Ja skjønner det 100%, i alle fall hvis du var forespeilet innsett/at totslfrys ikke var snakket om førJa, er du gæærn, jeg vil absolutt unngå å bli så dårlig, så støtter det jo, er bare en mental omstilling fra det som var planen.
Trøster meg med at da kan jeg ta meg noen øl og vin i jula og, så det er jo ikke så galt at det ikke er vondt for noe osv :’D
Men takk! Jeg er jo glad de fant egg og har respondert på hormonene, så nå er det bare å håpe noen blir befrukta og deler seg slik de skal
Hvordan går det med el-testinga di, var det idag du hadde kontroll?
Ja :/ det gikk jo så som så. Alt var smått, den gode nyheten er at alt var smått på samme str - det var ikke stor follikel og liten slimhinne fks. Men det betyr ny kontroll neste uke og høyere dose medisin

Førte til at me måtte utsette oppstart ein del, og no må eg auke dosen opp igjen til det eg hadde sist, og halde fram med alt av sprøyter ei vekes tid til. Sukk. Legen eg snakka med i dag, forstod ikkje kvifor dei hadde justert dosen ned.. Irriterande, men men. Det kunne absolutt vore verre, håper berre det ser betre ut ved neste kontroll.
Lykke til !