Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 4+2, lå på sofaen også kjente jeg et kjempe stikk fra magen og ned i, ehh... Tissen, kjentes ut som en nål. Veldig vondt, og var bare et stikk. Noen som har opplevd lignende? Hatt masse stråling fra midten og ned i lånene, men ikke fra øvre del av magen og ned, og ikke så kraftig! Er selvsagt kjemoeredd da det enda er tidlig. Ikm i morgen /onsdag
Ja. Fikk positiv på torsdag, hadde også noe jeg er sikker på var festesmerter 5dpo,er i dag 13 dpoJeg opplevde også noe liknende, da var jeg 3+1 altså rundt 8 dpo, kan si det jeg kjente var festesmerter. Har du testet?
Ja. Fikk positiv på torsdag, hadde også noe jeg er sikker på var festesmerter 5dpo,er i dag 13 dpo
Lite her også. En del murring og trøtt på kvelden, men det har jeg alltid vert! regner med det tar seg opp når hjertet begynner å sjå i neste uke enn så lenge er det litt godt og å ikke kjenne for mye! Livredd for å bli dårligJeg har foreløpige kjent lite til svangerskapet
Litt murrinher, og antydning til ømme bryster. Er bare 4+3, så tar det fremdels med ro. Erfaringen tilsier at kvalmen kommer fort nok
Og skikkelig hodepine! Både før og etterFør ikm: litt kvalme på kvelden innimellom, leamus, stikk og strekk i mage, plutselig ingen kviser(pleier å få en del),bittelitt ømme pupper, frysen, trøtt, oppblåst. Kunne nesten kjenne symptomer rett etter egget ble befruktet
Etter ikm: kvalm hvis jeg ikke spiser med en gang jeg våkner, sykt vonde pupper, oppblåst, veldig sliten og må ta en powernap innimellom