Tror jeg må slå til! Frister ikke å bruke diverse pynteputer som jeg gjorde med første. Fungerte egentlig greit, men veldig mye styr hver kveld for å få lagt alt rett
Jeg har hatt den liggende i handlekurven et par dager, såå lyst på!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg må slå til! Frister ikke å bruke diverse pynteputer som jeg gjorde med første. Fungerte egentlig greit, men veldig mye styr hver kveld for å få lagt alt rett
Er det andre enn meg som ikke får "Gravid og barn" appen fra Babyverden til å fungere?
Ja jeg har gitt opp og bruker Preglife appen
Åja det må jeg sjekke ut. Heter du Reana eller er det bare noe du har funnet på? Syns det var fintDa kan jeg ikke skylde på min gamle iPhone Preglife er min nr2, liker veldig godt ukebeskrivelsene Foretrekker Din graviditet - dag for dag (syns den er litt grundigere)
Åja det må jeg sjekke ut. Heter du Reana eller er det bare noe du har funnet på? Syns det var fint
Er det andre enn meg som ikke får "Gravid og barn" appen fra Babyverden til å fungere?
Samme her! Har prøvd fleire gonger uten resultat. Men den fungerte igjen etter at eg oppdaterte mobilen [emoji28]
Bestilte i dag. Klarte ikke la være lengerJeg har hatt den liggende i handlekurven et par dager, såå lyst på!
Bestilte i dag. Klarte ikke la være lenger
Tidlig i dag tenkte jeg at I DAG etter flere uker med nesten bare usunt skal jeg klare å skjerpe meg litt[emoji85] Men neiiida. Ble hjemmebestilling av kebab og nå vurderer jeg sterkt om jeg skal bake en kake eller noe[emoji23] Off hjelp..... Dette er virkelig ikke bra[emoji85][emoji85]
Kjør på. Kake e godt. Sleng over litt hit å.
Her e smågodtet på bordet og har fortært ei bolle fra i går litt tidligere... hehehe... på sommeravslutning i barnehagen endte eg opp med ein god porsjon rørte jordbær såååå søte og gode Må seriøst skjerpa meg snart, men får da ikkje te...Tidlig i dag tenkte jeg at I DAG etter flere uker med nesten bare usunt skal jeg klare å skjerpe meg litt[emoji85] Men neiiida. Ble hjemmebestilling av kebab og nå vurderer jeg sterkt om jeg skal bake en kake eller noe[emoji23] Off hjelp..... Dette er virkelig ikke bra[emoji85][emoji85]