Symptomer

Kjenner innimellom at det stikker og strekker seg oppover mot magen. Regner med det er livmor som jobber og strekker på seg :p
 
Trøtt, rastløsebein som kommer og går. Begynt å bli småkvalm/uggen. Sulten 24/7. Kommer til å ligge på meg masse hvis dette fortsetter
 
Jeg har i løpet av dagen fått en forferdelig smak i munnen. Det hjalp ikke å pusse tennene en gang, tannkrem har jo for vane å dekke over alt annet.. er det denne metallsmaken det er snakk om?
 
7+2 nå, men dette har bygget seg opp de siste 14 dagene: kvalm, dårlig søvn, trøtt, ømme pupper, ligamentsmerter, luftsmerter, mildt forstoppet og hodepine:wtf:
Godt å kjenne at man lever si:hilarious:
Må vel bare innse at når det er 11!år siden siste svangerskap, så husker man kanskje ikke helt hvordan det var i starten:joyful:
Samme her,10 år siden sist på meg!
 
Sååååå trøtt og sliten - konstant!
 
I dag smakte appelsinjuicen spy :yuck: puppene begynner å bli mer ømme og kvalmen kommer plutselig hele døgnet. Kjenner eg akkurat nå bare er glad for symptomene.
 
Er 10+1 i dag. Var frem til for et par uker siden småkvalm og trøtt hele dagen, frøys mye. De siste par ukene har jeg vært bedre på dagtid, men blitt kvalm og oppblåst på ettermiddagen. Etter middag er jeg så oppblåst at det ofte kjennes ut som at magen skal sprekke. Det er med andre ord ganske ubehagelig og jeg merker at at det tærer på kreftene! Andre som har/har hatt det sånn? Erfaringer med når/om(?) det går over? Skal kunne leve med det noen uker til, men håper for all del ikke det er fare for å gå sånn resten av svangerskapet. Er jo forberedt på at det kan bli trangt om plassen der inne, men det bør vel ikke komme før i siste trimester.
 
Ømme pupper - hvor lenge er det vanlig at de er ømme?:rolleyes:
10+0 og fortsatt ganske ømme
 
Noen som opplever å nyse oftere nå som du har blitt gravid? :inpain: Nyser minst to ganger hver dag.
 
Jepp! Nyser hver dag!!

Godt å høre at vi er flere. Samboer truet med storrengjøring. Alle møbler fram og skikkelig skuring. Han hadde ikke tro på at dette kunne være noe symptom :hilarious:

Her også, nyser mye mer enn før:inpain: nå har jeg også kommet i fasen med neseblod nesten daglig:yuck:

Nei, fysj da! Er det den veien det heller :eek: Håper det går over for deg!
 
Noen som opplever å nyse oftere nå som du har blitt gravid? :inpain: Nyser minst to ganger hver dag.

Jepp, nyser flere ganger om dagen og tett nese siden positiv test omtrent! :bored:
 
Back
Topp