Symptomer

En tråd i 'Desember 2020' startet av HåpefullTrønder, 22 Mar 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. HåpefullTrønder Forelsket i forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Morsomt å følge med på hvilke symptomer vi får! Skriv gjerne om symptomene kom før ikm eller hvilken svangerskapsuke :Heartpink

2. HåpefullTrønder Forelsket i forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Før ikm: mye kviser, veldig oppblåst, alltid sulten, tett i nesen og litt kvalm nå og da :happy:

3. Mammalykke95 Flørter med forumet

Før ikm : plutselig lyst på kaffe, noe jeg aldri har likt. Mensmurring, kvalme, oppkast og tisser oftere. Fikk svak positiv 10 dpo kveld, og litt sterkere 11 dpo morgen. Tenker å kjøpe digital i morgen :) klarer ikke helt å tro på dette før en digital sier gravid...❤️

• Hjertelig Hjertelig x 1
  4. Dustoreverden Andre møte med forumet

Før IKM: Veldig ømme brystvorter/bryster, murring i magen (ikke så helt likt som ved mens, mer isende/strekkende følelse), tett i nesten (nesten umiddelbart etter befrukting). Etter IKM: I dag har jeg merket at jeg har et behov for å spise med en gang jeg blir sulten, hvis ikke blir jeg svimmel og kvalm.

• Liker Liker x 1
  5. HåpefullTrønder Forelsket i forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Morgenkvalmen slo inn i dag 4+0.. Hadde heldigvis saltkjeks i beredskap, hjalp litt! :happy:

6. RosaSol Betatt av forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Her er et kranglete bekken første symptom- sverger på at det låser seg i det sekundet egget blir befruktet:laughing002

• Morsom Morsom x 2
  7. Hepe Gift med forumet Sensommerbarna 2016

Er 3+1(8dpo) idag.
    Før ikm: murringer.
    Bekkenet kan være litt vondt avogtil.
    Mer sulten.
    Føler jeg på tisse mer.
    Vonde bryster litt avogpå, anderledes enn vanlig.
    uvel/svimmel, men kan være andre ting...
    trøtt, men trenger ikke være på grunn av graviditeten.

8. Helenaa Første møte med forumet

4 dager før IKM: Luft i magen, trøtt
    2 dager før IKM: Migrene, kvalm, trøtt, og MYE luft i magen...
    1 dag før IKM: Kvalm, "tung" i hode og trøtt..
    Testet positivt samme dag og er nå 3+6 :love7

Last edited: 27 Mar 2020
  9. IsThisReal Glad i forumet

Trøtt - trøttere - zZzzzz

:singing:

10. fl0werp0wer Forelsket i forumet Snøkrystallene2021❄️

4+4 i dag, og har hatt veldig oppblåst mage og luftsmerter i ca 5 dager. Ømme pupper (spesielt mot armhulene), murringer og stikking nedi magen kom for ca tre dager siden. Har også vært EKSTREMT sulten de siste dagene. Det blir aldri nok! Og en del utflod har jeg hatt fra dagen før positiv test.

11. ruccola Glad i forumet Vi som prøver :) Himmelbarn

Har ikke merket noe spesielt ennå, med unntak av litt kvalme/vært ørlite uvel før frokost og eller senere på dagen. Tenkte ikke automatisk graviditet ettersom jeg har hatt det sånn tidligere innimellom også, hvis jeg har sovet dårlig eller er veldig sulten osv, men jammen var det en spire der.

12. Luna94 Forumet er livet Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

SÅ trøtt.... føles som en aldri våkner helt opp:shy:
    Ellers er det også litt ubehagelig med stramme bukser, allerede!:wacky:

• Enig Enig x 2
  13. Rayooma Flørter med forumet

Metallsmak i munnen 7 dpo
    Neseblod 10 dpo
    Mensmurinnger siden 1 -4 dpo, så på igjen fra 10 og frem til nå
    Vondt ibrystene 10 dpo og bekkenlåsning allerede :/
    Kjempe trøtt siden 8dpo
    Ubehagelig med stramme bukser 12 dpo

14. Kantarell Glad i forumet Tilgangsansvarlig ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Tisser i tide og utide :hilarious:
    Ømme pupper
    Småkvalm

15. Luna94 Forumet er livet Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

3+6 idag, og ikveld kom det noen skikkelige tak i livmorsområdet, spesielt ved brå bevegelser!
    Blir jo livredd for at tr plutselig dukker opp i morgen, selv om jeg VET at det er like normalt ved gravditet :shy:
    Andre som kjenner det jobber, drar eller stikker litt?

• Enig Enig x 2
    • Liker Liker x 1
  16. Sibee Andre møte med forumet

8 dpo i dag og har ikke testet enda, men jeg merker at noe er annerledes denne gangen. det startet med noen skikkelig stikk 4 dpo. Bittelitt spotting som kun satt litt farge på utfloden 5 dpo, samt murringe hele dagen og strålinger nedover lysken. Har hatt murringer frem til idag.
    Disse symptomene har jeg aldri hatt så lenge før IKM så jeg håper virkelig for at det går denne gangen.

• Optimistisk Optimistisk x 2
  17. ruccola Glad i forumet Vi som prøver :) Himmelbarn

Jeg kjente murringer/litt stikking tidligere i dag. Ikke mye eller lenge, kjentes litt ut som menssmerter.

• Liker Liker x 1
  18. Løvepote Flørter med forumet

Jeg er 4+0 i dag, og har faktisk kjent mindre enn de gangene jeg har trodd jeg var gravid, men ikke var det.
    Det jeg merker nå er stikking i underlivet, ofte på én side om gangen, og som kan gå litt nedover i låret. Beroligende å kjenne at NOE skjer :joyful:

19. ruccola Glad i forumet Vi som prøver :) Himmelbarn

Ja, samme her, har hatt mer symptomer de gangene det har vært falsk alarm :D

• Enig Enig x 1
  20. HåpefullTrønder Forelsket i forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Begynner å ha litt kvalme på formiddagen hver dag, ingenting på morgenen! Og heldigvis ikke noe spying foreløpig :nailbiting:

Del denne siden