Symptomer

Uke 4 og 5: Kvalm, trøtt, oppblåst, murringer, sulten, humørsvigninger, tørst, tissetrengt og metallsmak i munnen.

Nå er jeg 5+3 og litt mindre oppblåst, og ingen murringen men stølhet eller noe sånt i lysken.
 
Før ikm: Murringer, trøtt, mye vondt i hodet (vet ikke om der er symptom?), smerter i bekken
Nå (4+5): Enda vondere smerter i bekken, tisser oftere, økt utflod, trøtt
 
Gikk gjennom fitbit-loggen min og ser nå at hvilepulsen min jevnt har økt fra 54 til 63 :) Så hvis det er et symptom så har jeg det også :D
 
Hodepine, trøtt og uvel, litt kvalme. mensmurringer. Jeg er 4+1 idag. Hadde diaré for tre dager siden.
 
Har merket at jeg er mer oppblåst/mer luft og rumling i magen de siste dagene. Små murringer a la kommende mens gjennom hele dagen, men ikke vondt. Ellers er formen god, noen antydninger til litt kvalme innimellom. Kjenner fortsatt ikke noe i brystene, de er helt som normalt.
5+2.
 
Last edited:
Ømme pupper, uvel/uggen, men ikke kvalm, og hard i magen :wacky:
 
Nytt symptom har dukket opp de siste dagene. Jeg får latterkrampe av ingenting :D:smiley-bounce022
 
Er 4+2, lå på sofaen også kjente jeg et kjempe stikk fra magen og ned i, ehh... Tissen, kjentes ut som en nål. Veldig vondt, og var bare et stikk. Noen som har opplevd lignende? Hatt masse stråling fra midten og ned i lånene, men ikke fra øvre del av magen og ned, og ikke så kraftig! Er selvsagt kjemoeredd da det enda er tidlig. Ikm i morgen /onsdag
 
Er 4+2, lå på sofaen også kjente jeg et kjempe stikk fra magen og ned i, ehh... Tissen, kjentes ut som en nål. Veldig vondt, og var bare et stikk. Noen som har opplevd lignende? Hatt masse stråling fra midten og ned i lånene, men ikke fra øvre del av magen og ned, og ikke så kraftig! Er selvsagt kjemoeredd da det enda er tidlig. Ikm i morgen /onsdag

Jeg opplevde også noe liknende, da var jeg 3+1 altså rundt 8 dpo, kan si det jeg kjente var festesmerter. Har du testet?
 
Jeg har foreløpige kjent lite til svangerskapet :)
Litt murrinher, og antydning til ømme bryster. Er bare 4+3, så tar det fremdels med ro. Erfaringen tilsier at kvalmen kommer fort nok :hilarious:
 
Jeg har foreløpige kjent lite til svangerskapet :)
Litt murrinher, og antydning til ømme bryster. Er bare 4+3, så tar det fremdels med ro. Erfaringen tilsier at kvalmen kommer fort nok :hilarious:
Lite her også. En del murring og trøtt på kvelden, men det har jeg alltid vert! :hilarious: regner med det tar seg opp når hjertet begynner å sjå i neste uke :) enn så lenge er det litt godt og å ikke kjenne for mye! Livredd for å bli dårlig:nailbiting:
 
Er 6+1 i dag og mine symptomer så langt har vært mye murringer/mensensmerter, ømme bryster, må tisse oftere, Sover dårlig og nå begynner jeg å merke kvalmen også.
 
Før ikm: litt kvalme på kvelden innimellom, leamus, stikk og strekk i mage, plutselig ingen kviser(pleier å få en del),bittelitt ømme pupper, frysen, trøtt, oppblåst. Kunne nesten kjenne symptomer rett etter egget ble befruktet:hilarious:

Etter ikm: kvalm hvis jeg ikke spiser med en gang jeg våkner, sykt vonde pupper, oppblåst, veldig sliten og må ta en powernap innimellom:hilarious:
 
Før ikm: litt kvalme på kvelden innimellom, leamus, stikk og strekk i mage, plutselig ingen kviser(pleier å få en del),bittelitt ømme pupper, frysen, trøtt, oppblåst. Kunne nesten kjenne symptomer rett etter egget ble befruktet:hilarious:

Etter ikm: kvalm hvis jeg ikke spiser med en gang jeg våkner, sykt vonde pupper, oppblåst, veldig sliten og må ta en powernap innimellom:hilarious:
Og skikkelig hodepine! Både før og etter
 
oppblåst, våkner om natta. må på do ofte. tørst og tørr i halsen. ekstreeemt trøtt. og bekkensmerter er komt for fullt igjen. 6+3
 
Føler de første ukene er en evig symptomjakt, men det jeg merker mest er at jeg ikke lenger har lyst på kaffe og sjokolade... :woot:
 
Har fryktelig lite energi for tiden. Sover ikke mer enn normalt, men føles som jeg går rundt med for lite batteri på dagtid.
 
6+3 idag. Idag har kvalmen komt for fullt! Eg e og mye oftere sulten, akkuratt som eg aldri blir mett. Mye mensmurring og stikninger, å springe oftere på do.. :)
 
Back
Topp