Symptomer

I dag har jeg vært så oppblåst og "stinn" i magen. Små kvalm og sliten. Ser ut som jeg er 5 måneder på vei allerede :bored:
 
I dag har jeg vært så oppblåst og "stinn" i magen. Små kvalm og sliten. Ser ut som jeg er 5 måneder på vei allerede :bored:

Samme her! Verst på kvelden etter middag:wacky:
 
Dere som har er uke over uke 6-7;
Hvordan er symptomene deres nå? Sterkere, dabbet av, av og på?:D
 
6+0 i dag, har siden 3+5 hatt liten eller ingen matlyst, går litt i bølger. All mat lukter ekkelt. Sjokolade (som jeg tidligere har elsket) er av null interesse, har til og med satt fram en skål, i håp om at jeg skal ha lyst på noe. Det eneste som jeg får i meg uten å måttte «lukke» nesa, er epler og appelsinjuice. Ellers har jeg bare vært «sikkelig» kvalm en gang. Har også siden 3+5 merket blodtrykksfall, ellet hva det heter. Blir veldig svimmel når jeg reiser meg. Kan jo også ha sammenheng med at jeg får i meg lite mat. Murringer har vært av og på.
 
Dere som har er uke over uke 6-7;
Hvordan er symptomene deres nå? Sterkere, dabbet av, av og på?:D
Er 6+0 i dag og er fullstendig utmattet. Null energi og veldig trøtt, ligger hele dagen så langt det lar seg gjøre:confused: Kvamlebyger ila dagen, som holdes i sjakk med mat! :)
 
Dere som har er uke over uke 6-7;
Hvordan er symptomene deres nå? Sterkere, dabbet av, av og på?:D

Jeg føler det har dabbet av for det meste... Håper det ikke er negativt. Eller så har kroppen bare vent seg til forandringene på en bedre måte... Der da?
 
Jeg føler det har dabbet av for det meste... Håper det ikke er negativt. Eller så har kroppen bare vent seg til forandringene på en bedre måte... Der da?

Dabbet litt av her og, men formiddagene er storsett bedre enn ettermiddagen/kvelden, da er jeg så oppblåst, uvel/uggen :wacky:
Puppene er mye mindre ømme, de er ikke konstant lenger, men litt av og på, forsatt store da:rolleyes: noe nytt er korsryggen som krangler litt av og på i løpet av dagen!
Håper også bare kroppen er tilpassa seg:shy:
 
Er 6+0 i dag og er fullstendig utmattet. Null energi og veldig trøtt, ligger hele dagen så langt det lar seg gjøre:confused: Kvamlebyger ila dagen, som holdes i sjakk med mat! :)

Må selv spise ganske hyppig for å unngå å bli uvel:wacky:
 
Ja. Er veldig overveldende, var ikke så dårlig sist. Må spise for å holde i sjakk, er ikke snakk om å kunne vente heller... Også frister ingenting i tillegg... Veldig kjedelig!

Ja, det er kjedelig!
Matlysta er heldigvis fortsatt her!
Prøv noe lett som yoghurt først? Spiser flere av de om dagen, for å unngå å bli uvel, lett å hive i seg om en kjenner det begynner å brygge litt:rolleyes:
 
Ja, det er kjedelig!
Matlysta er heldigvis fortsatt her!
Prøv noe lett som yoghurt først? Spiser flere av de om dagen, for å unngå å bli uvel, lett å hive i seg om en kjenner det begynner å brygge litt:rolleyes:
Ja, eneste jeg vil ha er junk, men kan jo ikke leve på det! :p nei, får prøve det, takk for tips! :)
 
Har litt troen igjen nå. Er stadig lett uggen. Det hindrer meg ikke i noe, men det er irriterende likevel.
 
Noen med spesielle cravings ennå?
Vet ikke om det er for tidlig å ha noen, men jeg har lyst på kjøtt hele tiden. Biff, kylling eller fisk eller bacon. Og kun stekt.
Og har lyst på brus eller sånn type drikke med kullsyre. Drikker vanligvis ikke brus. Og vil ikke drikke nå heller pga koffein-innholdet o_O
 
Forferdelig uggen på morningene - men bedrer seg hvis jeg ligger helt rolig i sengen til 10-11 ish....så er veldig spent på hvordan det blir og begynne å jobbe (i barnehage) igjen i morgen og vekkeklokke skal på.
 
Dere som har er uke over uke 6-7;
Hvordan er symptomene deres nå? Sterkere, dabbet av, av og på?:D
Av og på. Kvalmen holder seg gjennom hele dagen om jeg er treg til å komme igang om morgenen. Men er jeg flink til å stå opp, stelle meg og få i meg frokost når jeg våkner OG holder dagen i gang uten p sløve for mye på sofaen er det lite symptomer. Puppene er veldig ømme uansett da. Det gjør vondt å dusje :hilarious:
 
Av og på. Kvalmen holder seg gjennom hele dagen om jeg er treg til å komme igang om morgenen. Men er jeg flink til å stå opp, stelle meg og få i meg frokost når jeg våkner OG holder dagen i gang uten p sløve for mye på sofaen er det lite symptomer. Puppene er veldig ømme uansett da. Det gjør vondt å dusje :hilarious:

Vil jeg jo si symptomene dine er ganske stabile i løpet av dagen når du har ømme pupper og kvalme hele dagen! Kunne ønske puppene mine var ømme heletiden :shy::hilarious:
 
Vil jeg jo si symptomene dine er ganske stabile i løpet av dagen når du har ømme pupper og kvalme hele dagen! Kunne ønske puppene mine var ømme heletiden :shy::hilarious:

Hehe ja, men kvalmen klarer jeg å holde unna om jeg er flink til å komme meg opp og i gang raskt etter jeg våkner. Problemet er bare at jeg har blitt så lat etter at det ble hjemmeskole og sliter litt med å komme i gang. Er jo så deilig å bli liggende i senga en halvtime time ekstra :hilarious:
 
Jeg har murringer som kommer å går, og så er puppene ømme :p egentlig litt «digg» siden jeg føler at det er mer ekte da :hilarious:
 
I dag er jeg bare uggen. Det går greit når jeg ligger stille eller er distrahert av noe annet. Er også bittelitt øm i puppene. Går rundt og er nervøs for at jeg plutselig skal begynne å blø, men fram til nå har det ikke vært antydning til det engang.
 
Back
Topp