :) Synes det er vanskelig å vite, og kommer jo an på alder også..
 
Ja, det er jo et bra poeng:). Med søsken tenkte jeg på evt andre barn man har :) Synes det er vanskelig å vite, og kommer jo an på alder også..
Datter mi e 2 så der kan eg ikkje vera te hjelp ;-) hadde nok venta te etter ul i veke 12 om hu va eldre bare for å vera litt tryggere på at eg slapp å måtte forklare koffor hu ikkje sku bli storesøster allikevel :) veit mange vente til etter oul
 
Var "dum nok" til å sette på "Beauty and the beast" på Viaplay... nå er jeg så tett at jeg ikke får puste igjennom nesa....
 
Når forteller dere om graviditeten til familie, venner, jobb, søsken??

mamma og pappa vet det, samt næreste venniner (er 5+0 nå) Da har jeg noen å støtte meg på om det skulle skjære seg
 
99 kr kg e vel da billigste eg har sett her og då e da liksom salg! :p

Kosta 199kr hær første uka å uka etter 79kr. Såvidt sett til 59kr. Men så å si alle butikka har te 79kr. Å det betale æ glatt for en kg.
E jo så snadder godt. Å så hold det mæ unnav sjokkisen. Iallefall i 15min [emoji23]
 
Kosta 199kr hær første uka å uka etter 79kr. Såvidt sett til 59kr. Men så å si alle butikka har te 79kr. Å det betale æ glatt for en kg.
E jo så snadder godt. Å så hold det mæ unnav sjokkisen. Iallefall i 15min [emoji23]
Hadde kanskje fått mindre problemer med å gå på do om eg hadde tatt meg råd hehehe... klare jo ikkje å stoppa om eg begynne! Sprøtt at da e så stor prisforskjell... og eg bur heilt ytterst i Hardangerfjorden så syns da burde vært å oppdrive litt billigere!
 
Hadde kanskje fått mindre problemer med å gå på do om eg hadde tatt meg råd hehehe... klare jo ikkje å stoppa om eg begynne! Sprøtt at da e så stor prisforskjell... og eg bur heilt ytterst i Hardangerfjorden så syns da burde vært å oppdrive litt billigere!

Bor i trondheim. Tenkt nesten du bodd ett godt stykke oppi nord æ.
 
Obs og rema har moreller til 79 kr kg. De er kjempegode!! Og mye bedre å momse på enn sjokolade [emoji6] nektariner er også veldig saftige og gode nå [emoji39]
 
Bor i trondheim. Tenkt nesten du bodd ett godt stykke oppi nord æ.
Hehehe... kjøpte meg litt i dag for svimlende 109 kr/kg!

Obs og rema har moreller til 79 kr kg. De er kjempegode!! Og mye bedre å momse på enn sjokolade [emoji6] nektariner er også veldig saftige og gode nå [emoji39]
Koste 200 kr t/r te rema og enno meir te obs så rekne med eg spare på å kjøpa desse svindyre me har her hehehe... fordelen med å bu i ødemarko e at me får bruka meir penger enn alle andre :p savne litt å bu sentralt
 
Ringte legen idag som har hatt oppfølging på meg de tidligere svangerskapene. Hun har ferie i fem uker [emoji24][emoji24][emoji24]
 
Til vanlig elsker jeg søtpotet, det er det beste jeg vet! Men nå, siden jeg ble gravid får jeg brekninger bare av å tenke på det. Bare det å skrive det nå, gjør at jeg kjenner kvalmen bak i halsen :spitoutdummy: Flere som har det slik med enkelte matvarer?
 
Back
Topp