Den store klagetråden

Trenger å klage litt :O jeg kjenner at jeg er såååå takknemlig for at jeg ENDELIG har blitt gravid ! MEN, tiden er så lang til uke 12, formen er dårlig , bekymringene for sa / ma er stor , magen er konstant oppblåst og ingen av buksene mine passer, går i en limbo av alt og vil bare være ferdig med første trimester ! En liten utblåsning fra meg <3

Trenger å klage litt :O jeg kjenner at jeg er såååå takknemlig for at jeg ENDELIG har blitt gravid ! MEN, tiden er så lang til uke 12, formen er dårlig , bekymringene for sa / ma er stor , magen er konstant oppblåst og ingen av buksene mine passer, går i en limbo av alt og vil bare være ferdig med første trimester ! En liten utblåsning fra meg <3
Jeg er så utrolig enig! Føler veldig med deg <3

Har sykt barn for 1000 gang, pappaen er bortreist med jobb til slutten av neste uke, har begynt å bli kvalm og vi har ikke lørdagsgodt i hus (dette er kanskje det verste:p).

Har sykt barn for 1000 gang, pappaen er bortreist med jobb til slutten av neste uke, har begynt å bli kvalm og vi har ikke lørdagsgodt i hus (dette er kanskje det verste:p).
All medfølelse til deg <3 her har jeg selv blitt syk og mannfolket jobber , ikke en easy match her heller ! Lykke til :) you can do it

All medfølelse til deg <3 her har jeg selv blitt syk og mannfolket jobber , ikke en easy match her heller ! Lykke til :) you can do it

Hehe, takk for oppmuntringen :) Å være syk uten å kunne slappe av unner jeg ingen, håper du blir raskt frisk igjen :)

Såååå lei kvalmen:banghead: begynner virkelig å gå ut over trivsel og livsgnist… all ære til dere som er i jobb under den værste kvalmen:wideyed:

Har begynt å bli kvalm hver morgen. Var ikke det forrige svangerskap, så kunne godt vært foruten dette også :wacky:

Ja, eller mulig det er seint nå :p
Men han er veldig veldig streng, for han er livredd for å bli smittet med noe, så er redd det ikke hjelper..
Men føler meg heldigvis bedre, tenker litt at hvis jeg ikke hoster i morgen, så tar jeg sjansen. Må ha på munnbind, så får jeg hive i et filter i det jeg har tror jeg :p
Jeg klarer ikke vente mer :hilarious:

Takk :Heartred:Heartred
Håper på det beste, forventer det verste.
Hvordan gikk det? :Heartred

Så fryktelig trøtt hele tiden.. og vært på bursdag i går, med spekemat, sushi og ostefat :woot: såå fristende!

Jeg har dårlig matlyst, men allikevel lagt på meg et par kg allerede- shit, er dette vanlig? Er 9+2

Så jækla kvalm og trøtt!!! Får ikke gjort noe fornuftig. Føler meg som en feit julegris!!! Må ha mat for å ikke bli kvalm, men så blir jeg kvalm av å spise itillegg. Oppblåst og jævlig! Føler stunder der jeg angrer skikkelig og vil helst bare skru frem tiden til jeg får bekkenløsning. Tar heller det faktisk og det sier litt :smiley-angry017

Jeg har dårlig matlyst, men allikevel lagt på meg et par kg allerede- shit, er dette vanlig? Er 9+2
Samme her. Gikk først ned, men nø har jeg gått opp rundt 1,5 kg. Er 10+1. Veldig stressende å gå opp i vekt synes jeg, selv om det er naturlig. Vet ikke om det er ekstra blod og vann kanskje ?

Her i huset ELSKER vi fenalår og spekemat!:joyful:
Så for ca 6 uker siden kjøpte vi fenalår,5uker siden kjøpte vi 4stk fårepølser,nokså store i strl.Spiste halvparten av 2 av de og spist halvparten av fenalåret.Så finner jeg ut 27nov at jeg er gravid å kan ikke spise disse! Sallan da brøt verden sammen:arghh:

Har prøvd å bli gravid i nesten 1år så det er glede!,men tanken på å ikke spise spekemat:arghh:

Her i huset ELSKER vi fenalår og spekemat!:joyful:
Så for ca 6 uker siden kjøpte vi fenalår,5uker siden kjøpte vi 4stk fårepølser,nokså store i strl.Spiste halvparten av 2 av de og spist halvparten av fenalåret.Så finner jeg ut 27nov at jeg er gravid å kan ikke spise disse! Sallan da brøt verden sammen:arghh:

Har prøvd å bli gravid i nesten 1år så det er glede!,men tanken på å ikke spise spekemat:arghh:

Bor i utlandet og fikk sendt pakke hjemmefra med masse god mat som de vet jeg elsker, fårepølse, spekeskinke, fenalår og mye kjøtt jeg ikke kan navnet på en gang. Måtte bare takk fint for den flotte gaven og har en mann som er i himmelen for nå må han spise alt siden det utgår på dato før jeg er back in business :sorry: Tipper de ler godt når vi forteller nyheten på nyåret :p

Back
Topp