☆skravletråd☆

Tror jeg må slå til! Frister ikke å bruke diverse pynteputer som jeg gjorde med første. Fungerte egentlig greit, men veldig mye styr hver kveld for å få lagt alt rett:p

Jeg har hatt den liggende i handlekurven et par dager, såå lyst på!
 
Har bbhugme fra forrig svangerskap som snart blir tatt ibruk æ. Det e gull med sånne puta [emoji7]
 
Er det andre enn meg som ikke får "Gravid og barn" appen fra Babyverden til å fungere?
 
Ja jeg har gitt opp og bruker Preglife appen

Da kan jeg ikke skylde på min gamle iPhone :p Preglife er min nr2, liker veldig godt ukebeskrivelsene :) Foretrekker Din graviditet - dag for dag (syns den er litt grundigere) :)
 
Da kan jeg ikke skylde på min gamle iPhone :p Preglife er min nr2, liker veldig godt ukebeskrivelsene :) Foretrekker Din graviditet - dag for dag (syns den er litt grundigere) :)
Åja det må jeg sjekke ut. Heter du Reana eller er det bare noe du har funnet på? Syns det var fint :)
 
Er det andre enn meg som ikke får "Gravid og barn" appen fra Babyverden til å fungere?

Samme her! Har prøvd fleire gonger uten resultat. Men den fungerte igjen etter at eg oppdaterte mobilen [emoji28]
 
Samme her! Har prøvd fleire gonger uten resultat. Men den fungerte igjen etter at eg oppdaterte mobilen [emoji28]

Jeg oppdaterte mobilen i går i håp om at den skulle virke da, men nei :p Gir opp :p
 
Man hører liksom at alle er så mer avslappet når de har gått gravid før, og jeg trodde det ville bli sånn for meg og. Men jeg suger fortsatt til meg all informasjon om hver uke og er super engasjert i alt som har med svangerskap å gjøre. Nå er det 5 år siden sist også da så føler jeg har glemt alt som skjer med kroppen, det er så spennende og fantastisk syns jeg :) gleder meg til alle ukene som kommer med lille frø :)
 
Bestilte i dag. Klarte ikke la være lenger :angelic:

Å så spennende! :D Håper den lever opp til forventningene. Aldri kjøpt på den nettbutikken før, spent på hvor lang tid det tar før den er i hus og hvor stor pakken er :p
 
Hva gjør dere på kveld? jeg har nettopp lagt barna, nå har jeg kræsja på sofaen med fotball på TV
 
Tidlig i dag tenkte jeg at I DAG etter flere uker med nesten bare usunt skal jeg klare å skjerpe meg litt[emoji85] Men neiiida. Ble hjemmebestilling av kebab og nå vurderer jeg sterkt om jeg skal bake en kake eller noe[emoji23] Off hjelp..... Dette er virkelig ikke bra[emoji85][emoji85]
 
Tidlig i dag tenkte jeg at I DAG etter flere uker med nesten bare usunt skal jeg klare å skjerpe meg litt[emoji85] Men neiiida. Ble hjemmebestilling av kebab og nå vurderer jeg sterkt om jeg skal bake en kake eller noe[emoji23] Off hjelp..... Dette er virkelig ikke bra[emoji85][emoji85]

Kjør på. Kake e godt. Sleng over litt hit å.
 
Tidlig i dag tenkte jeg at I DAG etter flere uker med nesten bare usunt skal jeg klare å skjerpe meg litt[emoji85] Men neiiida. Ble hjemmebestilling av kebab og nå vurderer jeg sterkt om jeg skal bake en kake eller noe[emoji23] Off hjelp..... Dette er virkelig ikke bra[emoji85][emoji85]
Her e smågodtet på bordet og har fortært ei bolle fra i går litt tidligere... hehehe... på sommeravslutning i barnehagen endte eg opp med ein god porsjon rørte jordbær såååå søte og gode ❤️ Må seriøst skjerpa meg snart, men får da ikkje te...
 
Back
Topp