Hater å føle meg så udugelig på husarbeid osv når jeg er daff og trøtt heletiden![]()
Signerer, og putter på uggen!
Er så glad i å pynte til jul, men boksene står her å ingen glede er her overhodet, for jeg orker ikke

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hater å føle meg så udugelig på husarbeid osv når jeg er daff og trøtt heletiden![]()

Ja fy den følelsen er kjipHater å føle meg så udugelig på husarbeid osv når jeg er daff og trøtt heletiden![]()
Åhh det er som jeg skulle ha sagt det selv !! Vi jobber forbanna hardt om dagen vi også ! <3 lager et menneske inni her ! Vil si det er en ganske god innsats fra vår side ogsåJa fy den følelsen er kjipFår så dårlig samvittighet når mannen jobber og jobber mens jeg bare er hjemme og er lat og bare sover eller henger på soffan
![]()
Akkurat det sier mannen til meg også. Og det er jo egentlig helt sant. Kroppen jobber jo døgnet rundtÅhh det er som jeg skulle ha sagt det selv !! Vi jobber forbanna hardt om dagen vi også ! <3 lager et menneske inni her ! Vil si det er en ganske god innsats fra vår side også![]()

Vi får se når jeg forteller det til jobben på nyåret om det blir et sjokk, eller om den hvite løgnen min ikke var så god som jeg trodde 

(Ultralyd for å se om det har utviklet seg noe siden forrige gang, da de fant litt sein hjerteaksjon, og fant ut etterpå at den også var litt liten…)…UL/«dommedag» i morgen, og jeg har såklart klart å bli syk!!!
Skal gjøre alt som må til for å ikke ha vond hals i morgen.. Jeg kan ikke gå flere dager å vente på den ultralyden(Ultralyd for å se om det har utviklet seg noe siden forrige gang, da de fant litt sein hjerteaksjon, og fant ut etterpå at den også var litt liten…)…
Ååååååårrrrrggghhhh…..

Ja, eller mulig det er seint nåHar du mulighet for å få tak i en hjemmetest? Så kan du vise til at den er negativ, da får man vel lov å komme selv om man har litt vond hals?
Håper du får kikket på lille imorgen. Den ventetiden er grusom. Sender deg en klem![]()

Håper på det beste og forventer det besteJa, eller mulig det er seint nå
Men han er veldig veldig streng, for han er livredd for å bli smittet med noe, så er redd det ikke hjelper..
Men føler meg heldigvis bedre, tenker litt at hvis jeg ikke hoster i morgen, så tar jeg sjansen. Må ha på munnbind, så får jeg hive i et filter i det jeg har tror jeg
Jeg klarer ikke vente mer
Takk
Håper på det beste, forventer det verste.

Jaaa!!! Det hadde jeg og i dag, som førstegangs gravid er det mye nytt å lære gittNår brystvortene er så ømme at det gjør vondt i dusje![]()

Samme her, julebord neste fredag og jeg leder alltid prisutdelingen så det er ikke lett å komme ut av. Har heller ikke har en sykedag på 3+ år så det ville vært noe mistenkelig og de hadde nok raskt tenkt graviditet. Er bare 7+4 neste fredag så det føles alle for tidlig at det skal bli offisielt...Jeg vil klage på at jeg skal på julebord med jobben i helgen og kjenner at jeg ikke har lyst til å dra i det hele tatt. Men jeg er aldri syk og de ser jo at jeg er i god form, så det å si at jeg plutselig er syk til selve julebordet hadde vært veldig påfallende og rart. De fleste tuller stadig vekk med at det snart er på tide at jeg blir gravid, men jeg har virkelig ikke lyst til at de skal skjønne noe ennå. Jeg vet at det er en teit ting å klage på, men jeg er rett og slett i skikkelig dårlig humør om dagen bare fordi jeg gruer meg til julebordet![]()
De har strenge regimer på jobb så da kan vi ikke møtes alikevel. Dritlei hele pandemifaenskapen og det det fører med seg....Jeg vil klage på at jeg skal på julebord med jobben i helgen og kjenner at jeg ikke har lyst til å dra i det hele tatt. Men jeg er aldri syk og de ser jo at jeg er i god form, så det å si at jeg plutselig er syk til selve julebordet hadde vært veldig påfallende og rart. De fleste tuller stadig vekk med at det snart er på tide at jeg blir gravid, men jeg har virkelig ikke lyst til at de skal skjønne noe ennå. Jeg vet at det er en teit ting å klage på, men jeg er rett og slett i skikkelig dårlig humør om dagen bare fordi jeg gruer meg til julebordet![]()
jeg meldte meg aldri på i år… veldig usosialt og kjipt av meg, men vi hadde nylig en annen stor fest som jeg var med på. Kjenner at jeg rett og slett ikke orker å forholde meg til julebordet akkurat i år :/ veldig rart når jeg vanligvis elsker å bli med på slike ting, men trenger en rolig helg midt opp i alt stresset nå før jul.