September❤️

En tråd i 'Assistert befruktning' startet av Nutte, 25 Aug 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Nutte Forelsket i forumet

Hei alle sammen❤️
    Dette blir mitt første IVF forsøk og jeg er såå spent! Ønsker å dele dette med dere, så hiv dere med! Med tanke på at dette er første forsøk, er det mye som skjer, men skal prøve å få oppdatert så ofte jeg kan:) Og lykke til alle sammen, måtte det bli mange sommerbabyer❤️

Skriv inn nick, alder, forsøk#, barn#, klinikk, uttak/innsett og medisin.

Venter på oppstart/innsett:nailbiting:
    Appelsin12, 32 år, Forsøk #1, Barn #2, Haugesund, Uttak/innsett uke 40/41, Synarela, Gonal f, Klexane, Lutinus, Ovitrelle

Vivaliva, 34 år, forsøk #1, barn #2, Porsgrunn, fryseforsøk 2 dagers (naturlig syklus), innsett uke 39, Lutinus

Solomor2020(er singel)
    40 år
    forsøk #1
    barn#1
    uttak: uke 41innsett aner jeg ikke
    Medisiner: Gonal-f og fyremadel
    klinikk: Medicus Oslo

Vente_Jente, 39 år, forsøk #4 frys denne gangen, 1 barn naturlig fra før, Porsgrunn, femar og lutinus, ul 21/9, innsett?

Stimulerer:cool:
    Apekatten, 31 år, fryseforsøk #3, barn #1, Medicus Oslo, Innsett uke 38/39, naturlig syklus med femar, cylogest og ovitrelle

Siljevanilje,38 år, forsøk 1, 1 barn, klinikk Hausken Bergen. Begynner på medisin ca 14 september: menopur,fyremadel,otrivelle og litinus.

Ruger:rolleyes:
    Fjellgeita92, 28, forsøk #3, barn #1, Haugesund, uttak tirsdag 01.09, innsett fredag 04.09. Menopur, fyremadel, prednisolon, klexane, ovitrelle, gonapeptyl, lutinus og cyclogest

Em_83, 37 år, forsøk #2, barn #1, Rikshospitalet, uttak uke 37, synarela, gonal-f, ovitrelle, crinone

Gravid:dummy:
    Casso, 33, ferskforsøk #3, barn #1, Hausken, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Gonalpeptyl og Lutinus

Caroline25, 25, forsøk #1, barn #1, klinikk Rikshospitalet, uttak/innsett uke 36/37, medisin= Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle og Crinone eller Lutinus.

Solblomst_02

Nutte, 27, forsøk #1, barn #1, Medicus Stavanger, uttak/innsett uke 38, bemfola, fyremadel, duphaston

Paeonia, 30, fryseforsøk #2, barn #1, Hausken, innsett 23.09 i naturlig syklus. Støttebehandling med lutinus, prednisolon og klexane.

Litapi - IVF #8 - UNN - Lang protokoll - Stimulert med: Synarela, Menopur, Otrivelle. Videre behandling i rugetid: Utrogestan, Fragmin, Medrol.
    Stimuleringsstart: 18/8.
    Uttak: 14/9 - 13 egg, 10 befruktet.
    Innsett: 17/9 - 3-dagers embryo.
    Testdato: 6/10.

Jente88, 32 år, forsøk 2 barn2, porsgrunn fryseinnsett ca uke 38, letrozol/fostimon/lutinus

Lilletusta

Lille.meg, 30 år, forsøk #1, barn #1, UNN, sprøytestart 15.09, medisin: rekovelle og fyremadel. Ultralyd: 22.09

Nordlandjentan, 32-år, 2#, 0#, spiren fertilitetsklinikk, 11.9/14.9 og Bemfola, Fyrmaldel, Ovitrelle og Cyclogest.

