Symptomer

Småømme pupper som blir vondere ut over dagen. Er uggen i dag. Våkner leeenge før fuglene tenker på å fise om mårran.

I dag har jeg hatt ganske gode murringer i livmorområdet, som jeg trodde kanskje var menssmerter. Men de kjennes ikke ut som menssmerter heller. De er... annerledes.
 
Kvalm trøtt kvalm trøtt kvalm trøtt.. 2 små crazy jenter som trenger mye aktivitet+mor som er kvalm og trøtt = dårlig kombo
 
Skulle ønske jeg hadde noen symptomer :sorry: Gru-gleder meg til TUL i uke 7 kjenner jeg.
 
Skulle ønske jeg hadde noen symptomer :sorry: Gru-gleder meg til TUL i uke 7 kjenner jeg.

Jeg gjør også det nå. Synes at nesten alt av symptomer har forsvunnet... Jeg vet det ikke trenger å bety at det et noe galt for det, men hodet og tankene går jo sine egne veier. Skal inn i morgen. Blir godt å få et svar i alle fall.
 
Jeg gjør også det nå. Synes at nesten alt av symptomer har forsvunnet... Jeg vet det ikke trenger å bety at det et noe galt for det, men hodet og tankene går jo sine egne veier. Skal inn i morgen. Blir godt å få et svar i alle fall.
Jeg tenker at alt er i skjønneste orden, men godt å få det bekreftet uansett :love017
Hvor langt på vei er du i morgen?
 
7+2 nå, men dette har bygget seg opp de siste 14 dagene: kvalm, dårlig søvn, trøtt, ømme pupper, ligamentsmerter, luftsmerter, mildt forstoppet og hodepine:wtf:
Godt å kjenne at man lever si:hilarious:
Må vel bare innse at når det er 11!år siden siste svangerskap, så husker man kanskje ikke helt hvordan det var i starten:joyful:
 
Jeg tenker at alt er i skjønneste orden, men godt å få det bekreftet uansett :love017
Hvor langt på vei er du i morgen?

Ja, burde jo heller tenke slik :happy:
Er 7+0 i morgen.
 
Denne uken sliter jeg med oppblåst mage og forstoppelse!
Kjenner at det skjer noe nedi der - men ser jo ut som jeg er 5 mnd på vei allerede :p

Litt bekymret for tempo og arbeidsmengde opå jobb.. hadde ganske vonde stikkinger når jeg anstrengte meg for mye i dag.
7+3
 
Denne uken sliter jeg med oppblåst mage og forstoppelse!
Kjenner at det skjer noe nedi der - men ser jo ut som jeg er 5 mnd på vei allerede :p

Litt bekymret for tempo og arbeidsmengde opå jobb.. hadde ganske vonde stikkinger når jeg anstrengte meg for mye i dag.
7+3

Lytt til kroppen!!:happy: er den som bestemmer resten av året, også får en svært lite igjen for å presse seg..:shy:
 
Lytt til kroppen!!:happy: er den som bestemmer resten av året, også får en svært lite igjen for å presse seg..:shy:

Presser meg ikke akkurat, men skjønner hva du mener.
Har tidligere lagt ut et innlegg om at jeg var redd for dette.. jeg jobber helt normalt med mine vanlige oppgaver og kjenner det på magen/livmor/lysk allerede. men det er ALT for tidlig å fortelle det til noen :(
 
Presser meg ikke akkurat, men skjønner hva du mener.
Har tidligere lagt ut et innlegg om at jeg var redd for dette.. jeg jobber helt normalt med mine vanlige oppgaver og kjenner det på magen/livmor/lysk allerede. men det er ALT for tidlig å fortelle det til noen :(

Ja, skjønner hva du mener :(
Er så kinkig i starten!
 
I dag har jeg tisset hele tiden, veldig fornøyd med det :p
Vil gjerne ha litt symptomer :hilarious: trenger ikke å bli kvalm da :p
 
5+0 I dag. Litt mer sliten enn jeg pleier, småkvalm, litt mensenmurringer. Må tisse ofte og har mye mareritt.
 
4+0, jeg har i flere dager våknet opp uggen/kvalm, våknet en dag med blodsmak i munnen også, men det er noen dager siden. Har skikkelig murringer/stikk/strekk, vanskelig å forklare for det kjennes ikke ut som menssmerter, men smertene kan sammenlignes på en måte. Har fått mye større pupper som nå er blitt kjempe ømme og jeg har som vanlig vondt i symfysen og bekken. Håper det vedvarer, jeg ter ALT bare dette kan gå bra!
 
4+0, jeg har i flere dager våknet opp uggen/kvalm, våknet en dag med blodsmak i munnen også, men det er noen dager siden. Har skikkelig murringer/stikk/strekk, vanskelig å forklare for det kjennes ikke ut som menssmerter, men smertene kan sammenlignes på en måte. Har fått mye større pupper som nå er blitt kjempe ømme og jeg har som vanlig vondt i symfysen og bekken. Håper det vedvarer, jeg ter ALT bare dette kan gå bra!
Enig i det! 9 måneder med hva som helst for at det skal gå bra til slutt
 
4+0, jeg har i flere dager våknet opp uggen/kvalm, våknet en dag med blodsmak i munnen også, men det er noen dager siden. Har skikkelig murringer/stikk/strekk, vanskelig å forklare for det kjennes ikke ut som menssmerter, men smertene kan sammenlignes på en måte. Har fått mye større pupper som nå er blitt kjempe ømme og jeg har som vanlig vondt i symfysen og bekken. Håper det vedvarer, jeg ter ALT bare dette kan gå bra!
Enig! Heng meg opp ned og kil meg under beina mens jeg spyr 9 måneder i strekk, jeg tar det!
 
Våkner tiiidlig! I dag våknet jeg klokka 5, det er på en måte innafor :p Men 2-3-4? Niks!
 
Våkner tiiidlig! I dag våknet jeg klokka 5, det er på en måte innafor :p Men 2-3-4? Niks!
Det gjorde jeg mye sist!
Våknet 4 i natt, men fikk sove igjen fort heldigvis :p
 
Jeg har en kropp som ikke er lik hver dag! Men kan ikke klage sånn egentlig. Det mest plagsomme er at jeg er veldig trøtt (dagens høydepunkt er å legge seg på kvelden) og veldig såre bryster om natten. Håper det er positivt for er såååå nervøs før første TUL! Er 6+5 men tror forsatt ikke helt på jeg er gravid enda (1 blodprøve og 5 tester har jeg tatt... #gal)... Men prøver å si til meg selv at alle graviditeter er unike - og det som er normalt for meg er ikke normalt for andre og omvendt.

Sender en digital klem til andre som føler de er på symptomjakt daglig:Heartpink
 
Back
Topp