Symptomer

Er det noen som har opplevd at det kjennes ut som om livmora får en ordentlig strekk i noen sekunder(som å få en skikkelig vond strekk i en muskel) når man ligger i senga og skal f.eks vri seg fra å ligge på ryggen over til magen?
Ikke denne gangen, men har opplevd det før! Det må da være et godt tegn, skjer sikkert fordi den strekkes og vokser :)
 
Er det noen som har opplevd at det kjennes ut som om livmora får en ordentlig strekk i noen sekunder(som å få en skikkelig vond strekk i en muskel) når man ligger i senga og skal f.eks vri seg fra å ligge på ryggen over til magen?
Veldig ofte! Ofte når jeg sitter og reiser med opp litt brått:)
 
Er det noen som har opplevd at det kjennes ut som om livmora får en ordentlig strekk i noen sekunder(som å få en skikkelig vond strekk i en muskel) når man ligger i senga og skal f.eks vri seg fra å ligge på ryggen over til magen?

Ja, jeg har kjent på det, både den gangen det gikk bra, og nå denne gangen. Det trygger meg at det blir vondt faktisk! :)
 
Ja, jeg har kjent på det, både den gangen det gikk bra, og nå denne gangen. Det trygger meg at det blir vondt faktisk! :)
Enig i det! Tar alt av symptomer som et godt tegn
 
Synes også at jeg kjenner at det renner, men det kommer ikke så veldig mye allikevel. Sjekker også om det er blod :rolleyes:
 
I går var puppene så såre at jeg ikke kunne ligge på siden eller gå i nedoverbakke uten at det brant. I dag er de så vidt ømme. Noen andre som opplever at det varierer?
 
I går var puppene så såre at jeg ikke kunne ligge på siden eller gå i nedoverbakke uten at det brant. I dag er de så vidt ømme. Noen andre som opplever at det varierer?

Jepp, varierer i løpet av dagen også! I starten av uka var de nesten ikke ømme, men i slutten av uka er de veeeldig ømme igjen:wacky:
 
De siste dagene har kvalmen kommet for fullt. Sliter med å få i meg noe som helst og føles ut som jeg må kaste opp hele tiden. 6+5 I dag. Er fortsatt sliten, men ellers har jeg ikke noen andre plager nå. Puppene har ikke vært ømme i det hele tatt og det bekymrer meg litt..
 
Er det noen som har opplevd at det kjennes ut som om livmora får en ordentlig strekk i noen sekunder(som å få en skikkelig vond strekk i en muskel) når man ligger i senga og skal f.eks vri seg fra å ligge på ryggen over til magen?
Ja, hvis jeg snur eller reiser meg brått, og noen ganger når jeg nyser. Har forstått det som at det er vanlig. :)
 
I går var puppene så såre at jeg ikke kunne ligge på siden eller gå i nedoverbakke uten at det brant. I dag er de så vidt ømme. Noen andre som opplever at det varierer?
Ja, varierer fra dag til dag og i løpet av dagen. Mannen tror jeg er koko som tar meg selv på puppene hele dagen. :hilarious:
 
8+4 og såååå ømme pupper! Spesielt morgen og kveld :eek: kan ikle huske de var så ømme så lenge sist! Da har det gitt seg uke 7-8, men også endt i MA!
 
De siste dagene har jeg hatt en form for kvalme, fornøyd med det :D Ikke så ille, men nok til at jeg kjenner at noe skjer :hilarious:
 
Uteblitt mens, kvalm, svimmel, trøtt og nå positiv test
 
Back
Topp