Den store klagetråden

Idag skulle jeg skrive på skole oppgaven. Sovnet på sofaen i den skeve stillingen. Våknet opp etter flere timer og skjønte ingenting:hilarious: At det går an å bli så trøtt? :rolleyes:

Idag skulle jeg skrive på skole oppgaven. Sovnet på sofaen i den skeve stillingen. Våknet opp etter flere timer og skjønte ingenting:hilarious: At det går an å bli så trøtt? :rolleyes:

Den ekstreme trøttheten er nesten skummel :D Våkna en gang i en sakkosekk midt på stuegulvet i svangerskapet. Vet ennå ikke hvordan jeg havna der:hilarious:

For en natt :rolleyes: Fikk ikke sovna for hadde så urolig venstrebein :confused: Det kribla og jeg måtte jo bevege på meg heeeeele tiden. Sovna vel rundt 4 og etter en time ringte vekkerklokka til gubben så da våkna jeg igjen :wacky: Fikk jo selvfølgelig ikke sovna igjen så har nå ligget å laget meg lister på alt vi må handle inn før Smula kommer, og det var ikke rent lite :woot: Vurderer å bare stå opp nå og heller legge meg litt igjen etterpå for den sovinga nå tror jeg at jeg gir opp :rolleyes:

Blir kvalm av å drikke kaffe… :shifty:

Må klage litt over at jeg synes det er litt kjedelig å være uvel i denne fine tiden før jul. Er normalt på god vei inn i julestemningen på denne tiden, men nå frister ingen ting annet en sofaen og har knapt orket å høre en julesang.

Må klage litt over at jeg synes det er litt kjedelig å være uvel i denne fine tiden før jul. Er normalt på god vei inn i julestemningen på denne tiden, men nå frister ingen ting annet en sofaen og har knapt orket å høre en julesang.
Sofa og julefilmmaraton burde hjelpe på julestemningen :greet008

Må klage litt på ekstrem kvalme som startet natt til i går med påfølgende oppkast hver andre time….Heldigvis skulle 3-åringen i bhg de neste tre dagene sånn at jeg fikk slappet av i fred og ro i senga, men nooope: kl 12:00 ringer de fra bhg i går om at ungen har diaré og jeg må komme å hente:grumpy::eek: Kan tro jeg kjente det inni meg da ja:wtf::woot:Selvfølgelig er hun hjemme i dag og i morgen også: "deilig" med ekstra langhelg når man ikke er i slaget selv:dead::( Men, syns synd i ungen da:Heartpink Det er bare at timingen passa så himla dårlig:Heartpink:rolleyes:

Nå kom den Spottinga/svake blødninga igjen :( Ser ut som svakt utvanna blod på papiret. 3 gangen nå med noen få dagers opphold mellom hver gang. Hater når det skjer.

Driver og drømmer om at jeg mister. På grunn av graviditeten er drømmene også helt ekstremt realistiske. Utrolig ekkelt og ubehagelig..

Sååå lei kvalmen... Har heldigvis funnet en god balanse så den er levelig denne gangen, i motsetning til klamme, varme og sinnsykt dårlige uker midt i juli sist svangerskap

Når du driver med husarbeid å finner ut at noen har sølt drikke på den nye dyre stueteppe :angryfire

Minstemor i huset har fått omgangssyke...spyr litt overalt, så må vaske, stelle, skifte, kose. Hun er heldigvis ved godt mot, men mye styr med dette da... Teller timer og minutter til det er min tur... :hungover: - i mellomtiden står dagen på vent og alt som skulle blitt gjort må stå på vent.. off ....

Back
Topp