☆skravletråd☆

En tråd i 'Februar 2019' startet av bondemamma85, 26 Mai 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. BabyandI Forelsket i forumet Himmelbarn

Enig der, begynner å bli litt bedre. Er mer åpenrom mellom kvalmen nå heldigvis..

2. bondemamma85 Forumet er livet Vi som prøver :)

Sniker litt her jeg og lurer på følgende: var det noen av dere som spottet under EL og ble gravid den pp?[emoji4]

3. Kisseypooh Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡ ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Har hørt at ein er meir fruktbar om ein blør under el, men om det stemmer veit eg dessverre ikkje :)

• Liker Liker x 1
  4. Fra2til3 Gift med forumet

Jeg hadde veldig rare blødninger rundt el-tider før jeg fikk positiv test:)

5. bondemamma85 Forumet er livet Vi som prøver :)

Åååå,jeg håper sånn at det er tilfellet her[emoji120]

6. Sølvjenta Elsker forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Signerer denne!!

7. Melina Blir kjent med forumet Assistert-jentene

Jeg er så kvalm en for tiden og spiser nesten ingenting og drikker veldig lite. Bli verre fra kl 18. Sover veldig dårlig. Måte sykemeldt meg fordi jeg jer har 0 energi. Er andre i det sammen?:sick006:sick006

• Liker Liker x 1
  8. Strella Elsker forumet Marsipanene 2019

Flere som sliter i varmen? Nå er det 28,5 grad inne, selv med lufting og vifter. JEG ORKER SNART IKKE MER!! Sånn, da har jeg fått det ut.
    Vi trenger virkelig regn her nå, dette begynner å bli ekstremt. Synes så synd på fugler, dyr og bøndene. Bjørka begynner å bli brun og hekken har begynt å felle bladene sine. Galskap!

• Liker Liker x 1
  9. Sølvjenta Elsker forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Signerer begge over meg! Gud, denne varmen er forferdelig! Jeg er i så dårlig form at jeg vil bare ligge rett ut! Helst sove, men er så tett i nesa, det er varmt og jeg er kvalm, så det er ikke bare-bare! Sover dårlig på kvelden/natta, sover bedre på tidligmorgenen, MEN da begynner tempen på soverommet å stige så da blir det max 5-6t søvn til sammen før jeg gir opp med heteslag og Sahara ørkenen i munnen! Sliter også med lavt blodtrykk så jeg må passe på å drikke nok vann så jeg ikke besvimer igjen.. [emoji849][emoji51][emoji23]

10. Strella Elsker forumet Marsipanene 2019

Det er dønn umulig å sove. Vi hadde egentlig tenkt å rømme til fjells, men siden det er langt til sykehus og jeg går på blodfortynnende så vet vi ikke om vi tar sjansen. Men kanskje det hadde vært verdt det om nettene hadde vært litt kjøligere. Får jo så innmari vondt i hodet også.

• Liker Liker x 1
  11. stripen Betatt av forumet Maiblomstene 2017

Synes tiden går så sakte... er d bare meg? Tips for å få tiden til å gå?

12. Lillespirrevipp Flørter med forumet

Så godt å se at det er flere enn meg som synes varmen er plagsom for øyeblikket. Jeg kan være i fin form, helt til jeg setter meg ut i sola. Da blir jeg skikkelig uvel og nesten litt ør i toppen/fjern.. [emoji30] soverommet er heldigvis kaldt og godt da [emoji7]

• Liker Liker x 1
  13. englemamma18 Elsker forumet

I dag skal jeg og samboer til Kiel[emoji16]

14. Fykers Gift med forumet Marsipanene 2019 Marslykke 2016 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Hei! Titter inn her, jeg. Har termin i slutten av februar og har gått på overtid to ganger før, derfor har jeg vært aktiv inne på mars. Håper jeg får være med i gjengen deres også :)

• Liker Liker x 2
  15. Spinnelill Elsker forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Så klart! Alle er velkomne inn her! Du får prøve å skravle deg inn på sjult forum også ;)

16. Fykers Gift med forumet Marsipanene 2019 Marslykke 2016 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Trust me, I will :D

• Liker Liker x 1
  17. Reana Gift med forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Hei hei! Så koselig med flere her inne :) Håper du kommer deg inn på skjult etterhvert også, er mest aktivitet der inne.

• Liker Liker x 1
  18. Sølvjenta Elsker forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Heihei! Er også litt inne på mars, men har ikke spurt om tilgang på skjult enda:wideyed::p Men skravle deg gjerne opp til skjult her da:p

• Liker Liker x 1

Del denne siden