D som er kjipt med å være tidlig i graviditeten nå er d er sommerferie og man orker ingenting og ikke noe mat
Enig der, begynner å bli litt bedre. Er mer åpenrom mellom kvalmen nå heldigvis..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
D som er kjipt med å være tidlig i graviditeten nå er d er sommerferie og man orker ingenting og ikke noe mat
Har hørt at ein er meir fruktbar om ein blør under el, men om det stemmer veit eg dessverre ikkjeSniker litt her jeg og lurer på følgende: var det noen av dere som spottet under EL og ble gravid den pp?[emoji4]
Sniker litt her jeg og lurer på følgende: var det noen av dere som spottet under EL og ble gravid den pp?[emoji4]
Åååå,jeg håper sånn at det er tilfellet her[emoji120]Jeg hadde veldig rare blødninger rundt el-tider før jeg fikk positiv test
Signerer begge over meg! Gud, denne varmen er forferdelig! Jeg er i så dårlig form at jeg vil bare ligge rett ut! Helst sove, men er så tett i nesa, det er varmt og jeg er kvalm, så det er ikke bare-bare! Sover dårlig på kvelden/natta, sover bedre på tidligmorgenen, MEN da begynner tempen på soverommet å stige så da blir det max 5-6t søvn til sammen før jeg gir opp med heteslag og Sahara ørkenen i munnen! Sliter også med lavt blodtrykk så jeg må passe på å drikke nok vann så jeg ikke besvimer igjen.. [emoji849][emoji51][emoji23]
Så klart! Alle er velkomne inn her! Du får prøve å skravle deg inn på sjult forum ogsåHei! Titter inn her, jeg. Har termin i slutten av februar og har gått på overtid to ganger før, derfor har jeg vært aktiv inne på mars. Håper jeg får være med i gjengen deres også
Trust me, I willSå klart! Alle er velkomne inn her! Du får prøve å skravle deg inn på sjult forum også
Hei! Titter inn her, jeg. Har termin i slutten av februar og har gått på overtid to ganger før, derfor har jeg vært aktiv inne på mars. Håper jeg får være med i gjengen deres også
Heihei! Er også litt inne på mars, men har ikke spurt om tilgang på skjult enda Men skravle deg gjerne opp til skjult her daHei! Titter inn her, jeg. Har termin i slutten av februar og har gått på overtid to ganger før, derfor har jeg vært aktiv inne på mars. Håper jeg får være med i gjengen deres også