September❤️

Tusen takk som tenkte på meg ❤ Ja, jeg endte opp med å teste :eek: Og den var positiv! Hadde sååå lyst til å skrive her på siden, men mannen måtte nesten få vite først :joyful: Nå har jeg ett sammensurium av følelser. Superglad og livredd, og tørr ikke å tro på det. Men håper av hele mitt hjerte at dette blir en junibaby ❤

Hvordan går det med deg?

Åhhh, så fantastisk!! GRATULERER så mye :Heartred:Heartred Må være et godt tegn og allerede få utslag på digital og! Jeg har troa på at dette går hele veien:smiley-angelic001 Men er nok som du sa, at man må passere uken der man mistet sist for virkelig å kunne slappe av. Men håper du nå klarer å nyte at du faktisk er gravid:Heartred

Lite nytt på min front. Jeg hadde tenkt å vente helt til neste helg for å teste, for å slippe å få en negativ test i trynet rett før jobb.. men da er jeg jo 16 dpo.. Så får se hvor lenge jeg klarer å vente med å teste ila neste uke. Søndag er jeg faktisk 10 dpo, men tenkte det var alt for tidlig å teste. Men tydeligvis ikke for alle;)
 
Hvor skal jeg begynne :woot: I går var jeg 10dpo, dagen jeg testet positivt ved forrige graviditet. Og jeg klarte ikke la være å tisse i koppen :hilarious: Hadde en tidligtest igjen og den røk først, jaggu var det to streker!!! Så en vanlig test, to streker der også. Og da røk jammen meg den digitale også, litt lekrere å trykke den i fjeset på mannen når han kom hjem fra jobb enn en slik med tiss på :hilarious:

Nå kjenner jeg på en enorm glede blandet med redsel. Tørr ikke helt å ta inn over meg at vi er gravid igjen ❤ Det å være gravid etter en MA er nok ikke det letteste for psyken, så her tas en dag om gangen. Første steg blir IKM datoen. Ååå mitt lille hjerteplaster ❤

I går, 10 dpo:

Vis vedlegget 337070



I dag, 11dpo:

Vis vedlegget 337071
Åhh, fantastisk!!!:love7 Gratulerer så mye:Heartred
 
Hvor skal jeg begynne :woot: I går var jeg 10dpo, dagen jeg testet positivt ved forrige graviditet. Og jeg klarte ikke la være å tisse i koppen :hilarious: Hadde en tidligtest igjen og den røk først, jaggu var det to streker!!! Så en vanlig test, to streker der også. Og da røk jammen meg den digitale også, litt lekrere å trykke den i fjeset på mannen når han kom hjem fra jobb enn en slik med tiss på :hilarious:

Nå kjenner jeg på en enorm glede blandet med redsel. Tørr ikke helt å ta inn over meg at vi er gravid igjen ❤ Det å være gravid etter en MA er nok ikke det letteste for psyken, så her tas en dag om gangen. Første steg blir IKM datoen. Ååå mitt lille hjerteplaster ❤

I går, 10 dpo:

Vis vedlegget 337070



I dag, 11dpo:

Vis vedlegget 337071


Wiiii, så gode nyheter! Har ikke vært inne her på en stund. Gratulerer så mye!!! <3
 
Åhhh, så fantastisk!! GRATULERER så mye :Heartred:Heartred Må være et godt tegn og allerede få utslag på digital og! Jeg har troa på at dette går hele veien:smiley-angelic001 Men er nok som du sa, at man må passere uken der man mistet sist for virkelig å kunne slappe av. Men håper du nå klarer å nyte at du faktisk er gravid:Heartred

Lite nytt på min front. Jeg hadde tenkt å vente helt til neste helg for å teste, for å slippe å få en negativ test i trynet rett før jobb.. men da er jeg jo 16 dpo.. Så får se hvor lenge jeg klarer å vente med å teste ila neste uke. Søndag er jeg faktisk 10 dpo, men tenkte det var alt for tidlig å teste. Men tydeligvis ikke for alle;)

