September❤️

Blææ, jeg våknet opp i dag tidlig med total panikk.. glemte å ta cyclogest i går kveld, så ble ett helt døgn mellom dosene. Sykt redd for at dette ødelegger alt, jeg har jo stimulert syklus, og er helt avhengig av disse medisinene.
Er også skikkelig negativ om dagen, er så sikker på at dette ikke har gått.. Sist jeg fikk positiv test hadde jeg ømme pupper tiidlig, noe jeg ikke kjenner noe av nå.
Sorry for negativt innlegg.. Denne prosessen går virkelig opp og ned.
Uff! Men husk at symptomene varierer fra gang til gang!
Jeg var så overstimulert og dårlig på ett annet forsøk at jeg ikke klarte å ta progesteron-støtte på to dager, ingen av dosene, da sa klinikken at det ikke var så farlig, for kroppen produserer noe selv.
Det går nok helt sikkert fint! Og ikke beklag for negativt innlegg, jeg tror vi alle forstår at følelsene svinger alle veier i denne prosessen!
Styrkeklemmer fra meg :Heartred
 
Ingen symptomer, bare bivirkninger av progesteron. Testdato tirsdag i neste uke, men i dag er jeg 19DPO og har fryktelig lyst til å ta meg ett glass rødvin og prøve å slappe av i kveld.
Så jeg testa...
Og testa på nytt..
Og på nytt. Og enda en gang.

Jommen er jeg gravid!! :woot::eek::shy::rolleyes:
 

Vedlegg

  • 5CE5287D-AF39-49E2-B32A-61461985CC57.jpeg
    5CE5287D-AF39-49E2-B32A-61461985CC57.jpeg
    13,5 KB · Visninger: 79
  • DA020F36-D424-492B-844E-473AEBE52C15.jpeg
    DA020F36-D424-492B-844E-473AEBE52C15.jpeg
    14,2 KB · Visninger: 75
  • 9F7BA204-226D-414E-9DFC-A30780A3EBD0.jpeg
    9F7BA204-226D-414E-9DFC-A30780A3EBD0.jpeg
    12,3 KB · Visninger: 72
  • 67CECFC2-0B10-44E4-A143-5B39FBEC6685.jpeg
    67CECFC2-0B10-44E4-A143-5B39FBEC6685.jpeg
    14,6 KB · Visninger: 82
Uff! Men husk at symptomene varierer fra gang til gang!
Jeg var så overstimulert og dårlig på ett annet forsøk at jeg ikke klarte å ta progesteron-støtte på to dager, ingen av dosene, da sa klinikken at det ikke var så farlig, for kroppen produserer noe selv.
Det går nok helt sikkert fint! Og ikke beklag for negativt innlegg, jeg tror vi alle forstår at følelsene svinger alle veier i denne prosessen!
Styrkeklemmer fra meg :Heartred

Tusen takk for betryggende og gode ord:Heartred Får håpe det ikke har så mye å si nei. Går det ikke veien er det sikkert uavhengig av at jeg glemte dosen.. håper jeg.

og ja, dette er virkelig en berg og dalbane..
Hvordan går det med deg? :Heartred Nærmer seg testdato:smiley-angelic001
 
Ingen symptomer, bare bivirkninger av progesteron. Testdato tirsdag i neste uke, men i dag er jeg 19DPO og har fryktelig lyst til å ta meg ett glass rødvin og prøve å slappe av i kveld.
Så jeg testa...
Og testa på nytt..
Og på nytt. Og enda en gang.

Jommen er jeg gravid!! :woot::eek::shy::rolleyes:
Ææææ, GRATULERER:Heartbigred Så fantastisk! Og så sterke tester!
 
Tusen takk for betryggende og gode ord:Heartred Får håpe det ikke har så mye å si nei. Går det ikke veien er det sikkert uavhengig av at jeg glemte dosen.. håper jeg.

og ja, dette er virkelig en berg og dalbane..
Hvordan går det med deg? :Heartred Nærmer seg testdato:smiley-angelic001
En forferdelig berg og dalbane, ja. Jeg har vært der du er nå i over en uke, helt sikker på at mensen bare er utsatt pga. progresteron, sur, lei meg. Så i dag tenkte jeg at jeg skulle lage meg en god dag, god mat, vin. Så måtte teste. Og da fikk jeg plutselig positiv test!
For meg føles det ut av det blå for jeg har ingen symptomer!
 
