Symptomer

Jeg nyser også noen ganger i løpet av dagen. :rolleyes: Og har opplevd litt blod innimellom når jeg snyter meg. Jeg har aldri blødd neseblod i hele mitt liv, så det er helt nytt for meg. :p
 
Jøss, her er det mange som nyser :laughing002 Jeg er tett i nesa, men samboeren tar seg av nysingen her. Samarbeider visst godt vi ... haha. Ellers er jeg SÅ trøtt igjen. Det ga seg en periode, men nå (17+0) er jeg super trøtt igjen :dontknow
 
Jøss, her er det mange som nyser :laughing002 Jeg er tett i nesa, men samboeren tar seg av nysingen her. Samarbeider visst godt vi ... haha. Ellers er jeg SÅ trøtt igjen. Det ga seg en periode, men nå (17+0) er jeg super trøtt igjen :dontknow
Jeg og. Kan sove i det uendelige og sliter med å holde meg våken på jobb. Trodde jeg var ferdig med dette!
 
Nyser vel ikke så mye , men mer enn vanlig kanskje. Er kronisk tett i nesen , og har hodepine nesten hver dag.
Ellers må jeg jo opp på do en gang pr natt.
 
Symptomer pr dags dato er trøttere enn trøttest, sykt sulten. Søtsuget er til å dø av. Og ømme og harde pupper. Tett i nesen og veldig rastløse bein. Haha var vel ganske mye når eg begynte å tenke meg om
 
Konstant småtett i nesa, og en del nysing her og‍♀️ Trøtt og sliten. Ellers er alt tipp topp og mye bedre enn første trimester
 
19+5
Fortsatt veldig trøtt og sliten, har skikkelig hjernetåke på slutten av dagen.
Hatt en del kynnere site uka.
Har kun en brystvorte som er veldig øm ved berøring.
 
Back
Topp