Tuuusen takk ❤ Håper jeg også at det går hele veien denne gangen og at det er ett godt tegn med sterke tester så tidlig :smiley-angelic001 Men må nok ihvertfall til uke 10 før jeg tørr å tro helt på det kan jeg tenke meg. Men foreløpig er jeg jo gravid, så skal prøve alt jeg kan å omfavne det med positive tanker :happy: Nå skal jeg sy en liten selebukse til babyen ❤

Skjønner den. Du er sterk om du klarer å vente til 16dpo, men da vet du nå at resultatet er riktig i det minste :happy: Evnt så får du ta urinprøven om morningen og dyppe testen når du kommer hjem fra jobb ;) Og ja, 10dpo er jo tidlig, men jeg har fått tydelig strek da ved begge graviditeter. Tror dog at egget har festet seg tidlig hos meg begge ganger, hadde festeblødning 5dpo begge ganger, men denne gang turte jeg ikke å si at det var det ettersom lutinus kan gi blødninger. Har ikke blødd før eller siden så var nok festeblødning denne gang også. :happy: Gleder meg til å høre ditt resultat, håper sånn for oss begge at dette går veien ❤
 
Hvor skal jeg begynne :woot: I går var jeg 10dpo, dagen jeg testet positivt ved forrige graviditet. Og jeg klarte ikke la være å tisse i koppen :hilarious: Hadde en tidligtest igjen og den røk først, jaggu var det to streker!!! Så en vanlig test, to streker der også. Og da røk jammen meg den digitale også, litt lekrere å trykke den i fjeset på mannen når han kom hjem fra jobb enn en slik med tiss på :hilarious:

Nå kjenner jeg på en enorm glede blandet med redsel. Tørr ikke helt å ta inn over meg at vi er gravid igjen ❤ Det å være gravid etter en MA er nok ikke det letteste for psyken, så her tas en dag om gangen. Første steg blir IKM datoen. Ååå mitt lille hjerteplaster ❤

I går, 10 dpo:

Vis vedlegget 337070



I dag, 11dpo:

Vis vedlegget 337071
Så fantastisk! Dette var virkelig en fin melding å lese - GRATULERER!!
Nå skal den lille spiren holde helt til juni 2020!
Hurra!!! :love7:Heartbigred
 
Da kan æ fløttes over til ruger satt inn et flott 3-dagers nu:) slimhinna så kjempefin ut, å plasseringa blei perfekt
Så nu e d bare å slappe av å la kroppen hente sæ inn mens vi vente.. har mye smerta etter egguttake ennu, så har fådd fri fra jobb resten av uka.. å fikk beskjed om å ringe på mandag ves æ treng sykemelding.. eggstokkan va fylt med veske/blod etter der di hadde henta ut eggan, så di va ennu ganske sprengt, å d kunne vest vare i nån daga... så æ klare verken sitt eller stå uten at d e smertefullt....men d e absolutt verd det
Gratulerer så masse som ruger! Nå må du hvile godt, og leve som du er gravid! Nyt denne følelsen. Håper du føler deg bedre snart.
:Heartred
 
Gratulerer så masse som ruger! Nå må du hvile godt, og leve som du er gravid! Nyt denne følelsen. Håper du føler deg bedre snart.
:Heartred

Takk:) ja skal ta d me ro nu:) skal nu legg til rette d æ kan før at d skal gå bra:)
 
Ååå tusen takk ❤❤❤ Hvordan går det med deg da?
Jo, det går fint her. Venter på mensen snart, så jeg kan komme meg videre til ferskforsøk. Og prøver å motivere meg.... Til ferskforsøk:wtf:

Har egentlig ikke så lyst til å gå gjennom alt det der igjen, men jeg vil jo også gjerne ha et barn til:rolleyes:
 
Jo, det går fint her. Venter på mensen snart, så jeg kan komme meg videre til ferskforsøk. Og prøver å motivere meg.... Til ferskforsøk:wtf:

