Symptomer

Noen med spesielle cravings ennå?
Vet ikke om det er for tidlig å ha noen, men jeg har lyst på kjøtt hele tiden. Biff, kylling eller fisk eller bacon. Og kun stekt.
Og har lyst på brus eller sånn type drikke med kullsyre. Drikker vanligvis ikke brus. Og vil ikke drikke nå heller pga koffein-innholdet o_O
Har sykt lyst på junkfood. Eller fritert! Drømmer om vårruller, burger med masse dressing eller fries med masse aioli! :p sånn var det sist også, spiste pizza til middag mange ganger i uka :oops: men får prøve å spise litt sunt så jeg ikke legger alt for masse på meg når jeg bare er hjemme og trakker :p
 
Klaget på manglende oppblåsthet i går, ser ut til at den har slått inn. Symptomene mine kommer og går iløpet av dagen, å oppblåstheten har sneket seg inn på kveldene, andre kvelden på rad hvor jeg blir så oppblåst at det gjør vondt. Niplene mine har også forandret seg til å bli noe større og rødere. Kjenner jeg er veldig glad for alle symptomene som er og kommer! :D
 
Har sykt lyst på junkfood. Eller fritert! Drømmer om vårruller, burger med masse dressing eller fries med masse aioli! :p sånn var det sist også, spiste pizza til middag mange ganger i uka :oops: men får prøve å spise litt sunt så jeg ikke legger alt for masse på meg når jeg bare er hjemme og trakker :p
Nam aioli er herlig til kjøtt da.
Kanskje jeg skal prøve å finne det på butikken til biffen i mårra. :p
Spise sunt ja... der failer jeg fullstendig så langt :hilarious:
Starta å legge å meg med en gang corona tok over landet :rolleyes: er hjemme for mye:oops:
 
føler jeg har så lite symptomer at jeg egentlig er litt bekymret.. Har hatt ømme bryster men syns de er mindre ømme nå. Har ikke vert veldig kvalm eller noe, bare blitt kvalm av noen lukter.. Ellers er jeg utrolig sulten, og blir kvalm hvis jeg blir for sulten.. Har egentlig aldri følt mye til sult, og har fint klart å ha middag som første måltid..
Dette er første gang jeg er gravid, så kjenner jeg stresser :eek:
 
6+0 i dag, har siden 3+5 hatt liten eller ingen matlyst, går litt i bølger. All mat lukter ekkelt. Sjokolade (som jeg tidligere har elsket) er av null interesse, har til og med satt fram en skål, i håp om at jeg skal ha lyst på noe. Det eneste som jeg får i meg uten å måttte «lukke» nesa, er epler og appelsinjuice. Ellers har jeg bare vært «sikkelig» kvalm en gang. Har også siden 3+5 merket blodtrykksfall, ellet hva det heter. Blir veldig svimmel når jeg reiser meg. Kan jo også ha sammenheng med at jeg får i meg lite mat. Murringer har vært av og på.
Dette er som å lese om meg selv! Fryser en del i tillegg :wacky: frukt, appelsinjuice og ristet brød er det som går ned her.
 
4+4. Kjenner at det jobbes i livmora ganske ofte. I dag kjenner jeg liksom hele tiden at den er der, og det er både murringer og gnaginger om hverandre nå og da.
Fortalte nettopp til Mamma på tlf at jeg er gravid og etterhvert at et av de få symptomene jeg har er at jeg kjenner at jeg har en livmor, og at det jobbes der nede, og så bryter hun ut "det høres da ikke bra ut!"
Det er helt normal sier jeg
"Det har jeg aldri hørt om før"
Jeg sier at hun kan Google hvor som helst og at det står at det er vanlig at man kjenner at det jobbes der nede!
Så nå er hun skeptisk :facepalm:

Herregud så negativ tankegang... :rolleyes:
 
4+4. Kjenner at det jobbes i livmora ganske ofte. I dag kjenner jeg liksom hele tiden at den er der, og det er både murringer og gnaginger om hverandre nå og da.
Fortalte nettopp til Mamma på tlf at jeg er gravid og etterhvert at et av de få symptomene jeg har er at jeg kjenner at jeg har en livmor, og at det jobbes der nede, og så bryter hun ut "det høres da ikke bra ut!"
Det er helt normal sier jeg
"Det har jeg aldri hørt om før"
Jeg sier at hun kan Google hvor som helst og at det står at det er vanlig at man kjenner at det jobbes der nede!
Så nå er hun skeptisk :facepalm:

