Den store klagetråden

Begynt å bli forkjølet. I tillegg hatt en ekstrem kvalme idag, uten å kaste opp. Så har tilbragt dagen på sofaen, og håper dagen i morgen blir bedre.

Er så utrolig sliten og teller ned til ferie. Har masse å gjøre på jobb, så kan ikke ta det rolig heller. Har heldigvis hjemmekontor, så kan legge med nedpå et par minutter av gangen når det trengs. Husker IKKE at det var sånn her forrige graviditet.

Skulle ønske jeg også hadde hjemmekontor, men det går ikke når man jobber i barnehage :gen045

Dårlig planlegging av juleaktiviteter og andre ting førte til en aldri så liten meltdown på jobb. Heldigvis er det helg nå, og forhåpentligvis fullbemannet neste uke, ellers tror jeg at jeg må sykemeldes :smiley-ashamed004

Fikk julegave fra jobben. Spekemat, oster og fenalår. :rolleyes: Mannen og foreldrene mine får kose seg i julen;)

Skulle ønske jeg også hadde hjemmekontor, men det går ikke når man jobber i barnehage :gen045

Dårlig planlegging av juleaktiviteter og andre ting førte til en aldri så liten meltdown på jobb. Heldigvis er det helg nå, og forhåpentligvis fullbemannet neste uke, ellers tror jeg at jeg må sykemeldes :smiley-ashamed004

uff kjenner til det.(jobber selv i bhg)Heldigvis bestemte kommunen at barna skulle ha hjemmeskole og da måtte jeg være hjemme i går, pluss til mandag. Noe pust i bakken :smug:

uff kjenner til det.(jobber selv i bhg)Heldigvis bestemte kommunen at barna skulle ha hjemmeskole og da måtte jeg være hjemme i går, pluss til mandag. Noe pust i bakken :smug:

Har ingen barn fra før så har ikke den luksusen, men levde en liten stund i håp om at de kunne stenge i julen eller noe :bag: får satse på å overleve 4 dager til

Har ingen barn fra før så har ikke den luksusen, men levde en liten stund i håp om at de kunne stenge i julen eller noe :bag: får satse på å overleve 4 dager til

Ja hadde håpet de stengte ned minst en uke før jul, men men skjønte jo at det alder kom til å skje dessverre. Nyt helgen :dance008 Ta en dag av gangen

Våkner hver morgen i femtiden fordi blæra er full. Kan den ikke drøye en time til liksom?? Ofte jeg ikke får sove igjen etterpå :grumpy: Gjerne oppe flere ganger i løpet av natten også, men da tror jeg nesten at jeg går i søvne :p

Våkner hver morgen i femtiden fordi blæra er full. Kan den ikke drøye en time til liksom?? Ofte jeg ikke får sove igjen etterpå :grumpy: Gjerne oppe flere ganger i løpet av natten også, men da tror jeg nesten at jeg går i søvne :p

Føler denne,tror jeg var oppe 4 ganger i tissa i natt, fikk heldigvis sove igjen, men sover så urolig og drømmer masse rart. Nesten stressa når jeg våkner :banghead:

TUL timen på tirsdag ble avlyst pga at ansatte på klinikken er i koronaisolasjon og nå er det ikke timer ledig før etter nyttår :smiley-angry005:smiley-angry002

Formen er så uggen… laget pepperkakehus… spist for mye godis at jeg er så kvalm :confused:

Feirer jul med svigerfamilie i år, og savner min egen. Er i tillegg mindre kvalm, men det bekymrer meg. Håper på innkalling til TUL over nyttår så vi får se om det fortsatt er levedyktig.

Skikkelig trøtt i dag. Har våknet kl 07.45, og allerede sovet fra 10-12 og 16:30-18. :rolleyes:

Back
Topp