Har egentlig ikke så lyst til å gå gjennom alt det der igjen, men jeg vil jo også gjerne ha et barn til:rolleyes:

Blir det oppstart og kort protokoll på den kommende syklusen da? :) Er ikke lett å motivere seg for utallige sprøyter, bivirkninger og gynekologtimer, men hva gjør vi ikke for de lille spirene våres. Det er rart hvordan den tunge veien blir litt glemt når man sitter der med positiv test ❤
 
Tusen takk snille du ❤ Nå må spiren klore seg godt fast :love7

Hvordan går det med deg da? :)
Og nyt følelsen, Paeonia! Den er så fortjent! Du er gravid. :Heartred:Heartred:Heartred

Jeg strever med menssmerter og bivirkninger av Utrogestan, testdag på tirsdag i neste uke, men kjenner ingen plasser at dette går veien dessverre. Prøver å forberede meg på det verste.
Men, men.

Gleder meg over at det lykkes for andre - det gir håp! :Heartred
 
Last edited:
Og nyt følelsen, Paeonia! Den er så fortjent! Du er gravid.

Jeg strever med menssmerter og bivirkninger av Utrogestan, testdag på tirsdag i neste uke, men kjenner ingen plasser at dette går veien dessverre. Prøver å forberede meg på det verste.
Men, men.

Gleder meg over at det lykkes for andre - deg gir håp! :Heartred

Tusen takk, du er god ❤

Huff det er ikke kjekt å ha det slik. Og fytti du er sterk som klarer å la være å teste! Er noe i det å forberede seg på det verste, men når det er sagt så hadde jeg massevis av mensmurringer forrige gang og var gravid for det om. Når IKM skulle være hadde jeg så vondt at jeg tenkte at løpet var kjørt, men spiren satt fremdeles da. Håper i det lengste for deg ❤

Og ja - alltid fint å se andre lykkes, det gir absolutt håp :happy:
 
Hvor skal jeg begynne :woot: I går var jeg 10dpo, dagen jeg testet positivt ved forrige graviditet. Og jeg klarte ikke la være å tisse i koppen :hilarious: Hadde en tidligtest igjen og den røk først, jaggu var det to streker!!! Så en vanlig test, to streker der også. Og da røk jammen meg den digitale også, litt lekrere å trykke den i fjeset på mannen når han kom hjem fra jobb enn en slik med tiss på :hilarious:

Nå kjenner jeg på en enorm glede blandet med redsel. Tørr ikke helt å ta inn over meg at vi er gravid igjen ❤ Det å være gravid etter en MA er nok ikke det letteste for psyken, så her tas en dag om gangen. Første steg blir IKM datoen. Ååå mitt lille hjerteplaster ❤

I går, 10 dpo:

Vis vedlegget 337070



I dag, 11dpo:

Vis vedlegget 337071
Ååå gratulerer så mye!!❤️❤️:love017:sad010
 
Da kom smilemunn på meg, så håper vi blastoen vil overleve opptining ❤️
 
Blir det oppstart og kort protokoll på den kommende syklusen da? :) Er ikke lett å motivere seg for utallige sprøyter, bivirkninger og gynekologtimer, men hva gjør vi ikke for de lille spirene våres. Det er rart hvordan den tunge veien blir litt glemt når man sitter der med positiv test ❤

Hehe, hvis det var så vel. Blir nok å planlegge fra da og til når neste forsøk med lang protokoll kan skje. Lang protokoll er som regel standard i det offentlige så man litt lettere kan time uttak og innsett til hverdager. Så da blir det vel tidligst forsøk i løpet av november vil jeg tro. Får se hva de sier neste uke.:) Det kan hende jeg også bare skal i gang... Sitter liksom i en slags uvisshet til jeg kan planlegge.... Jeg er dessverre en sånn en som liker å planlegge alt som kan (og ikke kan) planlegges :rolleyes:
 
Back
Topp