Yes, det går i gledenHerlig!! 6+0 her i dag og har smelt skikkelig!![]()
![]()
Spiste 6-8 Ritz på sengekanten i dag tidlig og reiste meg saaakte. Det hjalp bittelitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes, det går i gledenHerlig!! 6+0 her i dag og har smelt skikkelig!![]()
![]()
Jeg er 5+2 og har så langt merket 0 kvalme. Mamma var ikke kvalm i det hele tatt da hun var gravid med meg, så mulig jeg er heldig og ikke genetisk disponert for kvalme? Er i alle fall lov å håpeNoen som ikke er noe særlig kvalme? Jeg er kanskje bittelitt uggen noen få sekunder på morningen, men ellers ikke kvalm. Var nesten ikke kvalm sist svangerskap heller. Hadde mye murringer/strekk i livmor, men det har roet seg. Trøtt/sliten og må tisse oftere. Ikke ømme pupper. 5+3 i dag.
Barrh.. ja det har jeg hatt hele uka. Alt jeg drikker smaker metallIdag fikk jeg metallsmak i munnen. Det hadde jeg ikke sist. Spennendeog litt ekkelt
![]()

Det var sånn jeg endte på stengt isvannregime sist (og dessverre er belemret med å alltid slepe med meg en svær termoflsske full av isbiter hvor enn jeg går den dag i dag) - det smaker litt mindre metallBarrh.. ja det har jeg hatt hele uka. Alt jeg drikker smaker metall![]()
Puh, ja det går heldigvis over.Toåringen går i en fin barnehage og har en pappa som gjør sitt beste, men jeg synes det er grusomt å bare se henne en liten time om morgenen og kanskje to om kvelden, hvor jeg enten sitter i en krøll på badegulvet mens hun blir stelt av far eller finner kreative måter å leke med briotog uten å bevege meg
Er likevel glad for at jeg ikke er like dårlig som da hun var i magen, og har en viss frykt for kombinasjonen av den verste perioden og juli med sommerstengt bhg... Men, det går som det går. Og det går uansett over!
Hvordan får du til logistikken med ettåring? Er dere alene hjemme på dagtid?

Ai ai. Ganske tøffe dere som tør å hoppe i det flere ganger med så slitsomme svangerskap. Mitt var en drøm i forhold, og likevel synes jeg det er et slit å gjøre det igjenSkikkelig skikkelig kvalm i dag.. nå er det vanskelig å stå opp/komme seg ut av senga for tiden
Sitter på jobb og virkelig kjemper mot kroppen nå.. ser ut som dette kan bli et nytt HG sv.skap![]()
Awww, dette rørte meg langt inn i hjerterotaAi ai. Ganske tøffe dere som tør å hoppe i det flere ganger med så slitsomme svangerskap. Mitt var en drøm i forhold, og likevel synes jeg det er et slit å gjøre det igjenSterke drifter i dette morsinstinktet.
Du vet heldigvis at du er sterk og kommer til å komme gjennom dette med verdens fineste gave i enden. Vi er her for deg!

Ai ai. Ganske tøffe dere som tør å hoppe i det flere ganger med så slitsomme svangerskap. Mitt var en drøm i forhold, og likevel synes jeg det er et slit å gjøre det igjenSterke drifter i dette morsinstinktet.
Du vet heldigvis at du er sterk og kommer til å komme gjennom dette med verdens fineste gave i enden. Vi er her for deg!
Jeg må bare si meg enig i dette! Dere er så tøffe!! Jeg tror det er vanskelig å se for seg hvordan det er hvis man ikke har vært der selv. Selv ble jeg ekstremt kvalm med første bebis (ser ut som det gjentar seg) men det ble borte i andre trimester, å gå sånn i ni måneder, ja det er beundringsverdig.Awww, dette rørte meg langt inn i hjerterota
Ja, har jo gjennomgått dette 2 ganger før. Og ingen av sv.skapene kunne jeg jobbe - ikke delvis engang.
Så jeg bare krysser for at jeg skal kunne få jobbe denne gang!
Jeg kan godta at jeg skal jobbe redusert de verste periodene, men jeg håper å slippe full sykemelding frem til fødsel denne gang
Men ja, det er selvfølgelig verdt det. Og vi som planlegger to tette denne gang.. vi får se![]()