payitforward
Andre møte med forumet
Testet positivt i dag og natural cycles sier 3+6. Testet fordi jeg kjente at jeg hadde veldig ømme bryster, ellers ingenting enda. Ganske uvirkelig og veldig stas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Så koseligTestet positivt i dag og natural cycles sier 3+6. Testet fordi jeg kjente at jeg hadde veldig ømme bryster, ellers ingenting enda. Ganske uvirkelig og veldig stas
Tusen takkGratulerer! Så koselig
Begynte smått i uke seks, i slutten av den også tok det seg kraftig opp i uke 7. Er bare 6+3 og hatt det en ukes tid.Når kom kvalmen for dere?
Er fornøyd med å ikke være det enda, men redd den er rett rundt hjørnet
Når kom kvalmen for dere?
Er fornøyd med å ikke være det enda, men redd den er rett rundt hjørnet
Utflod; er det noen som har hatt blankt slimete utflod? Som ser ut som el slim? Hadde det akkurat, beklager tmi
Ja, her en dag var det ganske ille! Men leste i en eller annen app at det var helt normalt
Alltid godt å høre at vi er fler!
Og ikke minst normalt!
Jeg var iskald i fire måneder sist graviditet. Det var på vinteren da - men gikk med fullt ullundertøy og to tykke lag over.. InnendørsEr det å fryse et symptom? Jeg er iskald hele tiden nesten
Har hatt det i flere uker, ikke så mye som ved el, men merkbart.Utflod; er det noen som har hatt blankt slimete utflod? Som ser ut som el slim? Hadde det akkurat, beklager tmi
Har hatt det i flere uker, ikke så mye som ved el, men merkbart.