Den store klagetråden

Skikkelig trøtt i dag. Har våknet kl 07.45, og allerede sovet fra 10-12 og 16:30-18. :rolleyes:
Kjenner meg igjen! Fekk sove heilt til 11:30 i dag og hadde deretter ein ny lur frå 15-17:bag:

Hørtes jo helt nydelig ut! :hilarious:Jeg er så trøtt - og har hele svigerfamilien på besøk, og en toåring med feber hvor alt er galt og skal bare ha kos og mamma :dead:

Skikkelig lei av å være gravid. Trøtt, sliten, beveger meg som i sakte film. Kvalm (men medisiner holder heldigvis oppkast i sjakk), får ikke sove godt pga tett nese og svetting. Hodepine. Melder meg til å gå i dvale til juli. Forsåvidt; stryk det. Dvale til fødselen er gjennomført. Stryk det også. Må vel være bevisst under fødselen for å forebygge sprekker. Sukk. Gjett om mannen skal få klippe strengen nå, altså. Never again.

La meg med hodepine i går og jaggu så våknet jeg mes hodepine:(
Orker ikke nok en dag med dette :hungover:

Har begynt å få smerter i korsrygg, hofter og lyskeer. Er redd dette er starten på bekkenleddsmerter/bekkenløsning :( Og synes det er vel tidlig, er bare 11+6.

Våknet som vanlig tidlig i dag pga må på do, og var egentlig i fin form og tenkte yes! I dag blir en fin dag. Men akk når jeg skulle spise frokost kom kvalmen. Nesten så jeg tror jeg er kvalm fordi magen er under press eller noe :banghead: håpte kvalmen skulle gi seg etter uke 12 :bag: men ser ikke lyset enda 13+3 :smiley-ashamed004

Back
Topp