Avbrutt/totalfrys:sorry:
    Softis, 37 år, #1, #3, Livio, ?, Bemfola, Menopur, Fyremadel

Dizzy, 32 år, Forsøk #2, Barn #1, Haugesund, Uttak/innsett uke 39/40 Synarela, Pergoveris Klexane, Lutinus, Ovitrelle

Ikke gravid:(
    Nyprøver2020, Forsøk 3, Porsgrunn , Menopur , fyremadel og ovitrelle, uttak nå på fredag 28.8 og innsett 2.9

Daydream, 33, forsøk3, barn1, Haugesund, uttak uke 36, innsett uke 37. Progynova, menopur, letrozol, gonal-f, fyremadel & ovitrelle

Lille Luringen,36, forsøk 4, Medicus Oslo, fryseforsøk, letrozol og ovitrelle. Skal sette ovitrelle til mandag og innsett 7/9

Sunny_8, 31, forsøk #1, barn #0, klinikk: St. Olav, uttak uke 23, men pga at jeg hadde tendenser til å bli overstimulert så ble det totalfrys (fikk ut 17 egg, 4 som ble befruktet og fryst), hvis alt går etter planen så blir det innsett tirsdag i uke 37.
    medisin; Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle og skal begynne på Lutinus på lørdag

Norri, 29 år, fryseforsøk #2, barn #1, UNN, Innsett uke 36/37, naturlig syklus med lutinus

Murmeldyret, 34, forsøk #1, barn #2, Porsgrunn, innsett uke 36. Fryseforsøk i naturlig syklus, lutinus

Nick: RebekkaElise
    Alder: 25
    Forsøk: 2. Ferskforsøk (1. i mars, negativ)
    Barn: 1
    Klinikk: Porsgrunn
    Uttak: 07.09
    Inntak: 09.09
    Medisin: menopur, fyremadel, ovitrelle og lutinus

Micron, 30, forsøk#1, barn#1, Fertilitetssenteret, uttak i august med totalfrys, venter på fryseforsøk i stimulert syklus, medisin: estradot, cyclogest

-TP-, 30, forsøk #1, barn #1, Klinikk Hausken Oslo, uttak/innsett uke 38, metformin, menopur, fyremadel, lutinus.

Ikke oppdatert:wacky:

• Hjertelig Hjertelig x 4
    Last edited: 19 Okt 2020
  2. ♡ Daydream ♡ Forumet er livet Assistert-jentene

Daydream, 33, forsøk3, barn1, Haugesund, uttak uke 36, innsett uke 37. Progynova, menopur, letrozol, gonal-f, fyremadel & ovitrelle.

Jeg stimulerer nå :)

• Hjertelig Hjertelig x 2
  3. -TP- Glad i forumet Assistert-jentene

Woho, bra at du lagde gruppe Nutte! :love017 (Har akkurat endret nick)

-TP- 30, forsøk #1, barn #1, Klinikk Hausken Oslo, uttak/innsett uke 38, metformin, menopur, fyremadel, Ovitrelle, lutinus.

Gleder meg til å komme igang jeg nå!!:smiley-angelic001

• Hjertelig Hjertelig x 1
    Last edited: 26 Aug 2020
  4. Nutte Forelsket i forumet

Ja, ikke sant! Synes det var så koselig med IKM gruppene back in the days eller noe sånt:hilarious: Tror faktisk vi var i samme IKM gruppe første gang jeg var med i en:wideyed::D Veldig hyggelig å være sammen i første gruppe her også❤️ Blir helt forvirra av navnbyttet ditt:wacky: Du vil alltid være TP (forkorter så ikke svigerinna di finner deg igjen:hilarious:) for meg!

Gleder meg ogsååå!!

5. Appelsin12 Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Januarlykke 2019

Så gøy med septembergruppe❤️

Appelsin12, 32 år, Forsøk #1, Barn #2, Haugesund, Uttak/innsett uke 40/41, Synarela, Gonal f, Klexane, Lutinus, Ovitrelle

6. Jente88 Glad i forumet JuniJubel2021 Assistert-jentene Junilykke2018

Jente88, 32 år, forsøk 2 barn2, porsgrunn fryseinnsett ca uke 38, letrozol/fostimon/lutinus

Hurra for septembergeuppe :)

7. -TP- Glad i forumet Assistert-jentene

Haha, ja det var tider. Og altså, sorry for ekstraarbeidet nå, men jeg byttet nick igjen:hilarious: Jeg er jo TP liksom, så da ble det TP!:hilarious: Takk for tipset! :rolleyes:

Nå må det bli bebis Nutte!!:Heartred

8. NyPrøver2020 Glad i forumet Assistert-jentene

Forsøk 3, Porsgrunn , Menopur , fyremadel og ovitrelle, uttak nå på fredag 28.8 og planlagt innsett 2.9 om alt går bra.

