September❤️

Er ikke noe godt å være forstoppet da, håper du finner noe som hjelper! Godt formen er topp ellers :joyful: Her er kvalmen kommet tilbake for fult, men kaster heldigvis ikke opp. Begynte å få problemer med bekkenet på lørdag, så i dag tok jeg en prøve for urinveisinfeksjon bare for å utelukke det, den viste ikke noe, så er bekkenet som tuller allerede. Det kan jo bli festlig :hilarious: Men glad for symptomer, selv om jeg føler meg fyllesjuk hver dag nå :p
Ja, forstoppelse er ikke det verste! Har allerede løsnet siden jeg går daglig på visiblin:) Rart hvordan man kan ha så forskjellige symptomer! Jeg lengter etter å kjenne mer liksom:hilarious: Er så redd for at det ikke er noe inni der siden jeg føler meg ganske normal:joyful:
 
Skjønner virkelig hva du mener. Føler jeg nettopp har satt inn, også har det allerede blitt misslykket pga blødning. Æsj altså!
Jeg har 2 til på frys, så kommer til å prøve ett innsett til privat i alle fall. Før det blir offentlig på nyåret om det ikke går innen den tid.

Så frustrerende du ikke får mer støttemedisin! De sa til meg på klinikken at dersom jeg spottet tidlig nå, skulle vi prøve med HCG støtte og evt prednisolon i tillegg ved neste innsett.

Jeg følger med på sidelinjen. Da jeg hadde fryseforsøk fikk jeg hcg støtte, prednisolon, fragmin og lutinus. Ble gravid og er nå straks i uke 35. Håper de gir deg ekstra støtte. Jeg har stor tro på hcg støtte. Ble gravid begge gangene jeg fikk det etter innsett.
 
Ja, forstoppelse er ikke det verste! Har allerede løsnet siden jeg går daglig på visiblin:) Rart hvordan man kan ha så forskjellige symptomer! Jeg lengter etter å kjenne mer liksom:hilarious: Er så redd for at det ikke er noe inni der siden jeg føler meg ganske normal:joyful:

Oi, har ikke fått varsel om at du har svart meg her jo :) Ja er mye usikkerhet å leve med nå til å begynne med, men det er jo aller størst sannsynlighet for at alt er som det skal :joyful: Når skal du på TUL? :happy: Og så bra at forstoppelsen løsnet :)
 
Oi, har ikke fått varsel om at du har svart meg her jo :) Ja er mye usikkerhet å leve med nå til å begynne med, men det er jo aller størst sannsynlighet for at alt er som det skal :joyful: Når skal du på TUL? :happy: Og så bra at forstoppelsen løsnet :)
Var på tul i dag, 6+6! Lille vennen sprelte og jeg fikk høre verdens fineste hjertelyd! Det var en rørende opplevelse❤️ Du da?:)
 
Back
Topp