Herregud så negativ tankegang... :rolleyes:
Åh det er så ekkelt når andre kommer med sånne negative tanker! Det er ikke noe man trenger flere av i denne tiden
 
Åh det er så ekkelt når andre kommer med sånne negative tanker! Det er ikke noe man trenger flere av i denne tiden
Ikke sant! Jeg sa ifra til henne at jeg ikke kan ha negative tanker nå og at det er helt vanlig. Og før vi la på sa jeg "kun positive tanker nå og framover!" :p
men jeg vet jo at det er et normalt symptom, spesielt siden nesten alle her inne snakker om at de kjenner noe i livmora. :)
 
Ikke sant! Jeg sa ifra til henne at jeg ikke kan ha negative tanker nå og at det er helt vanlig. Og før vi la på sa jeg "kun positive tanker nå og framover!" :p
men jeg vet jo at det er et normalt symptom, spesielt siden nesten alle her inne snakker om at de kjenner noe i livmora. :)
Ja, det er heldigvis ikke noe dårlig tegn :p Det er det eneste jeg har kjent litt av
 
Er det normalt at symptomene svinger litt? Både murringene og de ømme brystene, kommer og går litt... og jeg har jo blitt paranoid, så tenker med en gang det er noe galt :p er første gang jeg er gravid så har ingenting å sammenligne med, og har ikke fortalt det til venner enda..
 
Her om dagen er jeg sinnsykt trøtt og sliten. Itillegg konstant sulten! Blir ikke mett, rett og slett. Har også en veldig elendig smak i munn, ingenting hjelper og må derfor småspise. Har noen tips mot denne smaken/ånden?
 
Spiser som en gris her :p
Noen andre som blir SYKT varme av å spise middag?
Måtte av med genser og skru av all varmen og de ikke kaldt.
Kanskje det ikke er et symptom men..
 
Det stikker og kjenner av og til veldig svake menssmerter. Syns jeg ofte har lest det som symptomer? Noen andre som har det?
 
Det stikker og kjenner av og til veldig svake menssmerter. Syns jeg ofte har lest det som symptomer? Noen andre som har det?
Jeg har også det. Hadde masse i går, roet seg litt mer nå. Stikker og murrer nederst i magen, og noen ganger iler det ut i lårene!
 
føler jeg har så lite symptomer at jeg egentlig er litt bekymret.. Har hatt ømme bryster men syns de er mindre ømme nå. Har ikke vert veldig kvalm eller noe, bare blitt kvalm av noen lukter.. Ellers er jeg utrolig sulten, og blir kvalm hvis jeg blir for sulten.. Har egentlig aldri følt mye til sult, og har fint klart å ha middag som første måltid..
Dette er første gang jeg er gravid, så kjenner jeg stresser :eek:

Samme her :bored: Eneste jeg kjenner på er at jeg er sulten hele tiden og at puppene mine er ganske ømme.
Første gang jeg er gravid også, så jeg blir også litt bekymret over at jeg ikke kjenner noen andre symptomer :(
 
Jeg har også det. Hadde masse i går, roet seg litt mer nå. Stikker og murrer nederst i magen, og noen ganger iler det ut i lårene!

Blir ikke kvitt mensplagene når man er gravid engang :p Jeg får sånn sviende smerte i de ytre kjønnsleppene. Så stikker det og jeg begynner å lure på om jeg skal begynne å blø hvert øyeblikk :rolleyes:
 
6 dager etter el kjente eg at det kom illende smerte i underlivet, følte da at det må ha vært egget som festet seg. Veldig spesielt, men bare visste at graviditetstestene ville bli positive om noen dager. 5 dager etter var testen positiv.
Symptomer etter positiv test:
- Blir akutt sulten og da MÅ eg spise ellers kommer kvalmen
- oppblåst
- forstoppet
- blir bare trøttere Og trøttere for hver dag
- veldig ekte følte drømmer
Er nå 5+1
 
Back
Topp