Følte for å klage litt. Føler meg egentlig litt barnslig, men kjenner jeg er litt skuffet over dagen. Har bursdag i dag, og er egentlig ikke noe spesielt glad i å feire den, men tenkte om ikke annet at jeg ville invitere svigers på pizza nå i kveld. Er straks høygravid, og har ei jente 1,5 år. Så jeg er mye sliten og har mye smerter i bekken, samtidig som jenta mi er så ekstremt klengete for tiden. Så hun sliter meg helt ut. I dag ville hun ikke sove på dagen, så jeg måtte ut å kjøre med henne for å få henne til å sove. Noe som har gjort at denne dagen har vært såå slitsom uten en eneste pause. Og kvelden har gått med på å vaske, rydde, lage pizza, kake og legging. Mannen er IKKE til noen hjelp. Det første han gjorde var å legge seg på sofaen for å sove når han kom inn etter jobb, mens jeg sprang rundt som en galning for å rekke alt. Han har gratulert meg med dagen i dag, men thats it. Så sitter han hele middagen med svigers å kjefter fordi vi snakker mens han ser på fotball og formel 1. nå som de har reist sier han nada, og kjenner bare jeg vil legge meg så denne grusomme dagen kan bli ferdig…