Begynt å bli forkjølet. I tillegg hatt en ekstrem kvalme idag, uten å kaste opp. Så har tilbragt dagen på sofaen, og håper dagen i morgen blir bedre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kjenner følelsen: Årets julegave frå jobben var ei flaske Champagne og tre store spekepølserFikk julegave fra jobben. Spekemat, oster og fenalår.Mannen og foreldrene mine får kose seg i julen
![]()

Skulle ønske jeg også hadde hjemmekontor, men det går ikke når man jobber i barnehage
Dårlig planlegging av juleaktiviteter og andre ting førte til en aldri så liten meltdown på jobb. Heldigvis er det helg nå, og forhåpentligvis fullbemannet neste uke, ellers tror jeg at jeg må sykemeldes![]()

uff kjenner til det.(jobber selv i bhg)Heldigvis bestemte kommunen at barna skulle ha hjemmeskole og da måtte jeg være hjemme i går, pluss til mandag. Noe pust i bakken![]()
får satse på å overleve 4 dager tilHar ingen barn fra før så har ikke den luksusen, men levde en liten stund i håp om at de kunne stenge i julen eller noefår satse på å overleve 4 dager til
Ta en dag av gangenHehe, tanken er jo god daKjenner følelsen: Årets julegave frå jobben var ei flaske Champagne og tre store spekepølser![]()
Gjerne oppe flere ganger i løpet av natten også, men da tror jeg nesten at jeg går i søvne Våkner hver morgen i femtiden fordi blæra er full. Kan den ikke drøye en time til liksom?? Ofte jeg ikke får sove igjen etterpåGjerne oppe flere ganger i løpet av natten også, men da tror jeg nesten at jeg går i søvne
![]()

Føler denne,tror jeg var oppe 4 ganger i tissa i natt, fikk heldigvis sove igjen, men sover så urolig og drømmer masse rart. Nesten stressa når jeg våkner![]()

TUL timen på tirsdag ble avlyst pga at ansatte på klinikken er i koronaisolasjon og nå er det ikke timer ledig før etter nyttår![]()
TUL timen på tirsdag ble avlyst pga at ansatte på klinikken er i koronaisolasjon og nå er det ikke timer ledig før etter nyttår![]()
Kjenner meg igjen! Fekk sove heilt til 11:30 i dag og hadde deretter ein ny lur frå 15-17Skikkelig trøtt i dag. Har våknet kl 07.45, og allerede sovet fra 10-12 og 16:30-18.![]()