September❤️

Uff,
Spennende! Gratulerer som ruger! :Heartred Håper spiren holder i 9 måneder nå!

Jeg har det greit, er noe overstimulert så plages med vondt i magen og kvalme. Men, jeg er 5+3 og har fine HCG prøver så jeg er bare glad!! :Heartred

Høres ikke behageli ut:-/ når merka du første tegnan t å vær overstimulert? Vare sånt lenge? Ja det absolutt verd det når du vet grunn <3
 
Uff,


Høres ikke behageli ut:-/ når merka du første tegnan t å vær overstimulert? Vare sånt lenge? Ja det absolutt verd det når du vet grunn <3
Merka det egentlig før innsett at jeg var oppblåst og stinn i magen.
Men etter jeg ble gravid er jeg bare blitt verre, tungpustet. Det skal gå over av seg selv, så er bare å holde ut :shy:
Når har du testdato?
 
Merka det egentlig før innsett at jeg var oppblåst og stinn i magen.
Men etter jeg ble gravid er jeg bare blitt verre, tungpustet. Det skal gå over av seg selv, så er bare å holde ut :shy:
Når har du testdato?
Aha, æ va skikkeliboppblåst før innsett æ å... men sa æbare va litt oppbøåst... livredd førr å ikke få sett inn har å forstoppelse av medisinan, så va ganske fult i systeme (litt mye detalja her...) . Har testdato 21.10, så ennu ei stund igjenn..
 
Streken e svak, men den e der... æ kan settes over på gravid :-D

20201010_082238.jpg
 
Aha, æ va skikkeliboppblåst før innsett æ å... men sa æbare va litt oppbøåst... livredd førr å ikke få sett inn har å forstoppelse av medisinan, så va ganske fult i systeme (litt mye detalja her...) . Har testdato 21.10, så ennu ei stund igjenn..
Har du hatt Martha på innsett? Hun er veldig flink til å vurdere om du er overstimulert, bla. ved å se etter væske i buken. Håper magen blir bedre (selvom den nok ikke blir det om du blir gravid, hihi).
Hvil godt i rugetiden :Heartred
 
Har du hatt Martha på innsett? Hun er veldig flink til å vurdere om du er overstimulert, bla. ved å se etter væske i buken. Håper magen blir bedre (selvom den nok ikke blir det om du blir gravid, hihi).
Hvil godt i rugetiden :Heartred

Trur d va homæ hadde ja:) di fant ikke nå veske i buken, så håpe æ faren førr d e over :) haha, ja vi får bare vente å se kordan magen bi etterhvert ;-p
 
Ja, ser den, hadde nok tenkt det samme selv. Men hadde på en måte synes det hadde vært godt å slippe å være svimmel, kvalm og trøtt, og fungere bedre i hverdagen. Men på den andre siden er det litt godt å kjenne det sant. Eneste er at det blir jo en bekymring det også, haha. I forgårs var jeg så kvalm at jeg slet med å holde på maten, og i dag er jeg bare litt uggen. Så begynner den krisemaksimerende hjernen min å tenke på det også da vet du:rolleyes:
Hehe ja, vi får bare være glade vi er i god form enda:D en dag med kvalme er vel ikke så galt! Er den blitt verre nå? Jeg merker ingenting utenom forstoppelse nå:banghead:
 
Tusen takk, snille deg! Tenk så gøy at vi skal følge hverandre over i termingruppe også! :rolleyes:
Hvordan har du det? Har du tatt blodprøve?
Ja, blir gøy å følge hverandre videre:D Ja, tok blodprøve 15 dpo, som var 136. Men det er jo leeenge siden, så vil tro hcg er mye høyere nå❤️ Min form er topp:D bare litt plaget med forstoppelse:banghead: Du da?:)
 
Hehe ja, vi får bare være glade vi er i god form enda:D en dag med kvalme er vel ikke så galt! Er den blitt verre nå? Jeg merker ingenting utenom forstoppelse nå:banghead:

Er ikke noe godt å være forstoppet da, håper du finner noe som hjelper! Godt formen er topp ellers :joyful: Her er kvalmen kommet tilbake for fult, men kaster heldigvis ikke opp. Begynte å få problemer med bekkenet på lørdag, så i dag tok jeg en prøve for urinveisinfeksjon bare for å utelukke det, den viste ikke noe, så er bekkenet som tuller allerede. Det kan jo bli festlig :hilarious: Men glad for symptomer, selv om jeg føler meg fyllesjuk hver dag nå :p
 
Jeg skal på tidlig ultralyd i morgen, mannen får ikke vært med, for barnet vårt er blitt syk, så jeg skal dit selv. Tenk om det ikke er liv
 
Jeg skal på tidlig ultralyd i morgen, mannen får ikke vært med, for barnet vårt er blitt syk, så jeg skal dit selv. Tenk om det ikke er liv
Uff. Jeg forstår frykten din så innmari! :Heartred
Har du opplevd å miste tidligere?
Prøv å ikke psyk deg helt ned, det går helt sikkert fint! Pust med magen! Jeg skal tenke masse på deg!

Forresten, hopp inn i termingruppa - der er masse støtte og heiarop å få! :Heartred
 
Jeg skal på tidlig ultralyd i morgen, mannen får ikke vært med, for barnet vårt er blitt syk, så jeg skal dit selv. Tenk om det ikke er liv

Skjønner redselen din, men mest sannsynlig går det fint ❤ kan du ha med deg en god venninne som kan vente utenfor, om du er veldig nervøs? Masse lykke til ❤
 
Jeg skal på tidlig ultralyd i morgen, mannen får ikke vært med, for barnet vårt er blitt syk, så jeg skal dit selv. Tenk om det ikke er liv

Lykke til imårra, blir nokk kjempekos å se klumpen:-D ikke bekymr dæ før mye, alt e sikkert iorden:) det går jo oftest bra <3
 
Uff. Jeg forstår frykten din så innmari! :Heartred
Har du opplevd å miste tidligere?
Prøv å ikke psyk deg helt ned, det går helt sikkert fint! Pust med magen! Jeg skal tenke masse på deg!

Forresten, hopp inn i termingruppa - der er masse støtte og heiarop å få! :Heartred

tusen takk ❤️ Jeg fant roen ved hjelp av positive tanker og mannen sine trygge armer :) jeg har aldri mistet, ikke som jeg vet, men mistenker at jeg mistet når jeg var type 16, uten å vite det. Kun 2 timer til TUL
 
Skjønner redselen din, men mest sannsynlig går det fint ❤ kan du ha med deg en god venninne som kan vente utenfor, om du er veldig nervøs? Masse lykke til ❤


Det ordner seg ❤️❤️❤️ Den forhåpentligvise kommende storesøsteren har vært feberfri siden 19 i dag, og dermed dro hun i barnahagen:)
 
tusen takk ❤️ Jeg fant roen ved hjelp av positive tanker og mannen sine trygge armer :) jeg har aldri mistet, ikke som jeg vet, men mistenker at jeg mistet når jeg var type 16, uten å vite det. Kun 2 timer til TUL
Fint med en trygg favn å lande i. Du er flink som tenker positivt!

Utrolig spennende. Hvordan gikk det? ❤️
 
Back
Topp