September❤️

Er helt uvirkelig sant :joyful: Har mange symptomer, men synes det er greit å kjenne at noe skjer. Tar nok litt tid før jeg tørr å tro på det. ❤
Hehe, kunne gjerne tenkt meg noen symptomer snart, for å føle at det er virkelig! Har kun tester å se på liksom:joyful: Det må være betryggende å kjenne at man er gravid:)
 
Hehe, kunne gjerne tenkt meg noen symptomer snart, for å føle at det er virkelig! Har kun tester å se på liksom:joyful: Det må være betryggende å kjenne at man er gravid:)

Ja, ser den, hadde nok tenkt det samme selv. Men hadde på en måte synes det hadde vært godt å slippe å være svimmel, kvalm og trøtt, og fungere bedre i hverdagen. Men på den andre siden er det litt godt å kjenne det sant. Eneste er at det blir jo en bekymring det også, haha. I forgårs var jeg så kvalm at jeg slet med å holde på maten, og i dag er jeg bare litt uggen. Så begynner den krisemaksimerende hjernen min å tenke på det også da vet du:rolleyes:
 
Æ hadde egguttak mandag 28.08.. e d dpo1 eller e d tirsdag såm e dpo1?
 
Jeg kan flyttes over på Ikke Gravid :( HCG på fredag var bare på 60, og hadde sunket til 39 i dag. Så da er det bare å vente på blødning og prøve å gå videre i livet..
 
Jeg kan flyttes over på Ikke Gravid :( HCG på fredag var bare på 60, og hadde sunket til 39 i dag. Så da er det bare å vente på blødning og prøve å gå videre i livet..

Så utrolig trist :( Fikk du noen på frys? ❤ Vet det er en mager trøst, men klinikken sa til meg når jeg mistet spiren min i august at de som faktisk har fått positiv test og faktisk har blitt gravid har stor sjanse for å lykkes. Klart det ikke gjør det så mye lettere der og da, men det er håp ❤ stor klem
 
Jeg kan flyttes over på Ikke Gravid :( HCG på fredag var bare på 60, og hadde sunket til 39 i dag. Så da er det bare å vente på blødning og prøve å gå videre i livet..


Kor trist:-(
 
Så utrolig trist :( Fikk du noen på frys? ❤ Vet det er en mager trøst, men klinikken sa til meg når jeg mistet spiren min i august at de som faktisk har fått positiv test og faktisk har blitt gravid har stor sjanse for å lykkes. Klart det ikke gjør det så mye lettere der og da, men det er håp ❤ stor klem

Vet du, akkurat nå føles det som en veldig stor trøst faktisk! :Heartred Har hørt flere si det, at de har blitt gravide kjapt etter de har mistet. Så jeg håper det er tilfelle for oss!:smiley-angelic001 Fikk heldigvis 2 3-dagers på frys, så klinikken skulle sende en plan ila. uken for et fryseforsøk. Så det er lys i tunnelen! :Heartred
 
Vet du, akkurat nå føles det som en veldig stor trøst faktisk! :Heartred Har hørt flere si det, at de har blitt gravide kjapt etter de har mistet. Så jeg håper det er tilfelle for oss!:smiley-angelic001 Fikk heldigvis 2 3-dagers på frys, så klinikken skulle sende en plan ila. uken for et fryseforsøk. Så det er lys i tunnelen! :Heartred

Så bra at du klarer å se lyset i tunnelen ❤ Håper det er gullegget du får satt inn neste gang, og at det sitter hele veien. Blir spennende å få planen for når det blir fryseforsøk da. ❤
 
Jeg kan flyttes over på Ikke Gravid :( HCG på fredag var bare på 60, og hadde sunket til 39 i dag. Så da er det bare å vente på blødning og prøve å gå videre i livet..
Dette var ordentlig leit å lese. Men godt å se at du holder håp og mot oppe. Og husk at klinikken har helt rett: dette er ett bevis på at kan bli gravid!

Masse styrkeklemmer fra meg :Heartred
 
Blodprøve på tirsdag, den var på 549 :)
Så da km jeg settes på gravid!
 

Vedlegg

  • IMG_20201004_193739.jpg
    IMG_20201004_193739.jpg
    28,4 KB · Visninger: 62
Ja, hadde insett torsdag 1.10, så vente i spenning her:) kordan går d me dæ?
Spennende! Gratulerer som ruger! :Heartred Håper spiren holder i 9 måneder nå!

Jeg har det greit, er noe overstimulert så plages med vondt i magen og kvalme. Men, jeg er 5+3 og har fine HCG prøver så jeg er bare glad!! :Heartred
 
Back
Topp