Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husk at det kan være en del vann i kroppen som utgjør noe av det at vekta endrer seg. Jeg har merket store variasjoner her i forbindelse med ivf-forsøk og graviditet.Jeg har gått opp i vekt!!
Nesten tre kg!! Hjelpes….
Edit:Har aldri veid så mye som nå![]()
Takk, ja, det må være noe sånt!Husk at det kan være en del vann i kroppen som utgjør noe av det at vekta endrer seg. Jeg har merket store variasjoner her i forbindelse med ivf-forsøk og graviditet.

Jeg drikker mye vann, tror det er slik at det å drikke mye vann fordriver vann i kroppen? Synes hvertfall det hjelper. Når det gjelder appetitten har jeg ingen tips, jeg spiser som en hest selv om dagen jegTakk, ja, det må være noe sånt!
Jeg har gått opp i forbindelse med IVF-forsøk når jeg tenker meg om, men har aldri kommet opp i dette nivået
Håper det er som du sier, mest vann, for har spist temmelig mye den siste uka![]()

Er det ikke 200 mg koffein som er anbefalt daglig maxdose? Så da kan man drikke ca to liter med Coca-Cola for å nå anbefalt daglig maxdose - Det er jo en delSer det har vært litt snakk om brus med koffein her. Det er mye mindre koffein i cola enn i vanlig svart kaffe:
- Pepsi Max inneholder 12.9 mg/100 ml
- Coca-Cola inneholder 9.7 mg/100 ml
FHI oppgir at koffeininnholdet i coladrikker er 10mg/100 ml, men det stemmer altså ikke helt. Greit å være obs på om man drikker en del koffeinholdige drikker. Har man et lavt inntak spiller den lille forskjellen selvfølgelig ingen rolle![]()

Jeg kan bli litt bedre på å drikke vann, ja.. Kroppen binder mye vann hvis det er mye salter bl.a, og det blir det når man drikker litt lite.Jeg drikker mye vann, tror det er slik at det å drikke mye vann fordriver vann i kroppen? Synes hvertfall det hjelper. Når det gjelder appetitten har jeg ingen tips, jeg spiser som en hest selv om dagen jeg![]()

Er det ikke 200 mg koffein som er anbefalt daglig maxdose? Så da kan man drikke ca to liter med Coca-Cola for å nå anbefalt daglig maxdose - Det er jo en del
(gjelder selvfølgelig kun koffein og kun hvis du ikke drikker andre koffeinholdige drikker)

Kjenner igjen den følelsenMå si det er innmari slitsomt å være hjemme med ei 3-åring som egentlig kunne vært i barnehagen idag når man er syk selv OG mannen jobber overtidUtslitt… Teller minuttene til leggetid
![]()
Vit at vi er mange som føler med deg 
Haha, godt å vite!Kjenner igjen den følelsenVit at vi er mange som føler med deg
![]()

Mannen får en veldig fin førjulstid 
Perfekt når man er dårlig