Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle vært "nøs", men jeg får ikke redigert trådene mine av en eller annen grunn?
6+4 og har vært megakvalm i 1 uke nå. Det blir verre når jeg spiser eller drikker, og er på sitt «beste» når det er lenge siden jeg har spist. Kan ikke spise særlig mye annet enn knekkebrød med smør. Ligger i sengen fra morgen til kveld, klarer ikke stå oppreist over lengre tid. Jeg kaster ikke opp fordi jeg unngår alt jeg kan som trigger brekningsrefleks - store slurker drikke, mye mat, tannpuss osv. Føles likevel som om jeg kan spy når som helst Har prøvd SeaBand, ingefærtabletter, lovehearts, dundersalt.. Ingenting som hjelper. Får ikke tatt gravidvitaminene, så litt bekymret for det.. også lukter ALT vondt. Nå har jeg tatt 1 postafentablett før leggetid de to siste dagene bare for å få sove siden det tar de verste toppene. Jeg vet ikke hva jeg gjør dersom dette varer lenge Helt ærlig klarer jeg nesten ikke tenke at det er verdt det en gang
Tusen takk for tipsVi er flere som har opplevd det, var slik til meg også helt plutselig for en uke siden. Hvis du går inn på Teknisk-delen av forumet og legger igjen en kommentar i en av trådene som handler om at redigeringsmuligheter har forsvunnet, så fikser de det for deg.
Jeg fikk også dette, men 8dpo da så tror det var festesmerterEr 4+2, lå på sofaen også kjente jeg et kjempe stikk fra magen og ned i, ehh... Tissen, kjentes ut som en nål. Veldig vondt, og var bare et stikk. Noen som har opplevd lignende? Hatt masse stråling fra midten og ned i lånene, men ikke fra øvre del av magen og ned, og ikke så kraftig! Er selvsagt kjemoeredd da det enda er tidlig. Ikm i morgen /onsdag
Plutselig fått litt bedre dager med mindre følelse av å være uvel/uggen, også ømme bryster som er av og på... liker ikke! Kan ikke alt bare være så en slipper å bekymre seg
Håper ikke det var det for min del, for det betyr at 2 egg har festet seg satser på da bare strakk strakk seg og ikke noe mer enn det...Jeg fikk også dette, men 8dpo da så tror det var festesmerter
Haha, nei men har lest at det grsver seg inn i livmorveggen de første ukene, så man kan nok kjenne på det litt av og på Tror bare det er positivt!Håper ikke det var det for min del, for det betyr at 2 egg har festet seg satser på da bare strakk strakk seg og ikke noe mer enn det...
Ahaa! Ok, får håpe det da ja!Haha, nei men har lest at det grsver seg inn i livmorveggen de første ukene, så man kan nok kjenne på det litt av og på Tror bare det er positivt!