☆skravletråd☆

Sniker litt her jeg og lurer på følgende: var det noen av dere som spottet under EL og ble gravid den pp?[emoji4]
 
Sniker litt her jeg og lurer på følgende: var det noen av dere som spottet under EL og ble gravid den pp?[emoji4]
Har hørt at ein er meir fruktbar om ein blør under el, men om det stemmer veit eg dessverre ikkje :)
 
Jeg er så kvalm en for tiden og spiser nesten ingenting og drikker veldig lite. Bli verre fra kl 18. Sover veldig dårlig. Måte sykemeldt meg fordi jeg jer har 0 energi. Er andre i det sammen?:sick006:sick006
 
Flere som sliter i varmen? Nå er det 28,5 grad inne, selv med lufting og vifter. JEG ORKER SNART IKKE MER!! Sånn, da har jeg fått det ut.
Vi trenger virkelig regn her nå, dette begynner å bli ekstremt. Synes så synd på fugler, dyr og bøndene. Bjørka begynner å bli brun og hekken har begynt å felle bladene sine. Galskap!
 
Signerer begge over meg! Gud, denne varmen er forferdelig! Jeg er i så dårlig form at jeg vil bare ligge rett ut! Helst sove, men er så tett i nesa, det er varmt og jeg er kvalm, så det er ikke bare-bare! Sover dårlig på kvelden/natta, sover bedre på tidligmorgenen, MEN da begynner tempen på soverommet å stige så da blir det max 5-6t søvn til sammen før jeg gir opp med heteslag og Sahara ørkenen i munnen! Sliter også med lavt blodtrykk så jeg må passe på å drikke nok vann så jeg ikke besvimer igjen.. [emoji849][emoji51][emoji23]
 
Signerer begge over meg! Gud, denne varmen er forferdelig! Jeg er i så dårlig form at jeg vil bare ligge rett ut! Helst sove, men er så tett i nesa, det er varmt og jeg er kvalm, så det er ikke bare-bare! Sover dårlig på kvelden/natta, sover bedre på tidligmorgenen, MEN da begynner tempen på soverommet å stige så da blir det max 5-6t søvn til sammen før jeg gir opp med heteslag og Sahara ørkenen i munnen! Sliter også med lavt blodtrykk så jeg må passe på å drikke nok vann så jeg ikke besvimer igjen.. [emoji849][emoji51][emoji23]

Det er dønn umulig å sove. Vi hadde egentlig tenkt å rømme til fjells, men siden det er langt til sykehus og jeg går på blodfortynnende så vet vi ikke om vi tar sjansen. Men kanskje det hadde vært verdt det om nettene hadde vært litt kjøligere. Får jo så innmari vondt i hodet også.
 
Synes tiden går så sakte... er d bare meg? Tips for å få tiden til å gå?
 
Så godt å se at det er flere enn meg som synes varmen er plagsom for øyeblikket. Jeg kan være i fin form, helt til jeg setter meg ut i sola. Da blir jeg skikkelig uvel og nesten litt ør i toppen/fjern.. [emoji30] soverommet er heldigvis kaldt og godt da [emoji7]
 
Hei! Titter inn her, jeg. Har termin i slutten av februar og har gått på overtid to ganger før, derfor har jeg vært aktiv inne på mars. Håper jeg får være med i gjengen deres også :)
 
Hei! Titter inn her, jeg. Har termin i slutten av februar og har gått på overtid to ganger før, derfor har jeg vært aktiv inne på mars. Håper jeg får være med i gjengen deres også :)
Så klart! Alle er velkomne inn her! Du får prøve å skravle deg inn på sjult forum også ;)
 
Hei! Titter inn her, jeg. Har termin i slutten av februar og har gått på overtid to ganger før, derfor har jeg vært aktiv inne på mars. Håper jeg får være med i gjengen deres også :)

Hei hei! Så koselig med flere her inne :) Håper du kommer deg inn på skjult etterhvert også, er mest aktivitet der inne.
 
Hei! Titter inn her, jeg. Har termin i slutten av februar og har gått på overtid to ganger før, derfor har jeg vært aktiv inne på mars. Håper jeg får være med i gjengen deres også :)
Heihei! Er også litt inne på mars, men har ikke spurt om tilgang på skjult enda:wideyed::p Men skravle deg gjerne opp til skjult her da:p
 
Back
Topp