☆skravletråd☆

Heldig [emoji23] hvor bor du?
På ei lita øy i Kvinnherad :) har ett lite senter på fastlandet med tunellforbindelse, men for skikkelig god shopping må eg te Haugesund og da tar tid og energi som eg kkkje har for tio :p
 
Kjenner litt ekstra på nervene disse dagene nå. Sist svangerskap mistet jeg 9+4 og i dag begynner jeg på uke 9. Men da jeg mistet sist hadde jeg allerede begynt med blødning i slutten av uke 8 da. Det er vanskelig å ikke bekymre seg litt ekstra nå kjenner jeg[emoji85] Selv om jeg ikke har hatt noen blødninger eller tegn på at noe er galt.
 
På ei lita øy i Kvinnherad :) har ett lite senter på fastlandet med tunellforbindelse, men for skikkelig god shopping må eg te Haugesund og da tar tid og energi som eg kkkje har for tio :p

Sniker (frå desember)

Synes du skreiv ein dialekt nær min. Då bur me jammen nære kvarandre. Eg bur på hi sio av tunellen :happy:
 
Kjenner litt ekstra på nervene disse dagene nå. Sist svangerskap mistet jeg 9+4 og i dag begynner jeg på uke 9. Men da jeg mistet sist hadde jeg allerede begynt med blødning i slutten av uke 8 da. Det er vanskelig å ikke bekymre seg litt ekstra nå kjenner jeg[emoji85] Selv om jeg ikke har hatt noen blødninger eller tegn på at noe er galt.

Mista 5+4 før det satt forrig gang. Å i dag e æ 5+3 å kjenne veldig på frykta. Hadd æ vært lenger når æ mista så hadd æ nok kjent enda mer på frykta. Vi får bare håp at alt går bra [emoji813]️
 
Kjenner litt ekstra på nervene disse dagene nå. Sist svangerskap mistet jeg 9+4 og i dag begynner jeg på uke 9. Men da jeg mistet sist hadde jeg allerede begynt med blødning i slutten av uke 8 da. Det er vanskelig å ikke bekymre seg litt ekstra nå kjenner jeg[emoji85] Selv om jeg ikke har hatt noen blødninger eller tegn på at noe er galt.





Mista 5+4 før det satt forrig gang. Å i dag e æ 5+3 å kjenne veldig på frykta. Hadd æ vært lenger når æ mista så hadd æ nok kjent enda mer på frykta. Vi får bare håp at alt går bra [emoji813]️


Håper veldig at det går bra for dere begge to [emoji173] skjønner godt at dere er nervøse, jeg kjenner på nervene selv og jeg har ikke mistet engang... krysser fingre og tær!
 
I dag måtte jeg le litt. Mannen min har lest litt i preglife-appen, og i går leste han for neste uke også. Måtte i dag forklare at vi går over i ny uke på fredager, ikke mandager [emoji173]️
 
Drittform idag. Vært til lege og fått sykemelding.. Men er bare 6+3 og alt virker uutholdelig... [emoji24]
 
5+1 idag, skal kontakte legen snart da jeg er lovet ekstra oppfølging med TUL’er og kontroller denne graviditeten.. Noen som har lignende?

Kvalmen er heftig for tiden, pluss en hodepine som aldri slipper [emoji30]
 
5+1 idag, skal kontakte legen snart da jeg er lovet ekstra oppfølging med TUL’er og kontroller denne graviditeten.. Noen som har lignende?

Kvalmen er heftig for tiden, pluss en hodepine som aldri slipper [emoji30]

Vi får ekstra oppfølging. Tar Lutinus og Albyl-E, og har fått time til TUL om 3 uker. Hadde håpet å få det litt før, men skjønte at de har stor aktivitet på sykehuset nå, samt ferieavvikling. Jeg er 5+4 i dag.
 
Vi får ekstra oppfølging. Tar Lutinus og Albyl-E, og har fått time til TUL om 3 uker. Hadde håpet å få det litt før, men skjønte at de har stor aktivitet på sykehuset nå, samt ferieavvikling. Jeg er 5+4 i dag.

Ååå, spennende! Får du oppfølging/kontroll ofte?
 
I dag hadd æ første legetimen. 5+5 i dag å ble henvist videre til sykehuset. Første ul om et par uka regne æ med. Speeeeenende [emoji813]️
 
I dag hadd æ første legetimen. 5+5 i dag å ble henvist videre til sykehuset. Første ul om et par uka regne æ med. Speeeeenende [emoji813]️
Spennande! :) va og på første legetime i dag 8+4, sist va eg på første kontroll i veke 5 og fekk TUL, men ikkje denna gongen :-/ heldigvis fått ordna meg direkte med gyn i slutten av juli, så får bare prøva å holde tålmodigheten i sjakk :p
 
Skulle gjerne hatt kontroll oftere, som blodprøver som måler hcg etc, men jeg orket ikke krangle meg til det. Vurderer privat TUL, for dette ligger an til å bli noen lange uker.

Ååh, skjønner! Tiden stopper nesten opp når man går å venter på noe slikt [emoji51] Men hcg-målinger får man vel nesten bare man spør? Hvis man er veldig bekymret og/eller har mistet tidligere så er ikke blodprøver så mye å forlange syns jeg [emoji1] Da kan man jo bare møte opp på lab og ta prøven, trenger ikke inn til legen heller da[emoji28] Åsså få svar på melding/app/digipost [emoji5]
 
Hei! [emoji4] kan noen snille folk her inne hjelpe meg med hvordan jeg «følger forumet». Skriver fra appen, og der er en fane som heter noe om at jeg kan følge forum/ tråd. Det hadde jo vært lettvint å slippe finne frem med å bla rundtomkring hver gang [emoji28]
Og en ting til for en nybegynner, kan man ikke fra appen få opp varsel om når noen svarer på innlegget mitt, slik som jeg kan når pålogget via nettsiden? [emoji85][emoji28]
Tusen takk [emoji5]
 
Hei! [emoji4] kan noen snille folk her inne hjelpe meg med hvordan jeg «følger forumet». Skriver fra appen, og der er en fane som heter noe om at jeg kan følge forum/ tråd. Det hadde jo vært lettvint å slippe finne frem med å bla rundtomkring hver gang [emoji28]
Og en ting til for en nybegynner, kan man ikke fra appen få opp varsel om når noen svarer på innlegget mitt, slik som jeg kan når pålogget via nettsiden? [emoji85][emoji28]
Tusen takk [emoji5]
Trykk på rundingen med hake oppe i høyre hjørne [emoji3] [emoji818]
 
Ska ha tul for å bekrefte svangerskapslengde da æ ska inn i uke 12 for vidre kontroll. Sist va det i uke 8 å veit det e mest vanlig. Ble oppringt i dag å fikk beskjed om at æ ska kom på ul på fredagen altså om 2daga [emoji15]
Ca 6+1 da. Da serman jo nesten ikke nå. Nesten irriterende for haddplanlagt at uke 8 da ser vi nå. Å gledd mæ masse. Men e sykt spent fordi da [emoji2]
 
Back
Topp