Symptomtråden

Altså… noen flere kviser i fjeset kan jeg leve med, men i går dukket det altså opp en svær en BAK ØRET. Hva f*** er det for slags sted? Har aldri i mitt liv hatt kviser der før, selv ikke som tenåring.

Jeg bruker briller og kvisen er selvfølgelig akkurat der brillestangen går over øret. Mannen min fikk klemt ut av den, så tror den er «død», men er fortsatt vondt.
 
Altså… noen flere kviser i fjeset kan jeg leve med, men i går dukket det altså opp en svær en BAK ØRET. Hva f*** er det for slags sted? Har aldri i mitt liv hatt kviser der før, selv ikke som tenåring.

Jeg bruker briller og kvisen er selvfølgelig akkurat der brillestangen går over øret. Mannen min fikk klemt ut av den, så tror den er «død», men er fortsatt vondt.
Jeg har fått en midt på magen. Sånn 5 cm under navlen :hilarious: :hilarious:
 
Ja, det kan det! Mange gravide sover dårlig. Etter hvert blir jo kroppen ofte plagsom osv, men det er ganske irriterende at det skjer allerede pga hormonene!
Jaa!! Sykt frustrerende, trenger ikke å sove dårlig før jeg får eventuelle vondter liksom :hilarious:
 
Veeeldig ømme pupper, hodepine, murring i livmor. Kvalmen var sterk på dagtid, men det har roet seg noe etter klokka 2. Jeg klarte faktisk å få i meg en god porsjon middag, så jeg er veldig fornøyd. Spent på en lang arbeidsdag i morgen.
 
Fryser fortsatt hele natten!
Treg mage, og litt murringer gjennom dagen. Noen som vet hvor lenge de kan vare? :bored:
 
Gråter av ingenting (altså virkelig ingenting:laughing002) og har ekstrem luktesans. Ellers murringer i magen og trøtt
 
Veeeldig ømme pupper, hodepine, murring i livmor. Kvalmen var sterk på dagtid, men det har roet seg noe etter klokka 2. Jeg klarte faktisk å få i meg en god porsjon middag, så jeg er veldig fornøyd. Spent på en lang arbeidsdag i morgen.
Jeg har det likt! Ekstremt kvalm og på grensen til brekninger hele dagen. Får i meg første normale måltid til middagstid etter kl. 17 som regel. Og spiser kanskje enda en gang før jeg legger meg :angel4
 
Jeg har det likt! Ekstremt kvalm og på grensen til brekninger hele dagen. Får i meg første normale måltid til middagstid etter kl. 17 som regel. Og spiser kanskje enda en gang før jeg legger meg :angel4
Kjenner meg så igjen! Jeg får bare i meg vitaminer, cherrytomater og noen skiver agurk. Lever på vann og pur vilje fram til middag :arghh:

Men tar dette som veldig gode tegn :Heartred
 
Huff.. har i hele dag kjent på murringer nederst i magen, men nå i kveld er de direkte vonde, nesten som smerter med tak. Av og på hele tiden:nailbiting: kjenner jeg er liiivredd for ig begynne og blø nå. Går på do og sjekker Ofte!:arghh: Ble bittelitt bedre etter jeg kastet opp før jeg dro på nattvakt iste, men fortsatt vondt :-/
 
Syyykt trøtt.. nesten heller utmattet. Sover 2-3 ganger om dagen i tillegg til masse hvile på sofaen. Også halsbrann! Visste ikke at det var en greie så tidlig :hungover:
 
Syyykt trøtt.. nesten heller utmattet. Sover 2-3 ganger om dagen i tillegg til masse hvile på sofaen. Også halsbrann! Visste ikke at det var en greie så tidlig :hungover:
Halsbrann fikk jeg flere dager før positiv test. Den var så sterk at jeg fattet mistanken, men tenkte allikevel at det umulig kunne komme så tidlig. Aldri opplevd det så tidlig i svangerskap før iallefall, men har det fortsatt daglig :wtf:
 
Ikveld stakk det i puppene når eg låg å holdt rundt 1åringen som eg har smitta(så nå e me sjuklinger ilag❤️), akkuratt slik følelse som når melko komme. Er 4+2, heilt sprøtt at kroppen berre sette igang forberedelser umiddelbart ❤️
 
Halsbrann fikk jeg flere dager før positiv test. Den var så sterk at jeg fattet mistanken, men tenkte allikevel at det umulig kunne komme så tidlig. Aldri opplevd det så tidlig i svangerskap før iallefall, men har det fortsatt daglig :wtf:
Samme her! Trodde jeg hadde spist for mye hvetebakst/brødmat… men skjønte tegninga da testen ble positiv :hungover: :hilarious:
 
Altså jeg hater første trimester hvor man bare må analysere alt...Jeg våknet idag såå bekymret for jeg følte meg ikke nok gravid. Tok digital test som viste 3+, ble fornøyd. Senere på dagen følte jeg igjen at jeg hadde så få symptomer sammenlignet med tidligere, og at jeg hadde så mye energi idag kontra igår. Fikk noen skikkelige vonde stikninger i livmor å tenkte at ja nå er det vell over.. Var i ferd med å legge meg før jeg plutselig ble helt akutt sulten. Så sulten at jeg sto på kjøkkenet og gråt fordi jeg ikke fant mat fort nok...så sulten at det gjorde vondt og var kvalm. Heiv i meg magen å nå ligger jeg her såå kvalm både fordi jeg spiste for fort, og fordi jeg er GRAVID. Fader hjerne, innse at du er gravid. Nå strømmer symptomene til så jeg har vell noen vonde uker i vente, kunne jeg heller bare ikke nyte.. :wtf: :bag: Dagens utblåsning, takk for meg:arghh::angelic:
 
Jada, blodsukker på 6,4 i dag. Hadde svangerskapsdiabetes med første. Virker ikke som jeg kan vente på legetime til den 20/6 for å få henvisning til sykehuset
 
4+4 her. Har mye murring, og av og til sterke krampesmerter. Første gang for min del, så jeg er hun med mye redsel for å miste hver gang noe gjør vondt. Får vonde smerter hvis jeg bruker stram bukse rundt livet.

Tisser oftere enn før, mer trøtt, blir lettere andpusten og ømme pupper Gleder meg for hver dag, med en liten redsel for at egget har festet seg utenfor livmoren da smertene kan være ganske vonde når de kommer…
 
5+5.
Startet dagen hengende over doskåla. Ømme bryster, sterk kvalme og andpusten. Jeg har full undervisningsdag fram til klokka 3. Håper bare for Guds skyld at jeg ikke blir dårlig foran klassen....
Prøver å ta det som gode tegn, men kjenner at dette blir en lang dag. En time av gangen :bag:
 
Føler jeg er full av bomull i hodet, skikkelig surrete og glemsom om dagen :hilarious: mere svimmel og kvalm nå, hele dagen gjennom, mer ømme bryster, og ser råmelken har kommet allerede
 
Back
Topp