9. norri Glad i forumet Assistert-jentene

Sniker meg fra august gruppa og hit :p:D

Norri, 29 år, fryseforsøk #2, barn #1, UNN, Innsett uke 36/37, naturlig syklus med lutinus

10. Em_83 Andre møte med forumet

Em_83, 37 år, forsøk #2, barn #1, Rikshospitalet, uttak uke 37, synarela, gonal-f, ovitrelle, crinone.

11. NyPrøver2020 Glad i forumet Assistert-jentene

I dag setter jeg ovitrelle❤️

• Optimistisk Optimistisk x 3
  12. Caroline25 Flørter med forumet

Spennende måned! ☺️

Caroline25, 25, forsøk #1, barn #1, klinikk Rikshospitalet, uttak/innsett uke 36/37, medisin= Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle og Crinone eller Lutinus.

Er på CD 8 i dag og stimuleringsdag 6. Var på riksen i dag på første kontroll og det såg fint ut sa legen. Fikk ikke vite antall eller størrelse men skal tilbake for ny kontroll på fredag da jeg har risiko for overstimulering grunnet høy AMH. Så blir spennende å se hva som skjer på fredag og når egguttak blir.

• Enig Enig x 1
    • Optimistisk Optimistisk x 1
  13. ♡ Daydream ♡ Forumet er livet Assistert-jentene

Masse masse lykke til! Håper du får ut masse modne egg :Heartred:Heartred

14. Nutte Forelsket i forumet

Hahha, det ble TP faktisk:D Så vittig:woot:
    Haha ja, det MÅ funke nå!!:shy:

15. Nutte Forelsket i forumet

Flere som er super utålmodige til å sette i gang med stimulering??:rolleyes: Jeg har vanligvis en lutealfase på 10–11 dager, men den dumme heksa har visst bestemt seg for å trylle denne måneden, for jeg er på min 13 dag!! Altså hvor typisk!!o_O Søstra mi bare: prøv å drikk mye vann, eller tiss litt oftere, kanskje det hjelper:hilarious:

Er det noen som vet hva man gjør om tr kommer i helga? Ringer man nødnummeret eller ringer man inn på mandag?:bored:

Og bruker dere å desinfisere stikkstedet først? Skal man vaske over med vann eller noen desinfiserende wipes? Eller ingenting? Jobber på lab, så blir automatisk opphengt i at man skal desinfisere først:joyful:

16. Caroline25 Flørter med forumet

Jeg har kjøpt sånne små desinfiserende våtservietter som jeg bruker på stikkstedet ☺️

17. ♡ Daydream ♡ Forumet er livet Assistert-jentene

Jeg har desinfiserende våtservietter som jeg kjøpte på apoteket :)
    Når jeg fikk TR i helga, så ringte jeg mandagen :)

Sex hjelper når TR er sein!

18. Vivaliva Elsker forumet Augustbarna 2021 Assistert-jentene ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Da fikk jeg brev fra Porsgrunn i dag og slenger meg med her:)

Vivaliva, 34 år, forsøk #1, barn #2, Porsgrunn, fryseforsøk 2 dagers (naturlig syklus), innsett uke 39, Lutinus

• Nyttig Nyttig x 1
  19. sunny_8 Flørter med forumet Assistert-jentene

Sun_88, 31, forsøk #1, barn #1, klinikk: St. Olav, uttak uke 23, men pga at jeg hadde tendenser til å bli overstimulert så ble det totalfrys (fikk ut 17 egg, 4 som ble befruktet og fryst), hvis alt går etter planen så blir det innsett tirsdag i uke 36.
    medisin; Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle og skal begynne på Lutinus på lørdag.

Last edited: 5 Sep 2020
  20. Murmeldyret Elsker forumet Novemberlykke 2018 Assistert-jentene Juligull2021

Flytter over fra august, siden positiv EL-test selvfølgelig lar vente på seg når det gjelder :inpain:

Murmeldyret, 34, forsøk #1, barn #2, Porsgrunn, innsett uke 36. Fryseforsøk i naturlig syklus, lutinus

• Optimistisk Optimistisk x 3

Del denne siden