På vei te veldig tidlig ul. Kjenne sommerfuglan ja [emoji85]
Masse lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det ?På vei te veldig tidlig ul. Kjenne sommerfuglan ja [emoji85]
Hvordan gikk det ?
Trykk på rundingen med hake oppe i høyre hjørne [emoji3] [emoji818]
Trykk på rundingen med hake oppe i høyre hjørne [emoji3] [emoji818]
Off tullete ting å klage over, men er sååå lei av den Crinone’n! Håper jeg kan få slippe å ta den etter uke 12[emoji119] Missforstå meg rett, er veldig glad for at legen skrev det ut til meg for har jo gått bra hittil. Men det er no herk å ta hver kveld...[emoji85]
Jeg skjønner deg godt. Tar Lutinus selv. Bare styr og klin. Så glad for at vi blir fulgt opp, og at vi har klart å lage hjemmelaget spire, men mye man skal igjennom.
Ja er så takknemlig for det jeg også, men er mye man skal igjennom ja[emoji85] Skal du også gå på det frem til uke 12 eller? Når jeg var på TUL så sa hun at jeg kunne stoppe når jeg kom til uke 10. Men tørr liksom ikke det heller når legen sa til uke 12[emoji28]
Vi får se, men minimum til uke 12. Jeg tar jo også Albyl-E. Får se hva de sier på sykehuset om 2,5 uke.
Jeg tar også det. Men de skulle jeg gå på frem til få uker før termin
Har ikke kommet så langt som å tenke dit. Fått time til ordinær UL i slutten av september, noe jeg syntes var rart. Vil liksom ta en UL om gangen. Eller, nå tar jeg en dag om gangen. Skulle ønske jeg bare kunne glede meg og slappe av, men det er dessverre ikke så lett.
Nei det er jammen ikke lett! Vi har vært på to TUL allerede og har bestilt en til til når vi er i uke 12. Klarer ikke vente til oul[emoji85]
Jeg hadde håpet på enda tidligere TUL, pleier nemlig å få det. Håper da at vi får se og høre hjerteslag om 2,5 uke. Jeg har vurdert å bestille privat, samtidig vil jeg helst være på sykehuset om det skulle være noe galt.
Vi fikk TUL hos gyn på sykehuset. To ganger Nå uke 12 skal vi privat
Plutselig åpnet blodslusene seg her når jeg gikk på do. Rant ut friskt rødt..... Jeg har lest at det kan skje i uke 10 men jeg er så nervøs jeg nå at jeg klarer ikke stoppe gråte! Så går jeg på blodfortynnende itilegg...
Håper det går bra[emoji169] Kan absolutt skje i uke 10, så satser på at dette går fint[emoji169] Er 9+3 selv så prøver å tenke at det kan skje snart. Hvor langt er du nøyaktig?