September❤️

Så koselig! Har du testet i dag?! GRATULERER!! :Heartred:Heartred:Heartred

jeg har testet Så mange ganger at jeg blir flau ❤️❤️ Tørr ikke helt å Tro på dette. Jeg har testdag i morgen men se her :
 

Vedlegg

  • E260A261-7667-4AE1-98AB-73A50CD18A56.jpeg
    E260A261-7667-4AE1-98AB-73A50CD18A56.jpeg
    22 KB · Visninger: 91
Haha ja jeg dauer av meg selv her jeg sitter og ugly cry'er :hilarious:
Hahaha, samme her. Og nok en gang var det Nate og Helene som satte stortuten igang! Men også duellen da.. HVA er det å grine for, noen MÅ jo ryke ut. Haha. :hilarious::hilarious:
 
Skulle egentlig ikke teste, men klarte ikke vente, så svidde av en tidligtest i dag 10dpo. Helt blenda. Og nå har jeg begynt å spotte. Så dette forsøket gikk jo rett vest.. Prøvde å ytre til klinikken at jeg følte jeg hadde behov for mer støttemedisin, da jeg veldig ofte spotter tidlig i lutealfasen, men de mente det skulle holde. Men tydelig jeg behøver det til en neste gang i alle fall.
Blæ, jeg hater virkelig dette gamet altså! Akkurat nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skal klare å psyke med opp til nytt innsett og liksom ha et håp om at det skal gå.
 
Skulle egentlig ikke teste, men klarte ikke vente, så svidde av en tidligtest i dag 10dpo. Helt blenda. Og nå har jeg begynt å spotte. Så dette forsøket gikk jo rett vest.. Prøvde å ytre til klinikken at jeg følte jeg hadde behov for mer støttemedisin, da jeg veldig ofte spotter tidlig i lutealfasen, men de mente det skulle holde. Men tydelig jeg behøver det til en neste gang i alle fall.
Blæ, jeg hater virkelig dette gamet altså! Akkurat nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skal klare å psyke med opp til nytt innsett og liksom ha et håp om at det skal gå.
Dette var trist, skjønner hva du mener. Jeg starter også blø så tidlig andre gangen vår. Ble liksom snytt for hele runden syns jeg. Har innsett nå på tirsdag, vårt fjerde forsøk og ønsket mer støtte men får det ikke. Håper det bare er litt tidlig å teste , og streken kommer i morgen❤️Stor klem
 
Last edited:
Skulle egentlig ikke teste, men klarte ikke vente, så svidde av en tidligtest i dag 10dpo. Helt blenda. Og nå har jeg begynt å spotte. Så dette forsøket gikk jo rett vest.. Prøvde å ytre til klinikken at jeg følte jeg hadde behov for mer støttemedisin, da jeg veldig ofte spotter tidlig i lutealfasen, men de mente det skulle holde. Men tydelig jeg behøver det til en neste gang i alle fall.
Blæ, jeg hater virkelig dette gamet altså! Akkurat nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skal klare å psyke med opp til nytt innsett og liksom ha et håp om at det skal gå.
Huff, dette var leit å lese! Men husk at 10DPO er veldig tidlig, og at spotting (selv om du gjør det til vanlig) ikke trenger å bety at du ikke er gravid!
Håper du har god støtte rundt deg!
Styrkeklemmer :Heartred
 
Dette var trist, skjønner hva du mener. Jeg starter også blø så tidlig andre gangen vår. Ble liksom snytt for hele runden syns jeg. Har innsett nå på tirsdag, vårt fjerde forsøk og ønsket mer støtte men får det ikke. Håper du har noen på frys❤️Stor klem

Skjønner virkelig hva du mener. Føler jeg nettopp har satt inn, også har det allerede blitt misslykket pga blødning. Æsj altså!
Jeg har 2 til på frys, så kommer til å prøve ett innsett til privat i alle fall. Før det blir offentlig på nyåret om det ikke går innen den tid.

Så frustrerende du ikke får mer støttemedisin! De sa til meg på klinikken at dersom jeg spottet tidlig nå, skulle vi prøve med HCG støtte og evt prednisolon i tillegg ved neste innsett.
 
Huff, dette var leit å lese! Men husk at 10DPO er veldig tidlig, og at spotting (selv om du gjør det til vanlig) ikke trenger å bety at du ikke er gravid!
Håper du har god støtte rundt deg!
Styrkeklemmer :Heartred

Ja sant, det er fortsatt tidlig. Så kan jo fortsatt være en liten sjans, men føler den er svært liten. Kjenner det liksom på kroppen, og blødning er jo aldri et godt tegn. Men må bare fortsette på medisiner til en evt negativ test 14/15 dpo.
 
Skulle egentlig ikke teste, men klarte ikke vente, så svidde av en tidligtest i dag 10dpo. Helt blenda. Og nå har jeg begynt å spotte. Så dette forsøket gikk jo rett vest.. Prøvde å ytre til klinikken at jeg følte jeg hadde behov for mer støttemedisin, da jeg veldig ofte spotter tidlig i lutealfasen, men de mente det skulle holde. Men tydelig jeg behøver det til en neste gang i alle fall.
Blæ, jeg hater virkelig dette gamet altså! Akkurat nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skal klare å psyke med opp til nytt innsett og liksom ha et håp om at det skal gå.

Ååå, det var jo ikke slik det skulle gå :( Fremdeles tidlig da, men skjønner du mister håpet når du har begynt å spotte. Håper du får støttebehandling ved neste forsøk! Det er alltid tyngst når mensen kommer og man innser at det ikke gikk den PP heller, og må nok være ekstra tungt når man har hatt innsett. Har jo blitt gravid de to gangene jeg har hatt innsett så vet jo ikke helt hvordan det er, men kan tenke meg at det er mye tyngre smell enn ved en PP der en "bare" prøver selv. ❤ Men for min del stiger håpet og motet på nytt når ny el. er rundt hjørnet. Det er lov å synes at ting er dritt, og så finner vi nytt mot til å følge babydrømmen når man er klar igjen ❤ Håper uansett at det er en uskyldig spotting og at det fremdeles er håp! Stooor klem
 
Ingen symptomer, bare bivirkninger av progesteron. Testdato tirsdag i neste uke, men i dag er jeg 19DPO og har fryktelig lyst til å ta meg ett glass rødvin og prøve å slappe av i kveld.
Så jeg testa...
Og testa på nytt..
Og på nytt. Og enda en gang.

Jommen er jeg gravid!! :woot::eek::shy::rolleyes:
Hurra!! Gratulerer så mye❤️❤️
 
Nei, kan enda ikke tro på det:joyful: Kan være noe med at jeg har null og nada symptomer:p Åssen går det med deg?:)

Er helt uvirkelig sant :joyful: Har mange symptomer, men synes det er greit å kjenne at noe skjer. Tar nok litt tid før jeg tørr å tro på det. ❤
 
Back
Topp