Blææ, jeg våknet opp i dag tidlig med total panikk.. glemte å ta cyclogest i går kveld, så ble ett helt døgn mellom dosene. Sykt redd for at dette ødelegger alt, jeg har jo stimulert syklus, og er helt avhengig av disse medisinene.
Er også skikkelig negativ om dagen, er så sikker på at dette ikke har gått.. Sist jeg fikk positiv test hadde jeg ømme pupper tiidlig, noe jeg ikke kjenner noe av nå.
Sorry for negativt innlegg.. Denne prosessen går virkelig opp og ned.

Ååå for en fortvilende følelse :( forhåpentligvis rekker ikke nivåene i kroppen å dette så mye av en glemt dose at det har noe å si ❤ Og symptomer kan variere mellom graviditet til graviditet, men skjønner at det ikke er lett å holde motet oppe. Sender deg en god klem ❤

Selv er jeg SÅ kvalm i dag, 13dpo:depressed: Sliter med å holde frokosten i magen, og livredd for å kaste opp dosen med prednisolon slik at spiren min ikke vil være hos meg lenger. Men skal ikke klage ❤
 
Ingen symptomer, bare bivirkninger av progesteron. Testdato tirsdag i neste uke, men i dag er jeg 19DPO og har fryktelig lyst til å ta meg ett glass rødvin og prøve å slappe av i kveld.
Så jeg testa...
Og testa på nytt..
Og på nytt. Og enda en gang.

Jommen er jeg gravid!! :woot::eek::shy::rolleyes:

Åååå herlighet så fantastisk!!! Begynte å grine her jeg nå :p preggo much... Men ååå ❤❤❤ gratulerer!
 
Ååå for en fortvilende følelse :( forhåpentligvis rekker ikke nivåene i kroppen å dette så mye av en glemt dose at det har noe å si ❤ Og symptomer kan variere mellom graviditet til graviditet, men skjønner at det ikke er lett å holde motet oppe. Sender deg en god klem ❤

Selv er jeg SÅ kvalm i dag, 13dpo:depressed: Sliter med å holde frokosten i magen, og livredd for å kaste opp dosen med prednisolon slik at spiren min ikke vil være hos meg lenger. Men skal ikke klage ❤

Takk for støttende ord:Heartred Håper ikke det har såå mye å si nei, men blir stressa mtp at det jo er stimulert syklus, og jeg da ikke har hatt eggløsning. Vet ikke hvor fort kroppen da produserer progesteron selv. Men som sagt, har sikkert ikke såå mye å si.

usj, kjedelig med kvalme. Men samtidig, godt tegn kanskje?:Heartred Hvordan var du sist graviditet da?
 
Takk for støttende ord:Heartred Håper ikke det har såå mye å si nei, men blir stressa mtp at det jo er stimulert syklus, og jeg da ikke har hatt eggløsning. Vet ikke hvor fort kroppen da produserer progesteron selv. Men som sagt, har sikkert ikke såå mye å si.

usj, kjedelig med kvalme. Men samtidig, godt tegn kanskje?:Heartred Hvordan var du sist graviditet da?

Ja forstår det. Men forhåpentligvis har det ikke noe å si for spiren ❤

Var kvalm sist også, men hadde slike seaband den gang som tok brodden av kvalmen. De har jeg selvsagt lagt igjen på hytten, så skal karre meg til apoteket nå og kjøpe ett par til! Must have altså! Kan dog ikke huske at jeg var SÅ kvalm sist, men testene er faktisk litt sterkere denne gang også enn sist så kan nok ha med at det er mer hcg denne gang? Er uansett glad for hvert symptom, selv om det hadde vært fint å fungere også :p
 
Ingen symptomer, bare bivirkninger av progesteron. Testdato tirsdag i neste uke, men i dag er jeg 19DPO og har fryktelig lyst til å ta meg ett glass rødvin og prøve å slappe av i kveld.
Så jeg testa...
Og testa på nytt..
Og på nytt. Og enda en gang.

