Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her,10 år siden sist på meg!7+2 nå, men dette har bygget seg opp de siste 14 dagene: kvalm, dårlig søvn, trøtt, ømme pupper, ligamentsmerter, luftsmerter, mildt forstoppet og hodepine
Godt å kjenne at man lever si
Må vel bare innse at når det er 11!år siden siste svangerskap, så husker man kanskje ikke helt hvordan det var i starten
Lurer jeg også på, er 10+5 og heelt krise vondeØmme pupper - hvor lenge er det vanlig at de er ømme?
10+0 og fortsatt ganske ømme
Lurer jeg også på, er 10+5 og heelt krise vonde
Noen som opplever å nyse oftere nå som du har blitt gravid? Nyser minst to ganger hver dag.
Her også, nyser mye mer enn før nå har jeg også kommet i fasen med neseblod nesten dagligNoen som opplever å nyse oftere nå som du har blitt gravid? Nyser minst to ganger hver dag.
Jepp! Nyser hver dag!!
Her også, nyser mye mer enn før nå har jeg også kommet i fasen med neseblod nesten daglig
Noen som opplever å nyse oftere nå som du har blitt gravid? Nyser minst to ganger hver dag.
Nyser hver dag jeg og ..Noen som opplever å nyse oftere nå som du har blitt gravid? Nyser minst to ganger hver dag.