Symptomer

Testet positivt i dag og natural cycles sier 3+6. Testet fordi jeg kjente at jeg hadde veldig ømme bryster, ellers ingenting enda. Ganske uvirkelig og veldig stas ❤️
 
Jeg var spent på når symptomene skulle komme sånn ordentlig. Hadde bare litt murringer i magen og ømme nipler helt fram til 6+3, da begynte kvalmen.. Klarte ikke spise noen ting nesten! Det eneste jeg hadde lyst på var pizza, men etter ett stykke og litt vann, kom det rett opp igjen... 6+4 taklet jeg ikke å putte noe i munnen før helt på kvelden. Disse to dagene var her grusomme! Idag (6+5) klarte jeg å spise både frokost, lunsj og litt mellommåltid Savner da jeg ikke hadde noen symptomer jeg:(
 
Når kom kvalmen for dere? :)
Er fornøyd med å ikke være det enda, men redd den er rett rundt hjørnet :p
 
Blir kun kvalm når jeg ikke har mat i magen. Så her må jeg spise ofte. Men er i veldig god form enn så lenge, men det kommer vel :grumpy:
Har også veldig lavt blodtrykk, det er det som er mest plagsomt........
 
Utflod; er det noen som har hatt blankt slimete utflod? Som ser ut som el slim? Hadde det akkurat, beklager tmi:facepalm:
 
Ingen symptomer.. Men tok testen i dag da :nailbiting: Var kvalm over halvveis sist, så håper å slippe det denne gangen :)
 
5+5
Ømme pupper av og på
Akutt kvalm til alle døgnets tider, men varer bare en time ca.
Veldig sliten og trøtt på ettermiddag/kveld
Og de siste 3 dagene har jeg hatt murringer og ligamentsmerter som skremmer livet av meg, men ingen blod:rolleyes:
 
Har hatt det i flere uker, ikke så mye som ved el, men merkbart.

Godt å høre! Første gangen jeg har merka det nå, men bruker også lutinus som gjør at det er mye gris hele dagen:shy::wacky:
 
Strekk/stikk/murringene har vært borte noen dager nå, i dag kom det tilbake! Hurra:Heartred
 
Er det noen som har opplevd at det kjennes ut som om livmora får en ordentlig strekk i noen sekunder(som å få en skikkelig vond strekk i en muskel) når man ligger i senga og skal f.eks vri seg fra å ligge på ryggen over til magen?
 
Back
Topp