Jommen er jeg gravid!! :woot::eek::shy::rolleyes:

Æææææææ GRATULERER!! Så fantastisk!!:Heartred:Heartred:Heartred:sad002
Og for noen fine streker!! Jeg er 19 dpo i dag og mine tester blir dessverre bare svakere og svakere, men var aldri så sterke som dine i utgangspunktet!!:woot: Dette går veien for deg!:Heartred
 
Æææææææ GRATULERER!! Så fantastisk!!:Heartred:Heartred:Heartred:sad002
Og for noen fine streker!! Jeg er 19 dpo i dag og mine tester blir dessverre bare svakere og svakere, men var aldri så sterke som dine i utgangspunktet!!:woot: Dette går veien for deg!:Heartred
Tuuuusen takk! Jeg kan ikke begripe det enda. Er helt i sjokk! :woot:

Har du tatt HCG-prøve? Hva med å ta en mandag, og en tirsdag, for å se stigning?
Uff. Ikke test nå - du er gravid!! :Heartred
 
Æææææææ GRATULERER!! Så fantastisk!!:Heartred:Heartred:Heartred:sad002
Og for noen fine streker!! Jeg er 19 dpo i dag og mine tester blir dessverre bare svakere og svakere, men var aldri så sterke som dine i utgangspunktet!!:woot: Dette går veien for deg!:Heartred

Ånei så trist å høre TP :( Skal du ta blodprøver for å sjekke eller? ❤
 
Tuuuusen takk! Jeg kan ikke begripe det enda. Er helt i sjokk! :woot:

Har du tatt HCG-prøve? Hva med å ta en mandag, og en tirsdag, for å se stigning?
Uff. Ikke test nå - du er gravid!! :Heartred

Ånei så trist å høre TP :( Skal du ta blodprøver for å sjekke eller? ❤

Tok blodprøve i går, og den viste bare 60. Skal ta ny på mandag, men skjønner jo hvor dette går.. :banghead: Fikk positiv digital forrige fredag, altså 7 dager før blodprøven, så en så liten stigning på en uke er vel for dårlig.. :(

Men mirakler har vel skjedd før, så aldri si aldri...:Heartred
 
Ingen symptomer, bare bivirkninger av progesteron. Testdato tirsdag i neste uke, men i dag er jeg 19DPO og har fryktelig lyst til å ta meg ett glass rødvin og prøve å slappe av i kveld.
Så jeg testa...
Og testa på nytt..
Og på nytt. Og enda en gang.

Jommen er jeg gravid!! :woot::eek::shy::rolleyes:
Yeeeaayyy :smiley-bounce012 Gratulerer så mye fine deg :Heartred
 
Tok blodprøve i går, og den viste bare 60. Skal ta ny på mandag, men skjønner jo hvor dette går.. :banghead: Fikk positiv digital forrige fredag, altså 7 dager før blodprøven, så en så liten stigning på en uke er vel for dårlig.. :(

Men mirakler har vel skjedd før, så aldri si aldri...:Heartred

Skikkelig leit å høre, er SÅ sårt og trist når man endelig får den positive testen og så går det slik. Men jeg tror på mirakler, så håper alt jeg kan for dere ❤
 
Ingen symptomer, bare bivirkninger av progesteron. Testdato tirsdag i neste uke, men i dag er jeg 19DPO og har fryktelig lyst til å ta meg ett glass rødvin og prøve å slappe av i kveld.
Så jeg testa...
Og testa på nytt..
Og på nytt. Og enda en gang.

Jommen er jeg gravid!! :woot::eek::shy::rolleyes:
Wiiiiii!!!!Så flotte streker, du er GRAVID!!:p:p
 
Ææææ, GRATULERER:Heartbigred Så fantastisk! Og så sterke tester!
Yeeeaayyy :smiley-bounce012 Gratulerer så mye fine deg :Heartred
Wiiiiii!!!!Så flotte streker, du er GRAVID!!:p:p
Åååå herlighet så fantastisk!!! Begynte å grine her jeg nå :p preggo much... Men ååå ❤❤❤ gratulerer!

Tusen tusen takk, jenter! Denne heiagjengen her er magisk!! Og dette tok en helt annen vending enn hva jeg hadde psyka meg ned til. Jeg er gravid! :angelic: Nå gjelder det bare at spiren holder helt til i juni! :smiley-angelic001

Håper vi sees i termingruppe. :Heartred
 
Tusen tusen takk, jenter! Denne heiagjengen her er magisk!! Og dette tok en helt annen vending enn hva jeg hadde psyka meg ned til. Jeg er gravid! :angelic: Nå gjelder det bare at spiren holder helt til i juni! :smiley-angelic001

Håper vi sees i termingruppe. :Heartred

Ja du kan jo trygt hoppe inn i juni 2021, 19dpo alt :happy:❤ Tørr ikke melde meg inn der selv helt enda, må liksom se at mensen faktisk uteblir i morgen/over i morgen! 13dpo i dag :) Men sniker innpå der da :angelic:

CollageMaker_20201003_181357260.jpg
 
Back
Topp