Symptomer

5+6, kvalmen kom for fullt i kveld! Er nummeret før jeg kaster opp hele tiden :sick006 Har heldigvis en bøtte klar:meh: Ellers er brystene så ømme at det kjennes ut som de er blå:eek: og sliten og trøtt hele dagen. Får vell bare prøve å tenke at det er positivt:playful:
 
6+2 i dag.
Kan virkelig ikke huske jeg var så trøtt og sliten i sist svangerskap! Kjenner matlysten ikke er slik den pleier å være, og glemmer fort å spise og blir da fort uggen. Slik var det ikke sist, så dette er veldig nytt for meg. Håper virkelig ikke uggenheten utvikler seg til kvalme..:nailbiting:
 
6+4 og har vært megakvalm i 1 uke nå. Det blir verre når jeg spiser eller drikker, og er på sitt «beste» når det er lenge siden jeg har spist. Kan ikke spise særlig mye annet enn knekkebrød med smør. Ligger i sengen fra morgen til kveld, klarer ikke stå oppreist over lengre tid. Jeg kaster ikke opp fordi jeg unngår alt jeg kan som trigger brekningsrefleks - store slurker drikke, mye mat, tannpuss osv. Føles likevel som om jeg kan spy når som helst :yuck: Har prøvd SeaBand, ingefærtabletter, lovehearts, dundersalt.. Ingenting som hjelper. Får ikke tatt gravidvitaminene, så litt bekymret for det.. også lukter ALT vondt. Nå har jeg tatt 1 postafentablett før leggetid de to siste dagene bare for å få sove siden det tar de verste toppene. Jeg vet ikke hva jeg gjør dersom dette varer lenge :nailbiting: Helt ærlig klarer jeg nesten ikke tenke at det er verdt det en gang
 
Jeg nød nettopp, og det kjentes ut som om livmoren min revnet :hilarious: Vet ikke om ligamentsmerter kalles et symptom, men jeg tar for øyeblikket de jeg kan få :D
 
Skulle vært "nøs", men jeg får ikke redigert trådene mine av en eller annen grunn?
 
Kjenner ikke så mye symptomer annet enn veldig ømme pupper. Glad for dem, for da blir jeg ikke nervøs uten andre symptomer :hilarious:
 
Skulle vært "nøs", men jeg får ikke redigert trådene mine av en eller annen grunn?

Vi er flere som har opplevd det, var slik til meg også helt plutselig for en uke siden. Hvis du går inn på Teknisk-delen av forumet og legger igjen en kommentar i en av trådene som handler om at redigeringsmuligheter har forsvunnet, så fikser de det for deg. :)
 
6+4 og har vært megakvalm i 1 uke nå. Det blir verre når jeg spiser eller drikker, og er på sitt «beste» når det er lenge siden jeg har spist. Kan ikke spise særlig mye annet enn knekkebrød med smør. Ligger i sengen fra morgen til kveld, klarer ikke stå oppreist over lengre tid. Jeg kaster ikke opp fordi jeg unngår alt jeg kan som trigger brekningsrefleks - store slurker drikke, mye mat, tannpuss osv. Føles likevel som om jeg kan spy når som helst :yuck: Har prøvd SeaBand, ingefærtabletter, lovehearts, dundersalt.. Ingenting som hjelper. Får ikke tatt gravidvitaminene, så litt bekymret for det.. også lukter ALT vondt. Nå har jeg tatt 1 postafentablett før leggetid de to siste dagene bare for å få sove siden det tar de verste toppene. Jeg vet ikke hva jeg gjør dersom dette varer lenge :nailbiting: Helt ærlig klarer jeg nesten ikke tenke at det er verdt det en gang

Huff, det høres trasig ut når det er såpass mye! Håper det letter snart for deg og blir bedre. ❤️ Det er jo en mager trøst akkurat nå når du er midt oppi det og er dårlig, men det vil være verdt det til slutt.
 
Vi er flere som har opplevd det, var slik til meg også helt plutselig for en uke siden. Hvis du går inn på Teknisk-delen av forumet og legger igjen en kommentar i en av trådene som handler om at redigeringsmuligheter har forsvunnet, så fikser de det for deg. :)
Tusen takk for tips :):hello2
 
Er 4+2, lå på sofaen også kjente jeg et kjempe stikk fra magen og ned i, ehh... Tissen, kjentes ut som en nål. Veldig vondt, og var bare et stikk. Noen som har opplevd lignende? Hatt masse stråling fra midten og ned i lånene, men ikke fra øvre del av magen og ned, og ikke så kraftig! Er selvsagt kjemoeredd da det enda er tidlig. Ikm i morgen /onsdag
Jeg fikk også dette, men 8dpo da så tror det var festesmerter
 
4+1 og har vært litt uvel/uggen på formiddagen de i går og i dag.
Før IKM var det eneste stillinger og strålende smerte i livmorområdet og ned til underlivet, og veldig hodepine et par dager (uvanlig for meg)
 
Plutselig fått litt bedre dager med mindre følelse av å være uvel/uggen, også ømme bryster som er av og på... liker ikke! Kan ikke alt bare være så en slipper å bekymre seg :wtf::hilarious:
 
Plutselig fått litt bedre dager med mindre følelse av å være uvel/uggen, også ømme bryster som er av og på... liker ikke! Kan ikke alt bare være så en slipper å bekymre seg :wtf::hilarious:

Helt enig! Har kun ømme bryster, er glad for det hvis det går bra med lille i magen!
 
Håper ikke det var det for min del, for det betyr at 2 egg har festet seg :hilarious: satser på da bare strakk strakk seg og ikke noe mer enn det...:)
Haha, nei men har lest at det grsver seg inn i livmorveggen de første ukene, så man kan nok kjenne på det litt av og på :) Tror bare det er positivt!
 
Skikkelig metallsmak i munnen i kveld, ikke opplevd tidligere, 6+0 i dag:)
 
Skulle ønske det fantes en fasit på hvilke symptomer man SKAL ha :excited001

jeg blir sprø av dette med av-og-på :p
 
Back
Topp